Van wie is dit nummer?

Pagina: 1
Acties:
  • 258 views sinds 30-01-2008

• tvhouwel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-05-2025
Hallo,
Sinds enkele maanden worden mijn ouders, voornamelijk 's nachts, wakker gebeld door een fax oid.
Ik heb ze aangeraden om een abonnement te nemen op nummerweergave, en dat hebben ze gedaan.
Het nummer dat ze opbelt is WEGGEHAALDVolgens mij is dat uit Brussel.
Als ik het nummer bel, dan krijg ik te horen dit nummer is niet in gebruik.
Als ik op een Belgische "omgekeerd zoeken" site kijk dan is er geen informatie over dat nummer. Als ik het nummer in diverse zoekmachine's opvraag dan vindt ik ook niets.
Kijk, ze zijn natuurlijk per ongeluk in een verkeerde database terechtgekomen en ik wil dat bedrijf gewoon vragen of ze daar weer uit kunnen.
Ze willen perse geen ander nummer, want iedereen in het dorp kent hun nummer nou en dat is zo gemakkelijk.
Hun oplossing is 's nachts de telefoon eruittrekken, maar daar ben ik niet zo blij mee. Ik wil gewoon dat ze bereikbaar zijn.
Weet iemand hier een oplossing voor?

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/309815/1?limit=50"]hier[/url] waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

<font color=red>Beetje onbeschoft om hier zomaar een nummer neer te gaan zetten.</font> :o

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Edit ff het nummer...

Kan je beter niet neerzetten hier.

• tvhouwel
Op zondag 21 juli 2002 15:57 schreef [Airwolf] het volgende:
Edit ff het nummer...

Kan je beter niet neerzetten hier.
Waarom niet? Mijn ouders worden lastig gevallen door de eigenaar van dit nummer. Misschien herkennen sommigen het.
Bovendien ik vraag toch niets illegaals?
Ik zoek de eigenaar zodat ik hem netjes kan vragen om ermee te stoppen.

Theo

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:50
Bel KPN en leg situatie voor?

Bel Belgische telefoonding en laat hun nazoeken?

• cûora
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09-2024
je kunt een nummer toch gewoon door kpn laten blocken meen ik

Verwijderd

Is vast een server die netjes aan zijn systeembeheerder wil melden dat de backup gelukt is...

probeer het telefoonummer van je ouders eens te bellen maar dan met 0032 ervoor misschien krijg je dan de sysbeheerder wel aan de lijn! :-)

Verwijderd

02 is inderdaad het zonenummer van Brussel
als je gewoon je telefoonprovider opbelt en em alles uitlegt zullen ze er wel iets aan doen

• tvhouwel
Hey allemaal,

Bedankt voor de suggesties, ik ga er morgen gelijk een aantal uitproberen.
Ik laat nog weten hoe het afloopt.

Groeten
Theo

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 18:21 schreef tvhouwel het volgende:
Hey allemaal,

Bedankt voor de suggesties, ik ga er morgen gelijk een aantal uitproberen.
Ik laat nog weten hoe het afloopt.
Prima!
Groeten
Theo
Laat dit in het vervolg, zie FAQ's :P

• tvhouwel
Nou, vandaag aan het proberen geweest.

** Bel KPN en leg situatie voor?
Doen er niets aan, zeggen dat ze er niets aan kunnen doen.

** Bel Belgische telefoonding en laat hun nazoeken?
Belgacom zegt dat het geen nummer van hun is, maar er zijn nog meer providers in Belgie, maar daar mocht ze geen informatie over geven

** probeer het telefoonummer van je ouders eens te bellen maar dan met 0032 ervoor misschien krijg je dan de sysbeheerder wel aan de lijn! :-)
Werkt niet, krijg de melding dit nummer is niet in gebruik

** 02 is inderdaad het zonenummer van Brussel
als je gewoon je telefoonprovider opbelt en em alles uitlegt zullen ze er wel iets aan doen
KPN kan er dus niets aan doen.

Ik heb ook nog geprobeerd via de kpn om het nummer te blokkeren maar dat kan niet. Alleen uitgaande nummers zijn te blokkeren, binnenkomende niet.

Ik ga nu nog proberen van de week om ze een fax te sturen, maar of dat lukt??

(Hier mag niets staan)
Theo

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Nee dat lukt niet, want dan zou je die fax ook aan de lijn krijgen als je met je normale telefoon belt.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• JaNNeS
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09-2024
KPN knakkers bellen, en even vragen of ze dat nummer willen blokkeren. Kan iedereen weer lekker :z -en ;)

Edit: Bright moment ;) : Of hang 's nachts een fax aan pa en ma's telefoonlijn, en kijk wat er binnenkomt, kan je vast wel naar die persoon bellen dat ie moet ophouden...

Verwijderd

Op maandag 22 juli 2002 23:01 schreef JaNNeS het volgende:
KPN knakkers bellen, en even vragen of ze dat nummer willen blokkeren. Kan iedereen weer lekker :z -en ;)

Edit: Bright moment ;) : Of hang 's nachts een fax aan pa en ma's telefoonlijn, en kijk wat er binnenkomt, kan je vast wel naar die persoon bellen dat ie moet ophouden...
moet die wel een fax hebben :)
maar het is een goed plan :)

maare je nummer melder kan terug bellen naar een nummer.. dus gewoon nummertje zoeken even op dat BEL klopje drukken
hoorn opnemen moet toch werken ? DAT ding belt toch ook naar jou...

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:07
Of doorschakelen naar een fax op je werk ofzo (Dat deed mn vader toen wij zoiets hadden)

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:59
Op maandag 22 juli 2002 23:01 schreef JaNNeS het volgende:

Even het topic doorlezen is wel moeilijk he? Dit is al 2x voorbij gekomen. EN NEE! De KPN kan dat niet...

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

hier staan wel wat tips...

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]http://gathering.tweakers.net/forum/find

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Verwijderd

Even een PC'tje neerzetten bij je ouders met een faxmodem
modempje de fax laten onderscheppen, lezen wat erop staat en de betreffende instantie inlichten...
Werkte bij mij ook perfect..!!!!

• tvhouwel
Iedereen bedankt voor de antwoorden, ik zal het 1 en ander uit gaan proberen.

Dit was mijn eerste en gelijk mijn laatste topic op dit forum.
Wat een zootje hier zeg.
Jan en alleman denk zich te moeten bemoeien met volkomen onbenullige zaken.

Waarom is het telefoonnumer weggehaald in mijn eerste berichtje?
Er staat bij "een beetje onbeschoft om hier een telefoonnummer te plaatsen", nou ik zal je zeggen, het is onbeschoft om iemand anders zijn berichtje te wijzigen en het is onbeschoft om iemand ongevraagd faxen te sturen, dus als ik het telefoonnummer van dat bedrijf wil posten dan doe ik dat.

weggehaald DAT NUMMER VALT ONS ONGEVRAAGD LASTIG.

En om over dat gezeur van die ondertekening maar niet te praten, wat een stelletje zeikers hier zeg.

De groeten, ban maar of zo, maakt me niet uit, jullie zien me hier niet meer terug.
Uiteraard aan diegenen die wel normaal geantwoord hebben, bedank voor alle goeie adviezen, ik ga ze zeker uitproberen.

Met vriendelijke groeten
Theo

<font color=red> Blijkbaar is het niet helemaal tot je doorgedrongen dat we hier op Got niet zomaar telefoonnummers plaatsen.
Bij deze heb je een OW te pakken</font>

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:33
Op dinsdag 23 juli 2002 23:57 schreef tvhouwel het volgende:
Iedereen bedankt voor de antwoorden, ik zal het 1 en ander uit gaan proberen.

Dit was mijn eerste en gelijk mijn laatste topic op dit forum.
Wat een zootje hier zeg.
Jan en alleman denk zich te moeten bemoeien met volkomen onbenullige zaken.

Waarom is het telefoonnumer weggehaald in mijn eerste berichtje?
Er staat bij "een beetje onbeschoft om hier een telefoonnummer te plaatsen", nou ik zal je zeggen, het is onbeschoft om iemand anders zijn berichtje te wijzigen en het is onbeschoft om iemand ongevraagd faxen te sturen, dus als ik het telefoonnummer van dat bedrijf wil posten dan doe ik dat.

00-32-24021400 DAT NUMMER VALT ONS ONGEVRAAGD LASTIG.

En om over dat gezeur van die ondertekening maar niet te praten, wat een stelletje zeikers hier zeg.

De groeten, ban maar of zo, maakt me niet uit, jullie zien me hier niet meer terug.
Uiteraard aan diegenen die wel normaal geantwoord hebben, bedank voor alle goeie adviezen, ik ga ze zeker uitproberen.

Met vriendelijke groeten
Theo
offtopic:
Aan de eene kant vind ik dat hij wel gelijk heeft, waarom zou je het nummer weghalen... je doet er niemand kwaad mee toch? of zie ik dat verkeerd... Mja de groeten, das een beetje miereneukerij is het niet?

Sorry voor offtopic maar moest het ff kwijt :P

XXXVI

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

nu staat het nummer dr toch ..

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Theo ,

Ik ben het zeker met je eens , er word mijn inziens ook soms teveel gezeikd over dingen die niet van belang zijn zoals het groeten onder replies. Ik heb soms er zelf ook wel wat van gezegd , maar mijn mening is nu , na het lezen van de post van Theo , compleet veranderd. Ik zie nu eindelijk in dat er gewoon veel te veel word gezeurd over dingen die geen meerwaarde of minderwaarde aan het forum geven. Zulke replies en opmerkingen vallen mijns inziens gewoon onder forumvervuiling. Ik zeg niet dat alles nutteloos is e.d. Natuurlijk moeten er regels zijn. Ookal worden diverse regels niet meteen geaccepteerd. Maar het doordrijven van zulke regeltjes is ongeveer hetzelfde als de politie die iemand een boete geeft omdat ie 83 ipv 80 heeft gereden. En het verbaasd me helemaal dat een modje dan die greetz heeft aangepast. Wijs die persoon er dan vriendelijk op en wijs hem vriendelijk die faq. Het forum word zo alleen in-populair en als onvriendelijk beschouwd. Als je zulke regeltjes blijft doordrijven word dit forum alleen iets voor mensen die er al waren. Je snapt natuurlijk zelf ook wel dat het forum op deze manier geen lang leven is beschoren. Er zijn natuurlijk altijd mensen die me tegenspreken. Maar ja , dit is mijn MENING , en als deze niet geaccepteerd/gelezen mag worden dan rest jullie niets anders om de zoveelste nutteloze op en of aanmerking te geven.

Groeten

Eth3r3al

p.s. trouwens , over het telefoonnummer hier posten ben ik het wel eens , het is privacygevoelig en zolang jij nog niet de oorzaak weet kun je niet zomaar met dat tel-nummer rond stooien. Maar mijn advies : bel gewoon even met KPN oid. :)

Raku

• ephymerous
Op woensdag 24 juli 2002 00:28 schreef Eth3r3al het volgende:
p.s. trouwens , over het telefoonnummer hier posten ben ik het wel eens , het is privacygevoelig en zolang jij nog niet de oorzaak weet kun je niet zomaar met dat tel-nummer rond stooien. Maar mijn advies : bel gewoon even met KPN oid. :)
Waarom? Hij heeft gebeld en het bestaat NIET! Duz wie word er minder van als het er staat? Voor de rest ben ik het met je eens zeker de vergelijking 83 ipv 80...!

En je moet ff het topic doorlezen, hij heeft KPN allang gebeld :)

XXXVI

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Op dinsdag 23 juli 2002 23:57 schreef tvhouwel het volgende:
heel verhaal
Met vriendelijke groeten
Theo
Dat mag niet |:(

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Raku

Raku

Mental Aid

Op woensdag 24 juli 2002 00:34 schreef GGS_VR6 het volgende:

[..]

Dat mag niet |:(
O ja? En jij mag het forum niet vervuilen met nutteloze replies die al 100x vaker zijn langsgekomen en detopicstarter nu al lang van weet!

*zucht

groeten Eth3r3al

Raku

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Op woensdag 24 juli 2002 00:36 schreef Eth3r3al het volgende:

[..]

O ja? En jij mag het forum niet vervuilen met nutteloze replies die al 100x vaker zijn langsgekomen en detopicstarter nu al lang van weet!

*zucht

groeten Eth3r3al
Jij ook gegroet :)
Nu weer ontopic

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• kauwgomballen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06-2025
om ook ff offtopic te gaan:

ik ben zelf moderator op een vrij groot forum ([url="http://ftd.quickhost.nl/phpBB2"]http://ftd.quickhost.nl/phpBB2[/url]), en het is gewoon een feit dat er bijna dagelijks wel 10 nieuwe gebruikers bij komen. mensen nemen de moeite tegenwoordig niet meer om even de FAQ of forumregels door te lezen. Als mensen iets "fouts" plaatsen, dan breng ik ze altijd daarvan op de hoogte, tezamen met de mededeling of ze toch even de forumregels willen doornemen. Over het algemeen krijg ik daar goede reacties op.

Om maar weer ff ontopic te gaan:
Suc6 ermee!
Ik zou er ook een fax, of een faxmodem aanhangen!

• Raku

Raku

Mental Aid

Op woensdag 24 juli 2002 00:36 schreef GGS_VR6 het volgende:

[..]

Jij ook gegroet :)
Nu weer ontopic
Er is niets om ontopic over te gaan, topicstarter is weggegaan (boos) en hoeft waarschijnlijk deze replies niet meer te horen. Ik zou zeggen : slotje of dit moet in discussie in LA worden of zow.

//edit :
reactie op bovenstaande:
Ik snap wel dat het een groot forum en dat de modjes het niet makkelijk hebben , maar dit soort mierenneukerij is gewoonweg belachelijk. In plaats van de topicstarter er gewoon op te wijzen word er gewoon een modbreak geplaatst voor zo iets nutteloos. Ook het groeten onder replies zou toch moeten kunnen. Zo toon je alleen je welwillendheid tegenover andere mensen. Maar wat zijn nu daadwerkelijk argumenten om geen groeten onder replies te zetten? Echte argumenten en dus niet een loze regel dat tweakers dat automatisch tegen elkaar doen , want sommige mensen hier wil ik absoluut de groeten niet doen!!!

Groeten Eth3r3al

Raku

• ephymerous
Op woensdag 24 juli 2002 00:38 schreef Kauwgomballen het volgende:
om ook ff offtopic te gaan:

ik ben zelf moderator op een vrij groot forum ([url="http://ftd.quickhost.nl/phpBB2"]http://ftd.quickhost.nl/phpBB2[/url]), en het is gewoon een feit dat er bijna dagelijks wel 10 nieuwe gebruikers bij komen. mensen nemen de moeite tegenwoordig niet meer om even de FAQ of forumregels door te lezen. Als mensen iets "fouts" plaatsen, dan breng ik ze altijd daarvan op de hoogte, tezamen met de mededeling of ze toch even de forumregels willen doornemen. Over het algemeen krijg ik daar goede reacties op.

Om maar weer ff ontopic te gaan:
Suc6 ermee!
Ik zou er ook een fax, of een faxmodem aanhangen!
Maarja wat boeit het nou als je grtz onderzet, het kan irri worden mja... wat jij niet wilt dat jou geschiet doet dat ook een ander niet duz als jij je ergert aan greetz ofzo moet je het zelf niet doen, duz dan gaan de greetz over het algemeen wel mee vallen denk ik!
Op woensdag 24 juli 2002 00:39 schreef Eth3r3al het volgende:

[..]

Er is niets om ontopic over te gaan, topicstarter is weggegaan (boos) en hoeft waarschijnlijk deze replies niet meer te horen. Ik zou zeggen : slotje of dit moet in discussie in LA worden of zow.
Ik zou je suggestie enigzinds willen aanpassen.

Ik zou zeggen : slotje EN dit moet in discussie in LA worden!

XXXVI

• kauwgomballen
tja, het is natuurlijk wel zo dat als iedereen gaat groeten hier op GoT, dat het heel wat MBtjes meer kost in de database... :+

een kleine tip: zet je greets in je signature, dan staan ze automatisch bij elke post :)

• Raku

Raku

Mental Aid

Op woensdag 24 juli 2002 00:49 schreef Kauwgomballen het volgende:
tja, het is natuurlijk wel zo dat als iedereen gaat groeten hier op GoT, dat het heel wat MBtjes meer kost in de database... :+

een kleine tip: zet je greets in je signature, dan staan ze automatisch bij elke post :)
Ik weet het ook wel hoor :P , Ik post normaal ook nooit greetz erbij, maar nu dus maar even wel. Maar als je n00b hebt , moet er dan direct een mod-break aan te paskomen , terwijl ik nog geen enkele link naar de faq heb gezien. En nee nu hoeft het niet meer want die user is al weg :(

Groeten Eth3r3al

//edit:
Done :)

Raku

• ephymerous
Op woensdag 24 juli 2002 00:49 schreef Kauwgomballen het volgende:
Zit wat in ja, het kost wel veel mbtjes, maar dan moet dat er letterlijk neergezet worden en niet zo'n smoes van 'wij tweakers groeten elkaar allemaal al' Waar of niet?
Mja en dan er nog 8er voor wie de groet niet bedoeld is :)

XXXVI

• kauwgomballen
De groeten van Eth3r3al , maar niet aan die mierenneukers!
LOL :)
kan je er niet beter mierenn**kers van maken; zodadelijk beginnen ze daar ook nog over te zeuren :P

en wat betreft het groeten: ik vind dat het erbij had moeten staan: "gelieve niet elkaar te groeten. wij tweakers doen dit automatisch. door niet te groeten spaar je ons een hoop kosten aan hardeschijfruimte en dataverkeer uit!" (of iets in die trant)

:)

• Raku

Raku

Mental Aid

Op woensdag 24 juli 2002 01:04 schreef Kauwgomballen het volgende:

[..]

kan je er niet beter mierenn**kers van maken; zodadelijk beginnen ze daar ook nog over te zeuren :P

en wat betreft het groeten: ik vind dat het erbij had moeten staan: "gelieve niet elkaar te groeten. wij tweakers doen dit automatisch. door niet te groeten spaar je ons een hoop kosten aan hardeschijfruimte en dataverkeer uit!" (of iets in die trant)

Maar dan is de hele impact van die message weg , omdat dat imho ook een beetje mierenneuken is. Maar dat is gelukkig nog wel toegestaan. Ik zie het iig zo vaak in de HK :P

Groeten Eth3r3al :P

Raku

• ephymerous
Op woensdag 24 juli 2002 01:04 schreef Kauwgomballen het volgende:

[..]

Op woensdag 24 juli 2002 01:07 schreef Eth3r3al het volgende:

[..]

Maar dan is de hele impact van die message weg , omdat dat imho ook een beetje mierenneuken is. Maar dat is gelukkig nog wel toegestaan. Ik zie het iig zo vaak in de HK :P

Groeten Eth3r3al :P
Cool, eindelijk zijn we het met zn 3-en eens, ongekend voor een discussie @ tweakers, meestal krijgen er wat lui een OW

Nu weer ontopic maar he :P

XXXVI

• Raku

Raku

Mental Aid

oeioeioei , strax worden we nog gebanned voor forumvervuiling :X Maar ja , ik denk dat ik morge maar ff me mailmoet checken, want dit mag allemaal natuurlijk niet he. Ik sta nu op tegen de gedragscode van GoT en daarom behoor ik niet meer tot GoT.

Rejected by GoT :'(

Raku

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
* HunterPro dames en heren: *

mag ik u even wijzen op het volgende (tromgeroffel):

[topic=396113/1/100]

die zijn jullie vast nog niet vergeten ;)

just a reminder, bij deze dus :)

dit mag dan niet direct een 'slecht' topic zijn, wel zijn offtopic reacties evenals flames richting users én mods niet gewenst.

[edit]
en overigens, voor meerderen (ook de weerbarstigen onder ons ;)) (call me a miereneuker if you want):

[topic=309815/1/50]

Verwijderd

Laatste replies totale onzin, en user heeft zijn antwoord al. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.