Toon posts:

woutertje11 helpen :D

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jongens,

iedereen loppt woutertje11 af te zeiken omdat hij een newbie is en dit forum nog niet kent
maar we hebben er toch veel meer aan als we hem helpen met dingen uitleggen en vertelllen hoe iets werkt
en GoT opvoeding geven

de nieuwe generatie komt eraan

van dit soort hummeltjes moeten jullie het hebben ;)

denk daar maar eens overna

wouter,als je msn hebt,ik heb je toegevoegt dus als je een vraag hebt
EEN VOOR TWEAKERS,TWEAKERS VOOR EEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Voor mensen als woutertje11 heb je toch ook fora als die van Beginnersweb of Computeridee? :?

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 juli 2002 23:40 schreef Ferdo het volgende:
Voor mensen als woutertje11 heb je toch ook fora als die van Beginnersweb of Computeridee? :?
dan kan iemand dat toch gewoon tegen hem zeggen en hoeven ze hem toch niet gelijk aftezeiken(daar doen modenators ook aan mee) je moet elkaar bij dit forum helpen anders kan je het gelijk beter dichtgooien als het zo moet gaan :( :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:25

RvV

Hoe stel je dan voor om hem te helpen?

edit:

Alleen leesrechten geven en hem 3 jaar lang de got database laten lezen. :P

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
wat doet iemand van 12 al @ GOT :?
laat hem buiten spelen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 juli 2002 23:47 schreef Hielkej het volgende:
wat doet iemand van 12 al @ GOT :?
alles draait nu af op computers als iemand dat leuk vindt

het is hetzelfde als ik aan jouw vraag wat doe jij bij GoT ga je tuin doen ofzo(kan je ook buiten spelen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 juli 2002 23:46 schreef RvV het volgende:
Hoe stel je dan voor om hem te helpen?

edit:

Alleen leesrechten geven en hem 3 jaar lang de got database laten lezen. :P
als hij een vraag heeft(hoe dom die vraag ook kan zijn)gewoon antwoord op geven en niet gelijk sluiten

DAN KAN JE BETER GoT SLUITEN als je dat bij alle newbie`s doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zaterdag 20 juli 2002 23:44 schreef garnage het volgende:

[..]

dan kan iemand dat toch gewoon tegen hem zeggen en hoeven ze hem toch niet gelijk aftezeiken(daar doen modenators ook aan mee) je moet elkaar bij dit forum helpen anders kan je het gelijk beter dichtgooien als het zo moet gaan :( :( :( :( :(
hm... maar als hij na meerdere topics de hints nog niet begrijpt (toch wel vrij duidelijke hints zoals 'gebruik een searchengine').....

dus ik snap je humeurtje niet helemaal :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-10 14:25
Waarom moet voor elke meuk tegenwoordig een LA topique worden geopend :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op zaterdag 20 juli 2002 23:51 schreef garnage het volgende:

[..]

als hij een vraag heeft(hoe dom die vraag ook kan zijn)gewoon antwoord op geven en niet gelijk sluiten

Ja hoor, laten we het hier meteen n00bweb noemen |:(

GOT gaat uit van enige basiskennis en als je die niet hebt moet je die zelf op gaan doen. Er zijn zat plaatsen om de absolute basis te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV

RvV

Garnage: Anders vraag je z'n icq nummer of msn en ga je hem toch zo alles! uitleggen. GoT lijkt mij beter om specifieke vragen te stellen. Ik kan mij best voorstellen dat niet iedereen erop zit te wachten om alles! uit te leggen aan iemand van 12.

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 juli 2002 23:53 schreef ]-[Skinlab]-[ het volgende:
omdat jullie dat jochie van 11/12 dik in de strond zetten

bedenk hoe hij zich zal voelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Op zaterdag 20 juli 2002 23:37 schreef garnage het volgende:
iedereen loppt woutertje11 af te zeiken omdat hij een newbie is en dit forum nog niet kent
maar we hebben er toch veel meer aan als we hem helpen met dingen uitleggen en vertelllen hoe iets werkt
en GoT opvoeding geven
Dat kun je niet bij iedereen doen; dat is een andere doelgroep. Hier word je geacht het niveau redelijk hoog te houden, en anders ben je ongetwijfeld ergens anders welkom om eerst dat niveau te bereiken. Als je dat niveau niet hebt, wees dan op z'n minst redelijk gemotiveerd en gebruik de zoekfunctie en dergelijke :).
Op zaterdag 20 juli 2002 23:53 schreef ]-[Skinlab]-[ het volgende:
De goeie ouwe tijd *Kijkt naar registerdatum van Skinlab :X :P*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-10 14:25
Op zaterdag 20 juli 2002 23:54 schreef Kjev het volgende:

[..]

Kijkt naar registerdatum van Skinlab :X :P
Ja :? Wat heeft dat ermee te maken, hoe wil jij daaruit opmaken hoe lang ik hier al op GoT lees :? denk na voordat je wat zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 juli 2002 23:52 schreef wfvn het volgende:

[..]

hm... maar als hij na meerdere topics de hints nog niet begrijpt (toch wel vrij duidelijke hints zoals 'gebruik een searchengine').....

dus ik snap je humeurtje niet helemaal :?
misschien weet ie niet hoe dat werkt
dat joch is nog maar 11/12
denk na jij 11/12 achter een computer weet er nog niet veel van en dan krijg je allemaal dit soort dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:49

Arjan A

Cenosillicafoob

Op zaterdag 20 juli 2002 23:51 schreef garnage het volgende:

[..]

Dat 'gewoon antwoord' geven heb ik hier idd nog weinig gezien, vooral als het gaat om zaken die als vanzelfsprekend worden beschouwd. Laat dat dan even weten en geef even een duw in de goede richting ipv een schop in de richting van de betreffende user.
Wat betreft newbies read-only: Misschien is het handig om een search te doen op de topictitel als die gepost wordt en de betreffende user heeft bijv. nog geen 100 posts gehad. In dat geval moet je twee keer op OK drukken ipv één keer voordat je een topic opent. Bij de tweede OK staan eerst 10 clickable links met suggesties. Ideetje misschien?

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 20 juli 2002 23:37 schreef garnage het volgende:
de nieuwe generatie komt eraan

van dit soort hummeltjes moeten jullie het hebben ;)
Nou, op dit soort users zitten we dus ECHT NIET te wachten hoor. Kweenie wat voor toekomst jij GoT toewenst, maar dat is niet best met jouw instelling.

Deze discussie is al zo vaak gevoerd dat het weinig zin heeft om die helemaal opnieuw te beginnen.

Heel simpel:
GoT is bedoeld voor de wat gevorderde mensen die vooral zelf dingen willen leren zonder voor elke scheet een topic te openen.

Voor de rest zijn er fora zoals [url="http://www.beginnersweb.nl"]www.beginnersweb.nl[/url]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Laatst online: 15:16

crisp

Devver

Pixelated

Sorry hoor, in mijn n00b tijd postte ik ook alleen maar op het C!T forum (nee, daar schaam ik mij niet voor ;) ), en las ik GoT totdat ik het C!T niveau was ontstegen en ik met goed fatsoen op GoT kon posten (en dan nog wel meer helpend als vragend).
Internet heeft net als het 'echte leven' communities waar soortgenoten elkaar op kunnen zoeken. GoT is er daar 1 van, en is bedoeld voor de wat meer ervaren computer gebruikers. Een n00b heeft hier dus gewoon niets te zoeken, daar zijn andere communities voor. Je stapt op je 12e toch ook geen collegezaal binnen en vraagt aan de professor hoe je x uit kan rekenen als 12x+4 40 is?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Op zaterdag 20 juli 2002 23:56 schreef ]-[Skinlab]-[ het volgende:
Ja :? Wat heeft dat ermee te maken, hoe wil jij daaruit opmaken hoe lang ik hier al op GoT lees :? denk na voordat je wat zegt.
NOFI, enzo :P. Het had een beetje een opa-vertelt ondertoon, en dan verwacht ik toch wel een user-ID onder de 5000 8-).
Op zaterdag 20 juli 2002 23:56 schreef garnage het volgende:
denk na jij 11/12 achter een computer weet er nog niet veel van en dan krijg je allemaal dit soort dingen
Topicstarter, ik vraag me af of je je misschien zelf bedreigd voelt vanwege je niveau en leeftijd nu woutertje11 een beetje afgepoeierd is :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 juli 2002 23:53 schreef RvV het volgende:
Garnage: Anders vraag je z'n icq nummer of msn en ga je hem toch zo alles! uitleggen. GoT lijkt mij beter om specifieke vragen te stellen. Ik kan mij best voorstellen dat niet iedereen erop zit te wachten om alles! uit te leggen aan iemand van 12.
als hij online is zal ik dat zeker doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV

RvV

Op zaterdag 20 juli 2002 23:56 schreef garnage het volgende:

[..]

Hij zal er echt niet wakker van liggen, toch?

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grappig dat iemand wel topics van 2.5 jaar oud kan opdiepen uit de GoT-database (lijkt me toch alleen via de search te vinden) om daar vaag op te reageren en via diezelfde search niet zn antwoorden op wel heel triviale vragen omhoog te kunnen halen?

/me is misschien veel te achterdochtig maar vermoedt een (misplaatste) joke??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het forum kan ook een uitbereiding krijgen,

als er mensen zijn die nieuw zijn hun vraag daar kunnen stellen zonder afgepoeiert te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Als jij je geroepen voelt om woutertje te steunten via ICQ/Email/MSN, ga je gang.

Verder is deze discussie al te vaak gevoerd.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.