Toon posts:

kan quake niet spelen local

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wil met een stel vrienden quake 3 spelen zij krijgen elkaar gevonden bij de local en ik krijg hun niet te zien
ik heb ook al geprobeerd handmatig het ip adres in te tikken maar dat werkte ook niet.

we zitten met ze allen op @home en hebben alles hetzelfde ingesteld

kan iemand mij helpen

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 02:09 schreef parabon1 het volgende:
wil met een stel vrienden quake 3 spelen zij krijgen elkaar gevonden bij de local en ik krijg hun niet te zien
ik heb ook al geprobeerd handmatig het ip adres in te tikken maar dat werkte ook niet.

we zitten met ze allen op @home en hebben alles hetzelfde ingesteld

kan iemand mij helpen
heb je wel de zelfde point release geinstalleerd als zij?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 juli 2002 09:06 schreef FraGGoFieL het volgende:

[..]

heb je wel de zelfde point release geinstalleerd als zij?
ja allebei 1.31 maar dat is het probleem dan niet dan kreeg ik wel een bericht dat de versies niet kloppen
wat is is dat ik ze helemaal niet zie staan dus kan ik ook niet inloggen help help

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 10:53
Local staat voor Local Area Network (LAN) dus kan alleen als je rechstreeks een netwerkverbinding hebt met een hub of switch ertussen.

Als jullie met z'n allen op @home zitten dan is daaar geen sprake van en moet je normaal via Internet spelen. Wel kan iemand een server starten waarop jullie kunnen spelen, maar die vind je dan niet onder Local in Quake3!

Verwijderd

En verder is het netwerk in orde ?
Want als je zelfs niet op ip kan connecteren lijkt het alsof je geen verbinding hebt met de anderen.
Mogelijke oorzaak : firewall ...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 juli 2002 12:07 schreef Epitome het volgende:
Local staat voor Local Area Network (LAN) dus kan alleen als je rechstreeks een netwerkverbinding hebt met een hub of switch ertussen.

Als jullie met z'n allen op @home zitten dan is daaar geen sprake van en moet je normaal via Internet spelen. Wel kan iemand een server starten waarop jullie kunnen spelen, maar die vind je dan niet onder Local in Quake3!
zij vinden elkaar wel onder local en hij je een internet server start is niet echt duidelijk in Quake 3
Pagina: 1