Toon posts:

Leadtek Winfast GeForce 2 MX400 Vraagje..

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De Asus P4T533 heeft een AGPPro slot en kan tot x4 aan.. de AGP bus levert 1.5V aan de kaart, mijn vraag: Is de Leadtek Winfast GeForce 2 MX400 SH Max TV 64Mb oem geschikt voor dit moederbord? de kaart is kwestie kan AGP4x aan..

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 11:01
is geen probleem.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• PhatFish
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-01 16:01

PhatFish

and, uhm......Moo

Als het goed is staat bij de specs van je kaart dat hij geschikt is voor AGP 2x/4x, dus hij kan gewoon op je mobo.

...

Verwijderd

Topicstarter
moet alles nog bestellen, vandaar dat ik het van te voren wil weten....

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-08 20:24
waarom haalje zon kaartje met zon mobo

koop gewoon een gf 3 of 4 kun je voollopig nog welvooruit

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op zondag 21 juli 2002 20:20 schreef gfo het volgende:
waarom haalje zon kaartje met zon mobo

koop gewoon een gf 3 of 4 kun je voollopig nog welvooruit
Als je alleen maar gaat tekstverwerken en internetten heb je niet veel meer nodig, dus waarom meer uitgeven ;).

Verwijderd

Topicstarter
nou ik w8 tot de ATi 9700 een maandje te koop is en dan koop ik die...B-) *D dan zijn is ie al wat goedkoper en zijn er betere drivers voor... ik doe het zolang met de leadtech..

• Mentalist
  • Laatst online: 19-08 22:19

Mentalist

[avdD]

Op zondag 21 juli 2002 20:21 schreef Compubiter het volgende:

[..]

Als je alleen maar gaat tekstverwerken en internetten heb je niet veel meer nodig, dus waarom meer uitgeven ;).
Dan zou ik geen GF2MX kopen maar een Viper 2 of Matrox G4*0 kaartje. GF2MX is praktisch altijd 2D om van te huilen :'(

Ik game trouwens op die kaarten, maar dat maakt niet uit :P.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 21:15 schreef W3ird_N3rd het volgende:

[..]

Dan zou ik geen GF2MX kopen maar een Viper 2 of Matrox G4*0 kaartje. GF2MX is praktisch altijd 2D om van te huilen :'(

Ik game trouwens op die kaarten, maar dat maakt niet uit :P.
Dat is een beetje bull. Er zijn zat mx-en die goede 2d hebben en zolang je niet op hoge resoluties werkt zijn er ggen problemen. Viper 2 raad ik echt hard af, daar zijn echt TE slechte drivers voor. Dan is een R7500 een beter alternatief.

• Mentalist
  • Laatst online: 19-08 22:19

Mentalist

[avdD]

Op maandag 22 juli 2002 01:05 schreef Sinterklaas het volgende:

[..]

Dat is een beetje bull. Er zijn zat mx-en die goede 2d hebben en zolang je niet op hoge resoluties werkt zijn er ggen problemen. Viper 2 raad ik echt hard af, daar zijn echt TE slechte drivers voor. Dan is een R7500 een beter alternatief.
Ieder z'n ervaringen, maar heb je ooit met een Viper 2 gewerkt? En aangezien mijn bewering voor dit moment geld, heb je die Viper 2 geprobeerd met minstens driver 9.51.14? De allereerste drivers (die meestal nog op de cd staan :)) doen inderdaad wat brakkig aan, daar ben ik het wel mee eens. Als je met een beetje nieuwe drivers draait (liever ook niet de JGC drivers, daar zitten van een aantal onderdelen oudere versies in die sneller zijn maar iets mindere grafische kwaliteit geven en (soms) ook minder stabiel zijn).

En zeker voor alleen 2D volstaat een Viper 2 zeer goed, en de kwaliteit van die 2D is dan ook wel goed.

Mijn ervaring met een GF2MX (van Leadtek, nog niet eens een noname :() : doffe kleuren onder windows, iets minder scherp (op destijds een brakke 15" |:()

Mijn ervaring met een Radeon 7500 (kort geleden nog, Club3D) : ding was op iedere 3D applicatie te crashen. Zo ging ik ff half-life spelen, even naar het menu om wat controls bij te stellen en weer terug in-game. Dan zag je dit :

Afbeeldingslocatie: http://w8ff.tripod.co.jp/brakke/radeon/brak6.jpg

Zo te zien probeerde ik een granaat weg te flikkeren :P

Dit is natuurlijk niet het enige wat de kaart niet geweldig deed, maar omdat de pagina met de rest van de screenies als flame opgevat zou kunnen worden zal ik die niet posten :X. Als je echter ff kijkt waar dit plaatje staat kom je ook een eind :P

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bij mij werkt die Leadtek kaart perfect, ben er zeer tevreden over, een volgende G-force zou voor mij een Leadtek zijn.

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de reacties
Pagina: 1