Toon posts:

Heeft Femme Tweakers-idee zelf bedacht?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In hoeverre heeft Femme het Tweakers.net concept zelf bedacht? Dit vraag ik, omdat er over al die "kopieën" zoveel kritiek wordt geleverd ook al is het goed mogelijk dat Femme hieraan net zo hard heeft deelgenomen, maar zijn veel mensen dat weer vergeten.

P.S. Ik ben niet van plan Tweakers.net te rippen. Ook al is het niet zo moeilijk: in de simpelste vorm van rippen: lees die site in, zet je eigen layout eronder en klaar is Kees.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

SG --> TFF (of LA, maar hier past het wel denk ik)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 14:34 schreef gang-ster het volgende:
P.S. Ik ben niet van plan Tweakers.net te rippen. Ook al is het niet zo moeilijk: in de simpelste vorm van rippen: lees die site in, zet je eigen layout eronder en klaar is Kees.
Waarschijnlijk zijn de copyrights wel goed geregeld B-)

Verwijderd

Wat bedoel je met het Tweakers.net concept? De layout? De functionaliteit?

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 12:40 schreef RobinVR het volgende:
Wat bedoel je met het Tweakers.net concept? De layout? De functionaliteit?
Ik denk beide, met het idee erbij :)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:22

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

T.net is een combinatie van ideeën die op andere sites ook zijn terug te vinden, zoals het nieuws, de pricewatch, vraag&aanbod, forum, reacties en moderaties. Tezamen is het wel redelijk uniek. Ik ken geen 1:1 t.net kloon. Het design is van mij afkomstig.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 juli 2002 04:30 schreef Femme het volgende:
T.net is een combinatie van ideeën die op andere sites ook zijn terug te vinden, zoals het nieuws, de pricewatch, vraag&aanbod, forum, reacties en moderaties. Tezamen is het wel redelijk uniek. Ik ken geen 1:1 t.net kloon. Het design is van mij afkomstig.
Inderdaad, dat dacht ik ook, en daarom vind ik het raar dat sites die op meerdere punten(zoals nieuws links in een of ander menu) overeenstemmen meteen als kloon worden bestempeld. Er is natuurlijk een grens :)
Maar dit zal wel door een soort tweakers.net gevoel komen van veel bezoekers, aangezien die alleen maar op tweakers.net komen. Maar goed alles is weer duidelijk. Ik dank u (8> .
Pagina: 1