Toon posts:

Beeldscherm prob.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Informatie over comp:

Pentium ||| 600
256 ram
GeForce 2 TI 64mb
Creative SB Live 5.1

Beeldscherm: Medion 19 inch

Win OS : Win2k

Hey,

Mijn beeldscherm geeft steeds een No Signal aan. Dit is door het volgende gekomen. Ik zal het in een verhaal vertellen:

Het ging als volgt: Ik zou zaterdag naar stad gaan. Voor dat ik na de stad ging zat ik ff nog op gamecity.nl en mirC te kloten. Toen ik weg moest zette ik mijn comp op stand-by mode. Toen ik terug kwam van de stad ging ik weer naar mijn comp en zat aan muis. Het beeld hoort dan aan te springen als ie in stand-by staat. Maar nee, beeldscherm vertikt het om aan te gaan Ik ram op het toetsenbord, beeldscherm gaat alsnog niet aan Ik reset mijn comp, beeldscherm reageert alsnog nergens op en gaat niet aan WTF
Ik dacht, nee toch niet mijn nieuwe beeldscherm naar de klote. Dus ik pleur beeldscherm op comp van broer, beeldscherm doet het gewoon.
HmmmZ mebbe ligt het aan mijn videokaart.... Ik ram mijn videokaart eruit, stop er een oude Voodoo Banshee in. Maar nee, beeldscherm doet het niet. Ik pleur mijn GeForce 2 TI kaart in comp van broer, beeldscherm doet het.

Ik kon hieruit de volgende conclusie halen: 1: Het ligt niet aan mijn beeldscherm 2: Het ligt niet aan mijn videokaart 3: Het ligt aan mijn #$#!$#!$$%@%%^comp

Nu is mijn vraag: Is dit op te lossen...?!?

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:58
het is vergezocht maar misschien is je agp slot brak??

Verwijderd

Topicstarter
Sorry wat is dat precies , ben n00b }:O

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op zondag 21 juli 2002 15:21 schreef Mr.Problem het volgende:
Sorry wat is dat precies , ben n00b }:O
De aansluiting op het moederbord waar je videokaart in zit.

Verwijderd

Topicstarter
ooh neej dat is het dan niet want die Voodoo Banshee sluit aan op een ander slot..

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

Op zondag 21 juli 2002 15:41 schreef Mr.Problem het volgende:
ooh neej dat is het dan niet want die Voodoo Banshee sluit aan op een ander slot..
duuw alles effe goed aan misschien dat hij het dan wel doet :?

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

Verwijderd

Topicstarter
ik ben niet z'n grote n00b :P
Maar toch bedankt :)

• Bl4ckviper
  • Laatst online: 05-08 19:40

Bl4ckviper

BlaBlaBla

spint je hd wel op als je reboot of gaat helemaal nix aan want dan ligt t misschien aan je mobo..

Be fast .... Be furious....

Verwijderd

Topicstarter
HmmZ nou mijn toetsenbord lampje gaat ook niet aan. En ik hoor de bekende "tuut" ook niet. Heb net nog wat lopen te kloten en toen ging het beeldscherm heel ff aan. Ik zag toen op het beeld 't begin scherm van opstarten en hij bleef op dat beeld. Ik geloof ik dat mijn mobo overleden is ofsow :'(

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

als je Arctic Silver 2 gebruikt: misschien is het uitgelopen over wat contactjes heen ofzow.

heb er geen ervaring mee hoor (heb geen AS2), maar het schijnt vaak te gebeuren met AS2.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ik heb toevallig (woensdag) precies hetzelfde gehad, de processor bleek kapot te zijn.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Verwijderd

Topicstarter
HmmZ ik zie het ook slecht in. Na ja ik ga donderdag op vakantie en wanneer ik terugkom ben ik toch al van plan een nieuwe comp te halen :) [dit was ik trouwens ook toen mijn comp het nog deed]
Iedereen bedankt! ;)

• Maximus
  • Laatst online: 20:09

Maximus

PhD i.o.

@ Mr.Problem heb ik ook alleen dan met WinXP. Gewoon je monitor uitzetten en dan gewoon weer aan :) en dan de PC aanlaten.. klaar

You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

Verwijderd

hmm, bij mij was het probleem een kapotte cmos batterij waardoor ik noch beeld noch piepjes hoorde, batterij vervangen en alles werkte weer. Maybe dat je daar wat aan heb

• Moleman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-03-2021
Even een CMOS reset proberen. Misschien helpt dat?

Doen de ventilatoren enzo het nog wel? Misschien is je voeding naar de filistijnen?

Work- & gamestation & Huiskamergenot

Verwijderd

Topicstarter
Hoe voer je z'n cmos reset uit dan? :P
Ik heb mijn cmos batterij doorgemeten en hij gaf een uitslag.
Met de cmos batterij is dus niks aan de hand.

• Moleman
Als het goed is zit er een jumpertje op het moederbord om dat te doen. Kijk even in de handleiding en zoek naar een jumper waar Clear CMOS of BIOS Reset of iets dergelijks bij staat.

Draaien je fans, harddisk etc. wel?

• Moleman
Misschien heb je hier nog iets aan?

[topic=554891]

• MrMartinH
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07-2024
Ik ben bang dat je CPU de geest heeft gegeven. Mijn pc had gisteren nmlk prezies hetzelfde. Ik doe CPU van een vriend erin. Werkt perfect weer.

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/555031/1?limit=25"]Hier[/url] mijn topic.

edit:

url toevoegen :P

Signature

Verwijderd

resolutie lager zetten, bij was het een te hoge resolutie het probleem, ook dezelfde monitor op een 64 mb videokaart.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-07 08:57

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:13:
resolutie lager zetten, bij was het een te hoge resolutie het probleem, ook dezelfde monitor op een 64 mb videokaart.
Als je al tijdens het booten geen beeld krijgt, lijkt me dat geen resolutieprobleem he :P

My bad, topic is een jaar oud, laat maar zakken!

[ Voor 9% gewijzigd door Dark Blue op 25-07-2005 14:22 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-08 13:58

jotheman

Was like that when I got here!

Topic van 3 jaar trug... ik denk dat 't probleem ondertussen wel op een of andere manier opgelost is...

I see dead pixels...

Pagina: 1