Dit gaat te ver, ADJES!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het onderstaande is hier niet meer te vinden. Vergeet jullie affaire met het MDI niet!!!<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Gewoon afknallen die K*t Turken en die stinkende kadavers terug naar turkije en daar de grond ermee vervuilen.
Wat is trouwens het verschil tussen een Turk en een vis ???

Een vis stinkt pas als hij dood is.

Ik ben echt geen rascist (ook al lijkt dat nu wel zo)
Maar dat soort geintjes flikken die turken altijd .
Kijk die schietpartij bij cafe Bachus en de schietparij op die school in Veghel !!
En daarna op TV nog gaan zeggen dat ze volledig achter die aktie staan omdat het om de eer van de familie ging. zo is dat in hun cultuur was hun verklaring.

Nou ze gaan met die klote cultuur maar lekker terug naar dat stinkland van ze !!

Ik heb overigens niks tegen buitenlanders die zich wel normaal gedragen.[/quote]Bovenstaande is trouwens door Rifle geschreven.

(Hmz, mijn regel over het MDI komt, nu ik het zo lees, nogal dreigend over. Zo is het uiteraard niet bedoeld! Het is alleen om jullie te waarschuwen, voordat er een melding wordt gemaakt door wie dan ook bij het MDI.)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

waarom doe jij dat dan lekker zelf niet :?

Verwijderd

Ik vind de gesproken woorden ook niet kunnen, maar ik vind ook dat Turken in Nederland niet thuishoren als ze die cultuur vasthouden van iemand vermoorden om de familie-eer. Als men begrijpt wat ik bedoel.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Waarom zou ik melding maken bij het MDI? Om er zodoende voor te zorgen dat Tweakers weer een hoop gelazer krijgt met 'bedreigingen' van het MDI???

Lees ff dit topic en je begrijpt wat ik bedoel.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-02 19:25
een beetje aanpassing is hier wel op zijn plaats, al ben ik het in de kern met hem eens.......

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik heb de hele draad naar het Adminforum verhuisd.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Wat gebreurt er dan verder mee?

En wat is de(/het) fokking "MDI" dan?

LinkedIn WoT Cash Converter

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Meldpunt Discriminatie ofzow??

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Waarom is die draad weggehaald???

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 oktober 2000 13:44 schreef Helsie het volgende:
Waarom is die draad weggehaald???[/quote]Omdat ik ff in alle rust de zaak wil kunnen editen.
Ik zet hem zo weer terug, maar doe ons een lol en hou het NETJES!

/edit:
Hij staat er weer.

• Helsie
  • Niet online
Tsja, nou is ie terug en is ie gesloten.
In mijn ogen belachelijk staaltje van censuur.
Want als je mij kent, wil ik meer aan de kaak stellen dat voetbalsupporters altijd als boosdoener gezien worden, dan dat ik een racistische draad over turken wil openen...

Want mijn stelling is: waarom staat er nergens in het nieuws dat het over allochtonen gaat, maar wel dat het om NAC supporters gaat? Dat vond ik iets leuks om in de groep te gooien, maar nu er een slot op zit, kan dat dus niet meer.
Ik wil me niet verlagen om nu maar lekker een nieuwe draad te openen, want daarmee bezorg ik alleen maar de adjes veel werk, maar het zit me wel dwars.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-02 14:27

Daniel

Kapitein NCC-1701
Die thread is gesloten omdat het simpelweg de verkeerde kant opging: uitspraken op het randje, zinloze discussie

Ik ben heus wel overtuigd van de goede bedoelingen van Helsie, maar anderen kunnen blijkbaar minder goed omgaan met dit onderwerp

En dan moeten wederom de goeden onder de kwaden lijden :(

• Helsie
  • Niet online
Ik zie een overeenkomst met de voetbalsupporters...
Geldt blijkbaar voor de hele Real-Life maatschappij, maar ook voor de Cyber-maatschappij :(

Verwijderd

helsie..die gasten waren hier geboren dus technisch gezien zijn het dan autochtonen.. :)
gewoon effe een opmerking

• Jag
  • Laatst online: 00:55

Jag

Ja, maar wat die mensen juridisch gezien zijn, lijkt me niet echt relevant voor de discussie. Iedereen snapt dat je met een allochtoon ook iemand kan bedoelen die weliswaar in Nederland geboren is, maar kind of kleinkind is van buitenandse mensen.

Jag

Verwijderd

mijn grootouders komen uit duitsland (oei)..ben ik dan ook allochtoon ?

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Dan ben ik ook allochtoon. Ik stam van Duitsers, Portugezen en Engelsen af... Dat is dan wel een paar eeuwen terug, maar technisch gezien...

• Jag
  • Laatst online: 00:55

Jag

Tja, en dan ben ik Frans.

Dat bedoelde ik dus niet. Ik bedoelde wel dat wat de juridische betekenis van wat je zegt niet relevant is voor de discussie, maar dat het gaat wat mensen verstaan onder wat je zegt. En dat is duidelijk lijkt me (ik kan het ff niet in woorden omzetten).

En daarom vind ik de opmerking dat het technisch gezien autochtonen zijn niet echt nuttig.

Jag

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 oktober 2000 12:46 schreef HlpDsK het volgende:
Ik vind de gesproken woorden ook niet kunnen, maar ik vind ook dat Turken in Nederland niet thuishoren als ze die cultuur vasthouden van iemand vermoorden om de familie-eer. Als men begrijpt wat ik bedoel.[/quote]I totally agree. :)

Volgens mij ben je pas "echt" nederlander als je de 3de generatie bent die hier in nederland wordt geboren (dus als je ouders, oma's en opa's hier geboren zijn), anders ben je nederlander met bijv. turkse komaf (wat wettelijk gezien geen ruk uitmaakt volgens mij).

Ik kan er ook naast zitten maar ik dacht dat het zo was.

• Helsie
  • Niet online
Ja, boeiend allemaal.
Is er dan niemand die inziet dat mijn punt was dat van die gasten die steken niet naar afkomst/groep gegeneraliseerd wordt, maar dat er van de NAC-supporters wel met grote letters ingezet wordt dat het om NAC-supporters gaat???
Stel je voor dat er stond 'Allochtonen steken 3 mannen neer' en er stond nergens dat het om NAC supporters gaat. Dan creeer je een stemming 'alweer die allochtonen'. Zet je er niet in dat het om allochtonen gaat, dan creeer je de stemming 'alweer die NAC-supporters' (en bij veel mensen: 'Alweer die voetbal supporters').
En juist dat zit mij dwars: Waarom moet er in de pers altijd selectief vanalles aan groepen toegeschreven worden??? Het gaat toch in alle gevallen om mensen???
[Toevoeging: Het waren geen turken, maar irakezen. Sorry (zie http://www.derat.nl/int/nl/nieuws/nieuwsitemnieuw.asp?id=1121 )

Verwijderd

Reageert die Rifle nog of is'tie nou gebanned ??

• ThunderStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:49
Die gozer is voorgoed gebanned! Ik moet bekennen dat ik het met de kern van z'n zaak eens ben, maar als je je zo moet verlagen om het duidelijk te maken is het terecht dat je hier niet meer mag komen.

• Helsie
  • Niet online
Vind ik ook. En toch baal ik ervan dat mijn discussie door de censuur de grond in is gestampt.
Pagina: 1