Ik wou dus een cd met mp3's wegschrijven , maar op het einde gaf hij een fout. Geen buffer underun, maar een write error.
CDtje was dus misslukt. Je kon deze nog wel lezen, maar bij de laatste bestanden gaf hij fouten.
Dus ik dacht, och ja kan gebeuren, dus ik probeer het op nieuw, maar nu geeft hij al een fout bij 85 %, cd dus weer stuk.
Ik heb een bestand geprobeerd van 150 MB (dod3.0) en een Test gedaan , deze was succesvol. Ik een test geprobeerd met weer een volledige cd, niet succesvol.
Ik heb de schrijver eens open gemaakt en een beetje schoon gemaakt (stof eruit geblazen enzo met compressor), maar nog steeds een write error
Gisteren werkte hij nog
Het is een SCSI model
Ik heb windows XP en gebruik de laatste versie van Nero
heb ik al eens herinstalleerd
Iemand een oplossing of een gelijkaardig probleem gehad?
CDtje was dus misslukt. Je kon deze nog wel lezen, maar bij de laatste bestanden gaf hij fouten.
Dus ik dacht, och ja kan gebeuren, dus ik probeer het op nieuw, maar nu geeft hij al een fout bij 85 %, cd dus weer stuk.
Ik heb een bestand geprobeerd van 150 MB (dod3.0) en een Test gedaan , deze was succesvol. Ik een test geprobeerd met weer een volledige cd, niet succesvol.
Ik heb de schrijver eens open gemaakt en een beetje schoon gemaakt (stof eruit geblazen enzo met compressor), maar nog steeds een write error
Gisteren werkte hij nog
Het is een SCSI model
Ik heb windows XP en gebruik de laatste versie van Nero
heb ik al eens herinstalleerd
Iemand een oplossing of een gelijkaardig probleem gehad?
Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.