Good judgment comes from experience. Experience comes from poor judgment.
My system
Gewoon een fotozaak binnnenwandelen, die bellen dan zo'n bedrijfje die ze maken. Dan gaan ze het voor je uitzoeken of er eentje bestaat die past. Als dat niet het geval is kunnen ze er ook eentje maken.
Kosten gaan van 100 (als het een kleine is die al bestaat) tot 300 euro (als ie gemaakt moet worden).
Kosten gaan van 100 (als het een kleine is die al bestaat) tot 300 euro (als ie gemaakt moet worden).
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Verwijderd
[url="http://www.ewa-marine.com/English/e-start.htm"]http://www.ewa-marine.com/English/e-start.htm[/url]
Finepix 6900 under development
Ik heb er een voor mijn sony 707 en was 193 euro lichter.
P@
Finepix 6900 under development
Ik heb er een voor mijn sony 707 en was 193 euro lichter.
P@
blub
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Die dingen zijn haast niet te betalen. 
Tjah, je moet het er voor over hebben.
Tjah, je moet het er voor over hebben.
Whatever.
Voor mijn Canon Powershot A40 is er ook 1 te koop, 240 euro over het algemeen.
Toch denk ik dat ik er 1 ga kopen. Niet alleen handig bij het duiken, maar ook goede bescherming tegen slecht weer of bijv. bij fotograferen vanaf een boot oid.
Toch denk ik dat ik er 1 ga kopen. Niet alleen handig bij het duiken, maar ook goede bescherming tegen slecht weer of bijv. bij fotograferen vanaf een boot oid.
Waterdicht ja, maar 2 meter onder water en alle knoppen worden ingedrukt
Hmm ja. Maar hoe doe je dat dan mèt behuizing? Dan worden die knoppen toch ook ingedrukt? Anders zul je wel heel veel kracht moeten zetten op de behuizing lijkt me...stefijn schreef op 30 juli 2002 @ 22:21:
[...]
Waterdicht ja, maar 2 meter onder water en alle knoppen worden ingedrukt
nou ik zou het risico niet durven nemen met een standaard plastic zak , tis toch vrij lullig als hij _toch_ lekt...
Heeft iemand ervaring met het maken van foto's onderwater dmv z'n plastic behuizing?
Is het niet lastig omdat hij omhoog wil|?
Is het niet lastig omdat hij omhoog wil|?
de knoppen werken in zo´n behuizing inderdaad erg zwaar boven water, onder water gaan ze door de druk gemakkelijker
Verwijderd
Ja en dan nog. Dan moet je wel een doorzichtige plastic zak hebben! Niet zo'n neppe van de Nettorama
volgens mij moet het met dat doorzichtige rubber en een beetje plexiglas en een handige vader die Nico heet ook wel lukken
Of als je vader Nikon heetPapa Roach schreef op 31 juli 2002 @ 10:09:
volgens mij moet het met dat doorzichtige rubber en een beetje plexiglas en een handige vader die Nico heet ook wel lukken
Pagina: 1