"We do not first see, then define, we define first and then see" (Lippmann)
Misvormd?
Veel ruis? Gekraak? Zacht geluid, hard geluid?
Misschien helpt het om de drivers opnieuw te installeren.
BIOS reset gedaan?
Veel ruis? Gekraak? Zacht geluid, hard geluid?
Misschien helpt het om de drivers opnieuw te installeren.
BIOS reset gedaan?
Expanding the inexpandable
Verwijderd
Hmmm - WEER Ensoniq...
90% van de gevallen een driverprobleem - ik wordt doodziek van die kaarten/onboards. Regelmatig pc's ter reparatie met dit probleem - je zet er een Live! in en je hebt geen enkel probleem - je stopt er een ES-chipje in en na 10 drivers heb je nog kraken en misvorming... (de driver die het soms wel goed doet, doet het dan weer niet - wissel je dan naar driver 11, dan doet ie het daar weer wel mee terwijl de rest het er niet meedeed...) En ja, allemaal dezelfde audiochip (CT/ES 2518 & CT4810)!
90% van de gevallen een driverprobleem - ik wordt doodziek van die kaarten/onboards. Regelmatig pc's ter reparatie met dit probleem - je zet er een Live! in en je hebt geen enkel probleem - je stopt er een ES-chipje in en na 10 drivers heb je nog kraken en misvorming... (de driver die het soms wel goed doet, doet het dan weer niet - wissel je dan naar driver 11, dan doet ie het daar weer wel mee terwijl de rest het er niet meedeed...) En ja, allemaal dezelfde audiochip (CT/ES 2518 & CT4810)!
Ik heb er een ander geluidskaartje in gezet ,.. wat 'beter" werk, nog af toe gruis en gekraak!
maja ik doe het ermee
maja ik doe het ermee
"We do not first see, then define, we define first and then see" (Lippmann)
Pagina: 1