Temperatuur van je opgefokte Celly?

Pagina: 1
Acties:

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 09:22
Ik wil even checken wat de temperaturen zo zijn..

Ik draai mijn Celly600@900 op 1.70 Volt en bij maximale belasting zie ik de cpu naar de 55 graden jumpen. In windows hangt ie rond de 40 graden..

Ik koel met een zo'n spiral orbje.. Ik meen dat ik de koelprut niet goed heb zitten, verrekte irritant om de cooler vast te klikken en NIET te bewegen damn =)

Keb verder nog geen fan in me kast zitten, ik heb ik geen idee waar die fan te plaatsen? Voor in me kast?

als je eventueel tips mocht hebben?

Bedankt!

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Verwijderd

Hangt ervan af hoe groot je kast is, in een bigtower kun je er makkelijk drie kwijt als het niet meer is, dus genoeg koelvermogen daarin.

• paradoXical
Ik heb gewoon een kleine standaard kast zoals ze die overal verkopen...

Ben er zwaar over ana het denken om voor max 300 een nieuwe kast te gaan halen, iemand een idee vor prijs/kwaliteit verhouding?

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Verwijderd

Waar woon je, je kan bij computerland (haarlem/rotterdam/Amsterdam/Arnhem/eindhoven)namelijk een leuke betaalbare bigtower kopen tussen de 100 en de 200 gulden

• paradoXical
Ik woon dus in een klein gat in limburg (in de buurt van boxmeer)

Kan je er ook via postorder bestellen? Ik bestel alles via potorder =) En wat is de kwaliteit van zo'n kast? Ik ben van plan een goede kast te kopen dus die 100 meer of minder kan me eigenlijk weinig schelen ;)

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
ik heb men cellie (zie signature) in idle op 25 grade draaien, en ja wat is nu full load de ene full load (UT) geeft 39 graden aan, cpu burn krijg ik 44 graden.

Men FKP32 bvalt errug goed dus. Dat clipsysteem is ook perfect, is heel makkelijk vast te maken. En hij koelt ook nog iets beter dan de golden orb, maakt wel wat meer lawaai

Verwijderd

Postorder hebben ze ook ja, kijk eens onder www.computer-land.nl

De kwaliteit is wel goed opzich, je hebt lekker veel ruimte, wil je een nog betere kast, dan denk ik dat je van hun een deluxe kast moet nemen of eentje van aopen (die hebben zij niet)

mycom heeft ook wel goed spul (www.mycom.nl)

Verwijderd

Als ik jou was zou ik zo'n Aopen HX08 nemen. Zijn wel vette cases

Verwijderd

Hij moet zeker ook geruisloos zijn?

• paradoXical
Hmm

herrie intereseert me eigenlijk niet omdat ik altijd muziek aan het staan =)

Ik zal die site eens checken.. Die A-open kasten zijn idd erg mooi..

Smokey: ik heb nu zo'n nep orb.. Te temp varieert echt sterk, ik moet toch maar eens beter proberen te meten.. Ik heb net even doe koelpasta er onnieuw opgedaan en de cpu lijkt idd iets koeler =)

Me huidige kast genereert gewoon teveel hitte die niet/nauwelijk af wordt gevoerd..

Verwijderd

mijn celeron 500 @ 0 mhz = 20 graden.
Kasttemperatuur = 20 graden.

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Mijn celly 500Mzh @ 566Mhz op idle 22C en full load 32C

Als ik hoger ga loopt ie vast :(

• Razorh
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 11:53