Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT traag onder w2k... heluppp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn dual msi6321 bordje met PIII733@810 ut geinstalleerd maar die is me toch bagger traag... downgrade heeft ook geen effect..

Ik heb de originele cd geinstalleerd met daarover de bonus pack en de ut inoxxpack en update patch 428. De laatste nvidia 631 detonator drivers voor mijn viper 770. Installeer ik ut kaal zonder de patches en bonus packs dan gaat het nog wel maar ook erg traag en dan beweegt ook al niks soepel maar nu is het echt bagger.. heb al een aantal keer ut geherinstalleerd maar dat hielp niet. W2k is ook pas geherinstalleerd en daar heb totaal geen perf. probleem.

Als ik ook ga kijken in de perf monitor van w2k dan heeft ut op een gegeven moment als ik stand alone aan het spelen ben tegen 4 bot 69mb in gebruik. In het systeem zit 256 cas2 133 mhz geheugen en zou ook geen prob. moeten geven.. Hellupppphhh!!!

Verwijderd

Ow, dat komt dus door die 428 patch waarschijnlijk, die SUCKED.. je moet even 420 instaleren, ik heb hem nog wel. mail me maar naar kasemier@zeelandnet.nl

Maaruh, ik ging net 432 testten.. Als die WEL werkt post ik het hier wel.. 425 sucked trouwens ook.. Het zit zo.. Hij wil gewoon niet boven 30fps uitkomen met NVIDIA drivers op de 425 en 428 versie. Of je nou 640x480 of 1280x1024 of bij mij zelfs 1600x1200 draait, allemaal 30fps.. Veel stotteren ook, maaruh.. ik ga nu testen

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
Jedi_Tom:432 is en blijft de beste patch, als'ie niet bij jou beter werkt heb je gewoon je systeem verkeerd geconfiged.
rednar: wat het probleem is dat jij Detonaro 3 drivers geinstalleerd heb op een viper 770 (TNT2) en die drivers presteren gewoon slecht, installeer 5xx drivers, werken veel beter.

Verwijderd

Je kunt ergens je CacheSizeMegs instellen die staat nu op 4 ofzo

gooi die es op 200, dan zou die 200Mb ram moeten gaan gebruiken.

staat in je UnrealTournament.ini

[Engine.GameEngine]
CacheSizeMegs=200

je kunt et ook in je preferences instellen.

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ik heb 1. 428 2. Detonator 3.90 3. een TNT2 Ultra en ik haal 90fps average in 1024 in 16bit... dus nix klote patch of detonator 3x :)
Alleen heb ik geen win2k games sucken daar zowiezo op.

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
niet detonator 3.xx maar detonator 3 (6.xx)

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad zoals ik ook al poste detonator 631 (Detonator 3, zoals nvidia 't noemt) Maar hoe zit het nu met patch 430?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 't ook eens geprobeerd met patch 413 maar 't blijft traag. Welke patch moet ik nu gebruiken en welke versie nvidia drivers voor w2k moet ik nu gebruiken....

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
er is geen patch 430

Verwijderd

UT-tweak guide
www.3dspotlight.net/tweaks/ut/index.shtml

Verder kan ik weinig helpen. Ik draai UT onder Win'98SE op P-III 600, 128MB, TnT2 ultra, 1024x768 16 bits, patch 4.32 en det. 6.31. Ik heb nooit problemen met fps, zit meestal boven de 30 en m'n gemiddelde is altijd boven de 50.

Verwijderd

Meestal boven de 30 en je gemiddelde is altijd boven de 50 fps?

Hmmm klinkt een beetje onlogisch vind je zelf ook niet?

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoelde 432. Hoe zit het daar mee. zal dit mijn probleem oplossen???

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:56
Je hebt toch wel de VIA AGP-driver geinstalleerd hoop ik?

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 oktober 2000 09:11 schreef DenniZ het volgende:
Meestal boven de 30 en je gemiddelde is altijd boven de 50 fps?

Hmmm klinkt een beetje onlogisch vind je zelf ook niet?[/quote]Nee, een enkele dip onder de 30 fps, maar m'n gemidddelde is altijd hoger dan 50.

Verwijderd

Topicstarter
Die via 4en1 of zoiets bedoel je? Die heb ik nog niet geprobeerd...

Is die nodig onder w2k voor de msi-6321

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:56
De MS-6321 heeft toch een VIA chipset? Dan zou ik om te beginnen zeker de AGP 4.03D driver installeren. Je kunt hem vinden op:

http://www.via.com.tw/drivers/index.htm

De andere drivers uit het 4in1 setje heb je waarschijnlijk niet nodig.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de via 4in1 geprobeerd maar ut blijft in fullscreen en windows mode traag reageren.

Als ik naar links ga met me muis duurd het 2 sec.

Ik heb gekeken hoeveel fps ik heb en dat is ongeveer 50/60 met een viper770 32mb...

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Past hier dan ff het D3D en de standaard settings stukkie uit je unrealtournament.ini
maybe staan er gewoon vage dingen in... zorg er zowiezo voor dat je Vsync bij D3D op false hebt staan.
Pagina: 1