Netgamez 2002

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 510 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07-2025
ThaHandy schreef op 05 september 2002 @ 13:54:
[...]

en hoe weet ik dat :Y) en je zal wel moeten :+
hahaha.. misschien ben ik morgen wel zo ziek dat ik niet kan..
dan komen er dus 2 anderen ook niet :+

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11-2025

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 14:09:
Kaartje gekocht... kan toch niet gaan, krijg geld later terug (deels, schijnt) :o
me too, deels zeg je?
wat is dat voor onzin?

"Luie mensen worden ook moe!"

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-01 20:08
je bent ook echt dom als je een kaartje koopt en niet kan gaan
dan verdien je het om geen geld terug te krijgen, anders had je gewoon geen kaartje kunnen kopen, DUH

Verwijderd

Ik kom ook.. :D
(ik heb mezelf net gespot in een lijstje in dit forum...) :P

ReseTTim en ik nemen allebij een 3.3Mpix Fuji digicam mee. :)
Dus er komen zeker wel een hele boel 1337 pics... :9

Verwijderd

Ik neem me waterkoeling mee :d

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-01 20:08
Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 17:49:
Ik kom ook.. :D
(ik heb mezelf net gespot in een lijstje in dit forum...) :P

ReseTTim en ik nemen allebij een 3.3Mpix Fuji digicam mee. :)
Dus er komen zeker wel een hele boel 1337 pics... :9
kom ook ff bij mij langs dan, kun je wat leuke pics nemen van een groep gotters die proberen mee te komen met de CS compo :)

Verwijderd

Wel een beetje gare regels daar:

Zoals bij vrijwel elk groot evenement wordt de catering verzorgd door de zaalverhuurder (niet door Netgamez). In verband hiermee is het zelf meebrengen van eten en drinken niet toegestaan. Let op! De beveiliging controleert op het meenemen van grote hoeveelheden en neemt deze bij de ingang graag in ontvangst!!

Systeemkasten moeten gesloten zijn in de spelershallen op last van de brandweer. Kortom: zorg voor een goed gesloten computersysteem. Het is geen probleem om tijdelijk de systeemkast open te hebben voor onderhoud. Maar sluit deze als alles het weer doet en je weer gaat spelen. NB oververhitting is geen reden om de kast open te laten!

• OxiMoron
hoezo?

niks mis mee toch..

alleen de zeikerds die niks lusten vinden het een probleem dat ze niet hun eigen "eten" mee mogen nemen.

En waarom moet een systeemkast in godsnaam open staan?
als hij te heet word als je hem afsluit dan zou je toch echt van GoT gebanned moeten wordne omdat je je PC niet goed getweaked hebt ;)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-09-2025
Ik ga met minipolopikoler, unikonsiemen en rookie, stel vage gasten zijn het, vooral die rookie doet soms echt heel maf

Verwijderd

Manie Riets schreef op 05 september 2002 @ 22:11:
Ik ga met minipolopikoler, unikonsiemen en rookie, stel vage gasten zijn het, vooral die rookie doet soms echt heel maf
Op de vorige lan party had hij toch heel erg last van zijn maag gekregen en zodoende zijn broek volgepoept, en toen moest hij nog 90 kilometer naar huis rijden met een vieze broek?

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-01 15:22

amahusu

taking over the world!

morgen is t zover :D

ik kom dus ook, ga spelen voor syncro ut team :)

m'n specs:

xp2100 @ 1800mhz
320mb sdram :/
60gig 7200rmp hd
gf4 ti4200 128mb

see y'all there! :)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-01 17:51

heuveltje

KoelkastFilosoof

OxiMoron schreef op 05 september 2002 @ 21:11:
hoezo?

niks mis mee toch..

alleen de zeikerds die niks lusten vinden het een probleem dat ze niet hun eigen "eten" mee mogen nemen.

En waarom moet een systeemkast in godsnaam open staan?
als hij te heet word als je hem afsluit dan zou je toch echt van GoT gebanned moeten wordne omdat je je PC niet goed getweaked hebt ;)
eten kan ik nog mee leven
maar juist als ik aan het lannen ben heb ik graag een zak koekjes oid langs me staan, en dat mag dus niet

Maar met dat drinken is een ander verhaal
meestal is het bloedheet op een lan. en het duurt 3 dagen.
als ik naar een lan ga neem ik dan ook minsten 3 1.5 liter flessen drinken mee

moet ik dat op die lan bestellen a 2 euro per 0,2L glas........ mag jij uitrekenen hoe gruwelijk veel dat gaat kosten. en ik vind het ook niet fijn om elke keer naar de bar te moeten lopen daarvoor.

en waarom zou ik gebanned moeten worden voor het hebben van een overvolle ftp server :?

* heuveltje kan trouwens niet komen want hij moet werken :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Topicstarter
heuveltje schreef op 06 september 2002 @ 00:15:
[...]

maar juist als ik aan het lannen ben heb ik graag een zak koekjes oid langs me staan, en dat mag dus niet Wel, zolang je maar niet met een steekkar vol aan komt rijden waarop je van je gehele sortering verkadekoekjes van iedere soort een geheel collo meeneemt

als ik naar een lan ga neem ik dan ook minsten 3 1.5 liter flessen drinken mee Lekker toch :)

moet ik dat op die lan bestellen a 2 euro per 0,2L glas........ Nope.. je hebt namelijk 3*1.5 liter flessen drinken mee, zoals altijd

mag jij uitrekenen hoe gruwelijk veel dat gaat kosten.Computers zat daar, dus rekenwerk is geen probleem :P

en waarom zou ik gebanned moeten worden voor het hebben van een overvolle ftp server :? Waar haal je dat nou weer vandaan?
Wat ik dus eigenlijk wil zeggen: Het is geen probleem als je daar zelf wat meeneemt, zolang je maar niet met een tray redbull op je schouder en een volle AHtas met etenswaren aan komt lopen. De regel is als volgt: Wat niet zichtbaar is wordt ook niet in beslag genomen. Acceptabele hoeveelheden kun je dus gewoon meenemen hoor. Ikzelf neem ook een (aangebroken :P ) tray Golden Power mee, maar doe het gewoon in m'n tas. Dat is echt geen probleem. Je moet het dan natuurlijk wel in je tas laten en niet gaan uitstallen zodra je eenmaal zit.

Ik krijg er zin in.. over 24 uur zit ik mooi te LANnen :*)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-01 13:55
Als je een auto hebt stouw je die vol met levensmiddelen en ga je steeds een beetje halen!! :P

Verwijderd

DenniZ-X schreef op 06 september 2002 @ 01:00:
[...]

Wat ik dus eigenlijk wil zeggen: Het is geen probleem als je daar zelf wat meeneemt, zolang je maar niet met een tray redbull op je schouder en een volle AHtas met etenswaren aan komt lopen. De regel is als volgt: Wat niet zichtbaar is wordt ook niet in beslag genomen. Acceptabele hoeveelheden kun je dus gewoon meenemen hoor. Ikzelf neem ook een (aangebroken :P ) tray Golden Power mee, maar doe het gewoon in m'n tas. Dat is echt geen probleem. Je moet het dan natuurlijk wel in je tas laten en niet gaan uitstallen zodra je eenmaal zit.

Ik krijg er zin in.. over 24 uur zit ik mooi te LANnen :*)
Mag ik dan straks je aars kicken :).........hehehehe

IK GA JE STALKEN :)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-01 17:15
JAAHHHHH!!!! IK KOOOOOOOOOOOOOOMMMM!!!!!!!!!111 :o :+ :P .
Weet ik sinds vorige week.. maar ik wist dus niet dat topic dr was :)

Steam

• ReseTTim
  • Laatst online: 21-01 18:26

ReseTTim

Chocolate addicted

tot strax :)
ik zag dit topic gister avond pas :D idd ik en oeloe nemen een leuke digicam mee :) . hij de Fuji 6900 en ik de Fuji S602 :P :)
tis alweer vanavond dat het gaat beginnuh en ik moet nog 2 hddz ompluggen naar me P4 zodat ik 280gig heb :P :) en ik moet ook nog mijn schakelpaneel afmaken.. en dan gah ik strax nog om 12 uur met me moeder kijken voor goede schoenen want ik ga volgende week op vakantie naar New York.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

zet mij ook maar in het lijstje ;)

Mart - Marten vd Bijl - Mart_[xtc]

we komen met clan_[xtc] (x-termination corps) UT-Clan :)

voor systeem zie sig.

tot vanavond allemaal :)

• Neo2K-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-01 08:35
ikke ook komen!

Wie?
- ik! (Neo2K)

Wat ga je doen (Freelannen, Gamen, Leechen)?
- Leechen, gamen

Wat voor PC neem je mee?
- mn eigen (1,5Ghz GF4Ti4600 150GBHDD)
Neem dit keer mijn 22" maar es niet mee, ik heb dit keer geen zin in dat gesjouw met die TE grote monitor

Heb je nog tips?
- Blijf een beetje in je gewone ritme. Niet de eerste dag doorgaan tot 10 uur sochtends, dan ben je de rest van het weekend brak.

• GTOfire
  • Laatst online: 12-12-2025

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik schrok eerst ook toen ik dat van dat eten zag. Moet er niet aan denken om elke keer iets te moeten kopen, want ik drink voor zover ik weet meer dan de gemiddelde mens, helemaal als ik aan het LANnen ben :)
Maar als ik zelf wat flessen mee kan nemen zal het wel meevallen. Oh, en is die onzichtbaarheids regel een echte regel of praktijk? Oftewel, moet ik een doek over mn krat gooien om de fles frisdrank te verbergen of doen ze over die ene fles nie moeilijk? (de andere 10 verberg ik wel onder mn dikke winterjas :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

• OxiMoron
1 fles doen ze echt niet moeilijk over hoor..

Verwijderd

Of je sla het op je in je auto (als je die hebt), en gedurende de dag of het weekend loop je af en toe naar buiten om geheel nonchalant een paar flessen uit de auto te halen.

:P
GTOfire schreef op 06 september 2002 @ 13:13:
ik schrok eerst ook toen ik dat van dat eten zag. Moet er niet aan denken om elke keer iets te moeten kopen, want ik drink voor zover ik weet meer dan de gemiddelde mens, helemaal als ik aan het LANnen ben :)
Maar als ik zelf wat flessen mee kan nemen zal het wel meevallen. Oh, en is die onzichtbaarheids regel een echte regel of praktijk? Oftewel, moet ik een doek over mn krat gooien om de fles frisdrank te verbergen of doen ze over die ene fles nie moeilijk? (de andere 10 verberg ik wel onder mn dikke winterjas :)

Verwijderd

Ik ga absoluut...en vertrek over een uurtje of 5..

De naam op de lan: Olo Hardbottle -[TBP]- op plaats Q19

Ik neem mee....me overige clanleden TrAsH en TroY. Mijn bak:

AMD 1,4 Ghz
256 DDR
GeForce 3 64MB DDR
17 Inch IIyama
Me windowtje en 4 x 80mm :D

Wat gaan we er doen?
MOHAA compo en verder freelannen..SOF2, Urban Terror etc..

Zie jullie daar wel ;)

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Topicstarter
Over twee uurtjes ga ik ook weg, en ik begin er flink zin in te krijgen! Ik heb eigenlijk teveel ingeslagen bij de supermarkt.. maarja...

Die onzichtbaarheidsregel: De crew van NG moet controleren bij de ingang, maar aangezien de catering niet van hen zelf is, maar van de pandahallen doen ze zelf niet zo moeilijk en wat onzichtbaar is nemen ze dus niet in beslag!

Tot straks pplz!

PS.. spullen zijn gepakt, en als je van het weekend iemand in een erg blauwe col ziet lopen ben ik dat waarschijnlijk :+

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Verwijderd

Ben net terug wegens computer problemen, thuis is mijn processor rond de 42 graden, daar was hij 60 graden, was niet zo bevoorderlijk voor mijn computer.

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:49

t3q

Say yes to teq

Ik vond dit de gaarste LAN ooit. Alles is zo slecht geregeld. Het is vertiefd warm binnen echt 45 graden ofzo. En ze doen de grote deur ook gewoon dicht :S Je mag niet roken in de zaal. Bijna geen ftp's, alles spellen hadden lag etc etc. Bij de compo's alleen maar vertraging en misverstanden. Kortom gewoon bagger!!!

Life goes as it goes.

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Ow lekker, en ik nog wel teleurgesteld omdat ik niet meer reserveren.

En het eten, toiletten?

w00t

Verwijderd

Robbie007 schreef op 08 september 2002 @ 12:30:
Ow lekker, en ik nog wel teleurgesteld omdat ik niet meer reserveren.

En het eten, toiletten?
Eten was niet zo slecht geregeld vond ik, was bij drome slechter vond ik. Slaapzaal was wel wat aan de kleine kant, toiletten was niets mis mee.

Verwijderd

Ik vond het echt 3 keer niks....mijn clan en ik zijn gisteren avond al vertrokken omdat het gewoon ruk was allemaal..

Ten eerste heb ik een complete dag moeten kutten om uberhaupt op het netwerk te komen met mijn computer...dat terwijl ik gewoon best goed spul heb. Windows 2 keer opnieuw geinstalleerd. 3 verschillende netwerkkaarten geprobeert, 4 kabels..niet hielp...uiteindelijk kon ik er wel op met 10 mbit :( kut switches..

Daarnaast kwamen wij speciaal voor de mohaa compo en er was overeen gekomen die rond een uur of 6 gisteren te houden. Wij zijn ff naar mijn huis (woon in hilversum) gecrossed die middag om ff wat te slapen omdat we al een dikke 30 uur op waren door die problemen en de slaapzaal tjokvol lag. In die 3 uurtjes tijd hebben ze gvd de compo gespeeld terwijl ik met de admin's had gesproken en afgesproken er rond 6'en mee te beginnen. Gewoon een klote actie dus...

Andere redenen waren natuurlijk dat je niet binnen kon roken...je als een gevangene zat opgesloten s'nachts...het bloedheet was...geen film ruimte...drinken wat een rotvermogen kost etc. etc.

Dankzij dit gelul hebben we gisteren besloten voor het voetbal nog naar hilversum te gaan en de compu's maar bij mij neer te zetten om daar verder te gamen op een wel snel netwerk.

Op die swatteam actie na was dit de slechts geregelde party waar ik ooit geweest ben.. Een opmerking aan de organisatoren. Als je het niet aankan allemaal...waarom dan niet kleiner ipv 800 man..? Had gewoon een ping van 50 bij verschillende games...zelfs via internet heb ik minder vertraging.

Dit alles is natuurlijk onze mening...wellicht dat anderen het wel na hun zin hadden..... :) Ik vond het in elk geval erg jammer van mijn 30 euro.

Verwijderd

Er is trouwens een filmpie van te downloaden van die KCT actie :) ....

High res, 48MB
Low Res, 15.5MB

Helaas niet de snelste server (netgamez).. maar ja.

- bron -

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
Ik ben ook net terug van NGZ, heb het over het algemeen best naar m'n zin gehad daar met m'n clanm8s. Problemen met het netwerk heb ik eigenlijk helemaal niet gehad, gewoon aanpluggen en werken, no problemo. Echter, tijdens een war knalde "zomaar" in een keer de NGZ UT TDM warserver eruit, daar was ik niet echt van gediend :(

Wat betreft dat roken, dat kon beneden vlakbij de ingang.
De warmte had ik niet veel last van in m'n T-shirt, vond het eigenlijk wel prettig want met een flink slaaptekort heb je het al niet zo gauw errug warm (althans dat is mijn ervaring)

Dat geintje met dat SWAT team ben ik niet bij geweest, heb wel het filmpje gezien maar snapte er niet echt veel van, het is maar wat je humor noemt niewaar.

Catering: BEROERD! Lang wachten op eten & drinken, bovendien 2 euro betalen voor een koude hotdog is van de gekken :(

Ik heb het errug naar m'n zin gehad, veel kunnen gamen & leechen, toppie. Toch zijn er dingen waarvan ik denk "joh organisatie dat hadden jullie beter anders kunnen doen!"

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-09-2025
Ben samen met minipolopikoler zaterdag vertrokken, mede omdat hij pc problemen had maar vooral omdat ik me niet echt vermaakte; bij elk spel haperingen en lag, ftp's waren na een half uur allemaal bekeken en veel te spelen was er niet echt. Heb meerdere mensen met netwerk problemen gezien, kleine slaapruimte heb ik geen last van gehad, ben de hele nacht opgebleven :)

• Glorix Jim
  • Laatst online: 21-12-2025
Vond het een leuke lan, zeer gezellig :)

Pluspunten :
bar; bar was lang open, eten was snel te krijgen, leuke meisjes achter de bar :)
netwerk; lekker snel, geen probs met aansluiten
compo's; goed opgezet
etc; zaal lekker ruim opgezet, mogelijkheid tot doesjen

Minpunten
netwerk; af en toe lag tijdens spele
bar; als het druk was dan kon je lang w8en
zaal; veels te warm, mensen die gingen roken in gangpaden
compo's; slecht georganiseerd en uitgevoerd
etc; catering was wel duur

• Peertje
  • Niet online
Mjah ben er ook geweest en vond het nog al ruk georganiseerd. Maar nu eerst ff eten, ik verklaar mezelf later nader :)

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
vond het wel een matige lan

netwerk prima behalve zaterdag middag toen was het ff zeer klote met ping tot 200.

minpunten was dat je niet s'nachts naar buiten mocht en niet roken in de zaal
Heb ook gehoort dat de organisatie de airco te duur vond dus die heeft niet aangestaan.

ff van vijdag tot zondagmorgen door getokken en toen ff 3 uur ronken en om 12 uur afgebouwd en naar huis gegaan.

ach zo is elke lan wel wat op aan te merken.

Verwijderd

B-BRAIN schreef op 08 september 2002 @ 20:52:

Heb ook gehoort dat de organisatie de airco te duur vond dus die heeft niet aangestaan.
Dat was goed te merken ja, bij mij en 2 gasten naast me was de processor tempratuur 60 graden.

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Echt belachelijk dat ik zo al 3 a 4 mensen tel die het een minpunt vinden dat je niet mag roken in de zaal. Sorry maar roken doe je maar lekker in je eigen kamer, en niet in openbare ruimtes! Wel eens bij stil gestaan dat er mensen zijn die last hebben van rook?

Daarnaast waren de compo's op zich wel goed georganiseerd, echter door wat bugs in het het compo systeem konden de compo's niet optimaal geregelt worden, das jammer, echter veel ligt ook aan de clans zelf die niet tijdig hun wars spelen.

Het netwerk vond ik op zich zeer goed, ik heb gedurende de hele lan, geen enkel probleem gehad. Daarnaast was dit 1 van de enige lans waar tenminste veel gameservers beschikbaar waren.

Over catering: kwaliteit was matig, prijzen waren belachelijk (2,80 voor een redbull |:( ) Voordeel was wel dat het restaurant erg relaxed was en de bediening snel.
Wat ik wel een minpunt vind is dat geen 1 lan normaal eten aanbied, als je heel weekend aan gamen bent is een lekker hapje wel lekker, als catering dan alleen default broodjes kaas/ham aanbied dan wel snacks vind ik dat beetje matig.

Overigens heeft syncro het uitstekend naar hun zin gehad ;) Nr 1 in UT CTF en ook nog de Clan Promo Movie contest gewonnen (zal van de week online gezet worden, rav vertelt hier wel meer over.)

Verwijderd

B-BRAIN schreef op 08 september 2002 @ 20:52:
Die heeft zeker wel aangestaan! Maar ze kregen het gewoon niet koud.

En over wat netwerk problemen.....NG maakte dus gebruik van een DHCP server. En er was een of andere eikel die er ook een draaide! En die ging ook een beetje IP's uitdelen. Maar toen die eenmaal gepakt was waren het aantal netwerk problemen gelijk een stuk minder.

Verwijderd

Yo,

lan was wel redelijk, maar meer ook niet.... TE warm, TE veel netwerk probs en alles was TE FUCKING duur!!!

Maar voor de rest wel gelachen, wij zijn 2e geworden met Mohaa compo.

Was wel brak was de eerste nacht doorgegaan tot half 3 s'middags (de dag erna dus) was echt super brak maar na 2 uur slaap weer aan het raggen geweest!!!!

• FireStarter
  • Laatst online: 16-12-2025
Oke, er is brand uitgebroken.... alles in de fik ineens.

Niemand kan naar buiten toe :?

w00t

• raptorix
Robbie007 schreef op 08 september 2002 @ 23:14:
Oke, er is brand uitgebroken.... alles in de fik ineens.

Niemand kan naar buiten toe :?
Is dit een grap?

• mowgli
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
* mowgli is ook geweest.

Heb het echt pefect naar me zin gehad. Ben zaterdag pas gekomen, omdat ik vrijdag wat vroeg vondt... Superrielekst netwerk. Heletijd door 6 a 8 mb/s. Heb nergens probs mee gehad.

Het was trouwens wel tering warm daar. En over dat duur zijn... Vondt ik niet. Er was een supermarkt om de hoek en 's avonds heb ik heerlijk chinees gegeten aan dat podium in het midden van de zaal... ;)

Voor degene die daar toen langs gelopen zijn toevallig... JA dat was ik ja >:)

en verder.... Battlefield 1942 heerst!!!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
Yep, battlefield ownde heel hard! Op advies van een clanm8 van me geinstalleerd, en daarna heeeeeeeeel veel gespeeld :D

Verwijderd

CyberTijn schreef op 09 september 2002 @ 07:59:
Yep, battlefield ownde heel hard! Op advies van een clanm8 van me geinstalleerd, en daarna heeeeeeeeel veel gespeeld :D
Dus dat was die game die ik steeds zag bij mensen....meende dat dat een nieuwe operation flashpoint was ofzow :) Hmm...moet ik ook maar is gaan bekijken dan..

• OxiMoron
woei..

gister was ik pas om 22:30 thuis.. was echt bekaf...

nu heb ik een week bezig om alle films die ik geleeched heb op CD te zetten :D

beetje jammer dat wij 1 man tekort kwamen om mee te kunnen doen aan de compo's, maar heb me toch vermaakt...

frag ya'll net time ;)

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-01 22:41

Paladin

Play Ball!

* Paladin is er ook heen geweest.

Kwam er vrijdag rond een uur of half 10 aan. auto kon ik mooi voor de deur neer zetten om even alles uit te laden. We werden wel vriendelijk verzocht om daarna de auto even weg te zetten. zo gezegt zo gedaan.

Toen ik alles net aan de praat had werd netgamez geopend. en niet veel daarna kwam het swat team geintje wat opzich wel heel erg cool gedaan was.

Netgamez was mijn eerste grote lan en ik moet zeggen dat hij me erg goed bevallen is. Op enkele minpuntjes na maarja die zijn overal.

Plus+

-Netwerk wat snel en stabiel draaide heb soms 11mb per sec gehaald.
-de toch niet zo strenge eet controle ik heb zeg maar niks van die hallen gekocht.
-veel leechen via direct connect enz
-niet roken in de zaal
-Erg goeie douches :)

Min punten-
-De wc's werden zeer slecht schoongehouden dat vond ik echt bijzonder ranzig
-Geen airco of te weinig vermogen van de airco installatie. Het was er echt warm.
-Kleine permanente slaapzaal. (al heb ik zelf prima in de tijdelijke geslapen)

Al met al een prima eerste ervaring met mijn eerste grote lan party. wil ook zeker drome nog een keertje bezoeken omdat men daar ook positief over is.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 18:59

Mary Wana

keyboard nut

Iemand pics ?

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 12:14:
zet mij ook maar in het lijstje ;)

Mart - Marten vd Bijl - Mart_[xtc]

we komen met clan_[xtc] (x-termination corps) UT-Clan :)

voor systeem zie sig.

tot vanavond allemaal :)
OMG !! i wist niet dat jij ook op GoT zat :P

• Arfman
  • Laatst online: 23-01 00:01

Arfman

Drome!

Paar pics:

van mezelf, vrijdagavond:

http://home.wanadoo.nl/arfman/ng2k2/

GameParty crewmember:

http://media.gameparty.net/list/2002/Netgamez_sept_2002

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• mowgli
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 11:55:
[...]

OMG !! i wist niet dat jij ook op GoT zat :P
Ik heb jou niet gezien :'(

Verwijderd

mowgli schreef op 09 september 2002 @ 12:47:
[...]

Ik heb jou niet gezien :'(
Jij zou toch bij mij komen dud ;( !!

PS : ik ben werken !

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Ik was er ook.

Ik heb het nast het feit dat het continu 30 graden of meer was in de zaal prima vermaakt.

Heb 5 uurtjes slaap gehad ofzo, was meer dan genoeg.

Netwerk was ivm de DHCP server van een of andere idioot idd niet echt goed aan het begin, daarna perfect. Heb ook continu geleeched met 9 a 10 mb/s.

Temperatuur in de zaal was dus kut. Opgesloten zitten snachts ook.

Compo's waren imo goed opgezet, alleen als mensen zich inschrijven en dan niet via irc berijkbaar zijn enzo, dan schiet het niet op.

Eten, was idd te duur binnen, maarja er zat idd een supermarkt om de hoek dus veel heb je niet in de kantine hoeven te kopen. Ik heb 2 of 3x een broodje gehaald en tijdens het voetbal 5 biertjes ofzo. Dat het meer kost weet je vantevoren, dat is namelijk altijd en overal zo.

Pics: www.the-geniuz.com/pics/ngz2002/

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• Peertje
  • Niet online
W00t! mijn koffer staat er op ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/arfman/ng2k2/zaal1.jpg

Beetje linsk boven, hij ligt op een tafel en is oranje 8)

Verwijderd

Peertje schreef op 09 september 2002 @ 15:23:
[...]

[afbeelding]

_/-\o_
:P

• -=MOL=-

-=MOL=-

Lol, die koffer heb ik nog over staan praten met een gast. Ik zei dat het zo'n koffermod was en hij het geloven, de n00b :)

Ik zat in het zelfde pad, verder naar achteren en dan met me rug naar jou toe. Bigtower, blauw.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

Nog best veel lege plekken of lijkt dit maar zo ?
Of komt het door het feit dat dit aan het begin van de LAN party was.
Peertje schreef op 09 september 2002 @ 15:23:
[...]

[afbeelding]

• mowgli
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 12:49:
[...]

Jij zou toch bij mij komen dud ;( !!

PS : ik ben werken !
Ja, maar ik was vergeten waar je zat!!! :'( Ik nog kijken of je op die direct connect hub zat... maar neehoor :'(

• pica
Was 1 vd beste lans waar ik ben geweest :) .
Jammer dat er maar een stuk of 10 echte leechers waren die lekker veel deelden :( .
Verder zat ik te balen in de CS compo maar dat had niks met de organisatie te maken. Veel mensen ontmoet, leuke act, klote katering, en over die slaapruimtes, je kon ook nog in een andere zaal leggen, waar het koel was. Enige nadeel was dat je om 9 uur werd gewekt.
Ik rook niet dus ik vind het ook perfect dat het verboden was te roken.

Steam

• raptorix
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 19:44:
Nog best veel lege plekken of lijkt dit maar zo ?
Of komt het door het feit dat dit aan het begin van de LAN party was.

[...]
Licht is nog aan :) Ja was dus aan begin. Was best goed bezet, denk toch dat 85 procent wel gevuld was

Verwijderd

edit:
verkeerde gekwoot

ik was er ook :D

heb alle cases in een rondje zaal met oeloe en de rest bekeken alleen ik denk dat we over je koffer heen hebben gekeken :)

peertje... wel leuk dat je ff langs kwam na een gil op irc :D

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2002 04:06 . Reden: wrong quoted ]

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

mowgli schreef op 09 september 2002 @ 01:30:
* yamAUchi is ook geweest.

Heb het echt pefect naar me zin gehad. Ben zaterdag pas gekomen, omdat ik vrijdag wat vroeg vondt... Superrielekst netwerk. Heletijd door 6 a 8 mb/s. Heb nergens probs mee gehad.

Het was trouwens wel tering warm daar. En over dat duur zijn... Vondt ik niet. Er was een supermarkt om de hoek en 's avonds heb ik heerlijk chinees gegeten aan dat podium in het midden van de zaal... ;)

Voor degene die daar toen langs gelopen zijn toevallig... JA dat was ik ja >:)

en verder.... Battlefield 1942 heerst!!!
ah waren jullie dat =)

ik zag ze idd eten toen (zat er 4 meter naast en vond het eigenlijk wel relaxed chinees), had zelf een supersmerig broodje shoarma gekregen dus was best jaloers..

ben naar heel veel grote lans geweest, en vond deze qua netgamez lan's de op een na beste van de grote (1999 was het best)

het was er idd warm.. compo's leken gestructureerd.. maar na tijdje niet.. maar dat was op zich niet zo'n probleem, dat heb je wel vaker. voor de rest nooit in dat restaurant geweest dus heb al die lekkere wijven achter de bar gemist ;)

het was iig onwijs gezellig.. en daarvoor ga je naar een lan. netwerk boeit niet onwijs, als je maar kan gamen .. leechen is voor flikkers zonder connecties.

iig veel bekende mensen gezien en veel lol gehad.. en daar gaat het om bij lans =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 20:09

ThaHandy

Discovery Channel

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Clipboard03.jpg

die F*CKING pin (@ cirkel) die uit de grond stak was ook irre..... tegen aan lopen ...dat doet fucking pijn :(

dr waren ook gasten die van die win2k msg's versturde dmv net send <ip/naam> <text> .Wel fun btw als je aan et gamen bent en je flipt naar winhoos vanwege dat smg :+

Verwijderd

ThaHandy schreef op 10 september 2002 @ 05:05:
[afbeelding]

die F*CKING pin (@ cirkel) die uit de grond stak was ook irre..... tegen aan lopen ...dat doet fucking pijn :(

dr waren ook gasten die van die win2k msg's versturde dmv net send <ip/naam> <text> .Wel fun btw als je aan et gamen bent en je flipt naar winhoos vanwege dat smg :+
dat is dus de reden waarom ik mijn netsends altijd uitschakel voor ik naar een lan ga :+ :)

• -=MOL=-

-=MOL=-

yamAUchi schreef op 10 september 2002 @ 04:54:
het was er idd warm.. compo's leken gestructureerd.. maar na tijdje niet.. maar dat was op zich niet zo'n probleem, dat heb je wel vaker. voor de rest nooit in dat restaurant geweest dus heb al die lekkere wijven achter de bar gemist ;)
Je komt niet in de bar, mijn conclusie 24/7 achter de pc. Daarna zeg je dit:
het was iig onwijs gezellig.. en daarvoor ga je naar een lan. netwerk boeit niet onwijs, als je maar kan gamen .. leechen is voor flikkers zonder connecties.

iig veel bekende mensen gezien en veel lol gehad.. en daar gaat het om bij lans =)
Het is niet dat ik onwijs heb zitten leechen (compo's gespeeld), maar imo ben jij de "flikker" hier. Sommige mensen komen om te gamen, sommige om te leechen. Maar, je zegt zelf, veel mensen gezien, lol gehad.

De lol bij lans komt meestal door de sfeer. Door dit soort dingen kan je een hoop sfeer verpesten. Imo ben jij dus de "flikker" hier door die vooroordelen van je. Voor dit soort uitspraken kan je zelfs een OW krijgen, dus ik hoop dat ze em geven!

LAMER!

Verwijderd

-=MOL=- schreef op 10 september 2002 @ 09:06:
[...]

Je komt niet in de bar, mijn conclusie 24/7 achter de pc. Daarna zeg je dit:

[...]

Het is niet dat ik onwijs heb zitten leechen (compo's gespeeld), maar imo ben jij de "flikker" hier. Sommige mensen komen om te gamen, sommige om te leechen. Maar, je zegt zelf, veel mensen gezien, lol gehad.

De lol bij lans komt meestal door de sfeer. Door dit soort dingen kan je een hoop sfeer verpesten. Imo ben jij dus de "flikker" hier door die vooroordelen van je. Voor dit soort uitspraken kan je zelfs een OW krijgen, dus ik hoop dat ze em geven!

LAMER!
omg en jij hebt geen vooroordelen!!! Jij maakt een conclusie dat tie 24/7 achter zijn pc zat. Ik hoop dat jij een OW krijgt. |:( .

Verwijderd

wat een gezeur om OWtjes weer hier...

marcel hou je rustig en voor de rest keep it ontopic plz... *wants more pics*

netgamez was gewoon cool B)

ook voor de tweakert die er totaal GEEN slaap heeft gehad en bij het inparkeren bij thuiskomst achter het stuur in slaap viel :D :P

• -=MOL=-

-=MOL=-

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 09:36:
[...]

omg en jij hebt geen vooroordelen!!! Jij maakt een conclusie dat tie 24/7 achter zijn pc zat. Ik hoop dat jij een OW krijgt. |:( .
Was maybe een beetje express gedaan om hem uit ze schildje te lokken. Poging is bij deze door jou ongedaan gemaakt..

Voor meer pics:

http://www.ngzpics.glow.nl/

http://www.geforce.nl

http://members.lycos.nl/martenbijl/Pics/ngz/

http://home.wanadoo.nl/arfman/ng2k2/

http://media.gameparty.net/list/2002/Netgamez_sept_2002

http://slags.clan-deus.com/LAN/Netgamez

http://www.gameparty.net/nieuws/item/2929/

http://www.gameparty.net/nieuws/item/2933/

http://slags.clan-deus.com

http://www.the-geniuz.com/pics/ngz2002/ (hier zit ik ergens bij)

• Arfman

Arfman

Drome!

yamAUchi schreef op 10 september 2002 @ 04:54:
[...]

Toevallig boeit mij dat wel. Niet iedereen kan 10 jaar lang studeren zoals jij in een Selwerd flat met 100 mbit connectie. Dus ik ga naar een LAN om te gamen maar zeker ook om te leechen, omdat ik daar thuis geen kans voor heb (ISDN).

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Verwijderd

pcies :)

• -=MOL=-

-=MOL=-

Dank u

_/-\o_

Verwijderd

8-)

Verwijderd

Maarreh, hoe zit het eigeluk met Drome? Daar kon ik geen topicje over vinden (of heeft iemand een urrelletje want ik meen te herinneren dat ik er een tijd geleden wel een heb gezien...)

• -=MOL=-

-=MOL=-

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:44
JeanLucPicard schreef op 09 september 2002 @ 23:49:
Was 1 vd beste lans waar ik ben geweest :) .
Jammer dat er maar een stuk of 10 echte leechers waren die lekker veel deelden :( .
Meesten zaten op Direct Connect of FTP. Windows File Sharing is zowiezo brak op een dergelijk groot netwerk; is het ook niet voor gemaakt.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:44
raptorix schreef op 10 september 2002 @ 03:07:
[...]

Licht is nog aan :) Ja was dus aan begin. Was best goed bezet, denk toch dat 85 procent wel gevuld was
Dit is zondagochtend geweest; een aantal mensen die zaterdagavond pas weg zijn gegaan, zijn al afwezig op deze foto. Ik schat zo rond een uur of 6 a 7.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

• Arfman

Arfman

Drome!

Helaas, mijn foto's zijn vrijdagavond gemaakt toen het licht nog aan was. Nog voor de opening dus.

Verwijderd

ijdod schreef op 13 september 2002 @ 15:13:
[...]

Meesten zaten op Direct Connect of FTP. Windows File Sharing is zowiezo brak op een dergelijk groot netwerk; is het ook niet voor gemaakt.
uhm dat gebruikte ik en jeanlucpcard al sinds campzone...

hjet probleem was dat ik pica, resettim, data en 2 anderen als enige boven de 50 GB geshared hadden

de rest had van 12MB tot 9Gb geshared practisch niets dus...

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Nog wat foto's @ Gamers.nl

En -GoHaN- , later werd er wel veel meer geshared hoor. Al was het in het begin matig ja. Jullie, ik en King/Pyrox waren de enige met veel data. Ik heb dan ook 250 Gb dataverkeer gehad op netgamez (die James Bond films waren populair ! :))

Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.nl/i/200209/img1031835043_1.jpg

Verwijderd

jah maar dat was allemaal gedownload van anderen

ik denk dat er op heel netgamez mischien net een halve terrabyte aan unieke data geshared werd

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
LOL wat tref ik nou aan op gamers.nl? Een foto van de server van ReseTTim

Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.nl/i/200209/img1031907681_6.jpg

Assume there are no rules and it's one big free for all

Verwijderd

geen mooie foto

hadden ze wel een betere voor kunnen gebruiken

• -=MOL=-

-=MOL=-

Ik zat ook op DC, had alleen porn gedeeld :D

45GB, en als ik 10 connecties open had staan, werden ze alle 10 gebruikt :P

Het mooiste, Ressettim zat bij mij te leechen wat ik @ CZ2 van hem had geleeched :P

• raptorix
MOl viespeuk ;)

Trouwens heb nog even met resettim staan te kletsen ;)

Ik zeg tegen hem jij bent toch peertje :D

Ik was in de war door zijn peer casemod ;)

En beetje dronken ofzo ;)

• -=MOL=-

-=MOL=-

ROFLOL.

Wie is nou de viezerik. Jij doet allemaal ranzige uitspraken @ ngz, niet ik :P

En ik heb ook ff met Tim staan praten!

Verwijderd

LoL tim had op campzone een raidprobleempje dus dat ie dat weer van jou aan het downloaden was was waarschijnlijk omdat ie het door een eruit geklapte raid weer kwijt was :)

• raptorix
-=MOL=- schreef op 16 september 2002 @ 12:17:
ROFLOL.

Wie is nou de viezerik. Jij doet allemaal ranzige uitspraken @ ngz, niet ik :P

En ik heb ook ff met Tim staan praten!
Nee hoor da was is niet :D

• Alpha-sphere
ReseTTim is wel een bekende tweaker op lan's zeg. Ik moet ook een keer naar zo'n grote lanparty. Wanneer is er weer zo'n grote lan?

Nog goeie lanparty sites?

Verwijderd

http://fragvalley.gameparty.net 8-)
100mbit internet op 55 man B)

[edit]
nog maar 2 plaatsen vrij 58 man reeds ingeschreven

• Alpha-sphere
plaats voor 60 man maar. een beetje klein naar mijn smaak.

zoek toch naar iets van 250>

Verwijderd

gameweekend 20 / 21 ??

kijk even op www.gameparty.net op de LAN-lijst :)

• Peertje
  • Niet online
raptorix schreef op 16 september 2002 @ 10:18:
MOl viespeuk ;)

Trouwens heb nog even met resettim staan te kletsen ;)

Ik zeg tegen hem jij bent toch peertje :D

Ik was in de war door zijn peer casemod ;)

En beetje dronken ofzo ;)
:X

Ik lijk zo niet op hem :P

• Peertje
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 04:05:
edit:
verkeerde gekwoot

peertje... wel leuk dat je ff langs kwam na een gil op irc :D
Kmoest ff denken bij deze naam wie je ook al weer was ;)

• Alpha-sphere
Hoe groot zal de kans zijn dat die sukkels van beuma stemra binnen vallen tijdens zo'n lan? Het zou best wel klote zijn

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 24-01 09:19
Alpha-sphere schreef op 16 september 2002 @ 13:27:
ReseTTim is wel een bekende tweaker op lan's zeg. Ik moet ook een keer naar zo'n grote lanparty. Wanneer is er weer zo'n grote lan?

Nog goeie lanparty sites?
Ambience 2002

www.ambience.nl

en ja, dit jaar is er wél een netwerk :P

• ReseTTim
  • Laatst online: 21-01 18:26

ReseTTim

Chocolate addicted

KeRsTmAnNeKe schreef op 16 september 2002 @ 22:51:
[...]

Ambience 2002

www.ambience.nl

en ja, dit jaar is er wél een netwerk :P
ok er is dan wel een netwerk.... maar hoe zit het dan met de stroom :D

idd ik heb met veel mensen zitten praten.. heb iets van 5 uur of minder gegamed..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 24-01 09:19
ReseTTim schreef op 17 september 2002 @ 12:49:
[...]

ok er is dan wel een netwerk.... maar hoe zit het dan met de stroom :D

idd ik heb met veel mensen zitten praten.. heb iets van 5 uur of minder gegamed..
http://www.apcc.com/produ...ype=UPS&web_displayed=all
tadaa :)

• raptorix
Alpha-sphere schreef op 16 september 2002 @ 22:45:
Hoe groot zal de kans zijn dat die sukkels van beuma stemra binnen vallen tijdens zo'n lan? Het zou best wel klote zijn
LOL denk je dat dat gebeurt? Daarnaast zie je het al voor je? Paar van die eikels in een hal met 900 niet in de hand te houden nerds ;)

En dan is er nog altijd de famous Raptor-Buttrape methode ;)

• pica
Ik ben ook een bekende LAN-party tweaer :o :P .

Steam

Verwijderd

JeanLucPicard schreef op 18 september 2002 @ 04:52:
Ik ben ook een bekende LAN-party tweaer :o :P .
jajah pica... jou kennen we nu wel weer he ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/just.screens/pica.jpg

*kuch* :D

zow.. nu ben je een herkenbare tweaker op LAN's :D

• -=MOL=-

-=MOL=-

raptorix schreef op 18 september 2002 @ 00:31:
[...]

LOL denk je dat dat gebeurt? Daarnaast zie je het al voor je? Paar van die eikels in een hal met 900 niet in de hand te houden nerds ;)

En dan is er nog altijd de famous Raptor-Buttrape methode ;)
OMFG, dit willen we niet weten rapt. ;)

Pagina: 1 2 Laatste