ik heb ff de titel aangepast. Daar had ik namelijk meer moeite mee dan het bericht, en nu dekt de vlag de lading ook weer.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 oktober 2000 14:08 schreef sjeemz het volgende:
pfff... hij is alleen maar behulpzaam... jij moet niet zo zeuren, HlpDsk.[/quote]Sjeemz, ik zal het beleefd zeggen : hou je bek!
Jij hebt echt alleen maar commentaar op alles wat ik post. Ga iemand anders pesten. Je moeder bijvoorbeeld.
pfff... hij is alleen maar behulpzaam... jij moet niet zo zeuren, HlpDsk.[/quote]Sjeemz, ik zal het beleefd zeggen : hou je bek!
Jij hebt echt alleen maar commentaar op alles wat ik post. Ga iemand anders pesten. Je moeder bijvoorbeeld.
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> ga je moeder pesten [/quote]wow wat zijn we toch weer volwassen bezig
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 oktober 2000 18:02 schreef Azrael het volgende:
wow wat zijn we toch weer volwassen bezig[/quote]Hier speelt wat meer dan deze ene reactie ..
wow wat zijn we toch weer volwassen bezig[/quote]Hier speelt wat meer dan deze ene reactie ..
Pagina: 1