Hallo, ik ben een n00b op het gebied van netwerken, maar nu ik verhuist ben, moet ik er toch aan geloven: een netwerk opbouwen. Hier onder staat een plaatje van mijn situatie.
Ik heb nu het netwerkje aan de praat alles 'ziet' elkaar, en alle pc's hebben contact via de Dell GX150 met het internet.
Op alle PC's staat óf W2KPro+SP2 óf XPPro. Tot zo ver begrijp ik alles.
Maar wat ik wel wil, maar niet voor elkaar krijg is dit :
ik wil al mijn MP-3/DivX/DVD's en e-mails op mijn computers oproepbaar maken van buitenaf via het internet en vooral via i-mode. Tevens wil ik mijn homepage(s) op mijn eigen server draaien ivm inzicht op aantallen bezoekers.
Voor veel van jullie een eitje waarschijnlijk, maar ik begrijp niet echt hoe ik van mijn netwerkje (met mijn Chello kabel aansluiting) een veilige i-net/i-mode server moet maken.
o ja, het plaatje zoals ik me het voorstel :
Ik heb nu het netwerkje aan de praat alles 'ziet' elkaar, en alle pc's hebben contact via de Dell GX150 met het internet.
Op alle PC's staat óf W2KPro+SP2 óf XPPro. Tot zo ver begrijp ik alles.
Maar wat ik wel wil, maar niet voor elkaar krijg is dit :
ik wil al mijn MP-3/DivX/DVD's en e-mails op mijn computers oproepbaar maken van buitenaf via het internet en vooral via i-mode. Tevens wil ik mijn homepage(s) op mijn eigen server draaien ivm inzicht op aantallen bezoekers.
Voor veel van jullie een eitje waarschijnlijk, maar ik begrijp niet echt hoe ik van mijn netwerkje (met mijn Chello kabel aansluiting) een veilige i-net/i-mode server moet maken.
o ja, het plaatje zoals ik me het voorstel :
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com