Ik heb hier zo'n kreng en ik kom de bios niet in, iemand ?
Je bedoelt dat je de bios niet in kunt door dat mooie
Packerd Hell logo???
Volgens mij kun je dat met Escape wel weg krijgen (en kijken of het scherm 'daarachter' iets te melden heeft) en anders kun je proberen of je de bios kunt enteren door een paar van die standaard toetsen te proberen, zoals DEL of F2 of zoiets.
Volgens mij kun je dat met Escape wel weg krijgen (en kijken of het scherm 'daarachter' iets te melden heeft) en anders kun je proberen of je de bios kunt enteren door een paar van die standaard toetsen te proberen, zoals DEL of F2 of zoiets.
Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.
Anoniem: 11039
Hm dat werkt hetzelfde als de Compaq methode.
En die is best leuk.
LET OP!
1) Maak kast open
2) Ruk wat vitale kabels los (HDD, FDD)
3) Start op
4) Zie daar: Checksom Error
5) Zie daar: Press F1 to continue
6) Zie daar: Press DEL/F2 to enter setup
Das volgens mij de enige mogelijkheid.
En die is best leuk.
LET OP!
1) Maak kast open
2) Ruk wat vitale kabels los (HDD, FDD)
3) Start op
4) Zie daar: Checksom Error
5) Zie daar: Press F1 to continue
6) Zie daar: Press DEL/F2 to enter setup
Das volgens mij de enige mogelijkheid.
bull shit.
gewoon f1, f2 of del toets gebruiken.
trust me i know.
gewoon f1, f2 of del toets gebruiken.
trust me i know.
Als compaq methode heb ik het volgende dat werkt net effe makkelijker:
Haal iemand erbij die grote handen heeft
Laat hem zijn handen op het toetsenbord leggen. Dan vooral op de ESC, Return, CTRL, ALT en Fx toetsen.
Druk dan de computer aan. Dan geeft ie in de meeste gevallen een keyboard error en dan kan je ook je bios in
Haal iemand erbij die grote handen heeft
Laat hem zijn handen op het toetsenbord leggen. Dan vooral op de ESC, Return, CTRL, ALT en Fx toetsen.
Druk dan de computer aan. Dan geeft ie in de meeste gevallen een keyboard error en dan kan je ook je bios in
hmm jah op een compaq moet je de f10 toets ingedrukthouden als ie klaar is met ram checken, dan kom je in de bios.
dus ik denk dat het ook zoiets werkt bij een
pb
dus ik denk dat het ook zoiets werkt bij een
pb
Anoniem: 2360
Bij mijn packard Hell kon ik het logo met de <tab> toets weg halen, en met F2 in de bios komen.
de manier van conz is nog wel de cewlste
maar op deze gateway moet je ook dat grote schijtscherm weghalen met de TAB knop en daarachter komt alle info tevoorschijn
p.s. ik kan niet wachten totdat ik me eige poeter terug heb
maar op deze gateway moet je ook dat grote schijtscherm weghalen met de TAB knop en daarachter komt alle info tevoorschijn
p.s. ik kan niet wachten totdat ik me eige poeter terug heb
Omdat ConZ de eerste was heb ik zijn oplossing gebruikt, niet elegant maar het werkt. Daarna in de bios dat enge logo uitgezet en vervolgens zie je tijdens het booten dat je op F2 kan drukken, dus ook zonder kabels losrukken. Overklokken zit er overigens niet in denk ik.
Pagina: 1