Vodafone of KPN: Welke prepaid voor gratis SMS?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik ga een prepaid simkaart kopen voor een GSM die ik heb. Het is een singleband toestel, alleen KPN en Vodafone kaarten worden ondersteund.

Qua prijzen liggen ze niet ver uit elkaar. Maar het voornaamste kriterium voor de keuze tussen de 2 aanbieder is: Welke is het meest geschikt om gratis SMS berichten te ontvangen ?

Gratis internet SMS wordt vandaag de dag veelal geblokt door de GSM aanbieders. Toch zijn er nog wel een aantal diensten die werken. Maar voor welke aanbieder (KPN of Vodafone) werken de meeste free SMS services nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ik zou dan voor KPN gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-05 21:23
Op zondag 21 juli 2002 16:16 schreef G-PHREAK het volgende:
en ik ook

hondennamen.info Openscheermes.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21111

Op zondag 21 juli 2002 16:16 schreef G-PHREAK het volgende:
Op zondag 21 juli 2002 17:55 schreef appetoe het volgende:

[..]

en ik ook
Allemaal leuk en aardig maar techposts scoren kan ik zo ook. Gaarne ook wat inhoudelijke replies geven waarom wel en waarom niet.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zondag 21 juli 2002 17:56 schreef M@FI@ het volgende:

[..]

[..]

Allemaal leuk en aardig maar techposts scoren kan ik zo ook. Gaarne ook wat inhoudelijke replies geven waarom wel en waarom niet.
:+
idd.. aangezien ik elders op internet in soortgelijke discussies ook wel heb gelezen dat juist Vodafone handiger is, zonder argumenten, en tja..zo kan ik nog niks afwegen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3629

met kpn kan je berichtjes van icq ontvangen iig. Vodafone gaat niet met icq meen ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:24
Ik kan met me Vodafone alleen van genie smsjes ontvangen. Van bijna allee buitenlandse niet. Een enkele keer heb je zo'n duitse site die dan wel werkt. Maar dat is ook altijd maar voor korte duur. Van KPN zou ik het zo gauw niet weten. Wat ik wel weet is dat KPN de 1e was die internet-sms blokkeerde, samen met D*Tone....

en verder: [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/553660/1?limit=25"]LEES DIT[/url]

zie je dat vodafone geen gratis sms ontvangt terwijl KPN dat meestal wel doet...
Pagina: 1