waar kan ik een kabel voor mijn tv-out halen?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Hollie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-06 21:32
Hoi,

Ik heb net mijn nieuwe pc met nieuwe videokaart (asus GF 4 4600 128 mb tv-out / dvi) en ik zou graag mijn pc op de tv aan willen sluiten. Ben bij de plaatselijke electro shops geweest maar daar hadden ze er geen kabels voor. Ik zou ook niet weten waar ik anders heen zou moeten.

Ik zoek een kabel van S-video naar Scart ongeveer 10m lang. Weet iemand waar ik die in de omgeving Enschede kan kopen? Online mag natuurlijk ook.

Apple en Joppiesaus all the way

• -Turbotetter-
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01 20:20
hmz.. vaag ik had die hele bende bij de expert gescharelt, daar hadde ze alles voor me.

• nose
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-04-2018

nose

size matters

Wat je dus moet kopen is een S-VHS kabel van 10m (of 2 van 5m, want ik weet niet of 10m bestaat) en dan een SCART-omvormer. Met een S-VHS, composite en L en R aansluitingen. Dat kan elke zichzelf respecterende elektronicazaak je wel leveren.

P R N D

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Zelf maken is waarschijnlijk de beste oplossing. Kant en klare kabels van 10 meter zul je zelden vinden.

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

De Vobis heeft ze wel van Vivanco. Alleen zijn naar mijn mening nog wel aardig geprijsd.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• dude123
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-05-2022

dude123

Linux addict

beetje electronica boer wil zoiets ook wel hebben

Meneer 1000 has spoken......

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Bij een GF4Ti4600 moet de kabel bij zitten.

Meestal een verlooptje naar 2 stekkers (Asus) of een verlooptje naar composiet (geel stekketje) en de s-video rechtstreeks in de kaart.

Denk dat ze die zijn vergeten ! dus effe in de shop vragen of ie er nog ligt....

Achter die aansluiting kun je een kabel naar je TV laten lopen, deze moet je wél zelf kopen.

Verwijderd

Gewoon zelf maken - lekker goedkoop en je kunt beter kwaliteitkabel gebruiken.

In de VB-faq staat een mooie TV-out uitleg en hoe de kabels te maken/aansluiten.

Verwijderd

[topic=482538/1/100]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.