Het onderstaande is hier niet meer te vinden. Vergeet jullie affaire met het MDI niet!!!<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Gewoon afknallen die K*t Turken en die stinkende kadavers terug naar turkije en daar de grond ermee vervuilen.
Wat is trouwens het verschil tussen een Turk en een vis ???
Een vis stinkt pas als hij dood is.
Ik ben echt geen rascist (ook al lijkt dat nu wel zo)
Maar dat soort geintjes flikken die turken altijd .
Kijk die schietpartij bij cafe Bachus en de schietparij op die school in Veghel !!
En daarna op TV nog gaan zeggen dat ze volledig achter die aktie staan omdat het om de eer van de familie ging. zo is dat in hun cultuur was hun verklaring.
Nou ze gaan met die klote cultuur maar lekker terug naar dat stinkland van ze !!
Ik heb overigens niks tegen buitenlanders die zich wel normaal gedragen.[/quote]Bovenstaande is trouwens door Rifle geschreven.
(Hmz, mijn regel over het MDI komt, nu ik het zo lees, nogal dreigend over. Zo is het uiteraard niet bedoeld! Het is alleen om jullie te waarschuwen, voordat er een melding wordt gemaakt door wie dan ook bij het MDI.)
Wat is trouwens het verschil tussen een Turk en een vis ???
Een vis stinkt pas als hij dood is.
Ik ben echt geen rascist (ook al lijkt dat nu wel zo)
Maar dat soort geintjes flikken die turken altijd .
Kijk die schietpartij bij cafe Bachus en de schietparij op die school in Veghel !!
En daarna op TV nog gaan zeggen dat ze volledig achter die aktie staan omdat het om de eer van de familie ging. zo is dat in hun cultuur was hun verklaring.
Nou ze gaan met die klote cultuur maar lekker terug naar dat stinkland van ze !!
Ik heb overigens niks tegen buitenlanders die zich wel normaal gedragen.[/quote]Bovenstaande is trouwens door Rifle geschreven.
(Hmz, mijn regel over het MDI komt, nu ik het zo lees, nogal dreigend over. Zo is het uiteraard niet bedoeld! Het is alleen om jullie te waarschuwen, voordat er een melding wordt gemaakt door wie dan ook bij het MDI.)
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||