Detonator (30.30)

Pagina: 1
Acties:

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Als ik post bij de Etc. dan zeurt hij dat mijn password niet goed is :( BAGGER!

Dus even hier:

Btw, vanochtend hak nog win2k met detonator 29.xx had ik 3500 punten in 2001 en nu in XP (net geinstalleerd) met standaard driver heb ik maar 2900 punten! dat stinkt natuurlijk wel!

Zal ik mij aan de 30.30 wagen of een meer beproefde nemen die zichzelf al heeft bewezen? Waarom brengen ze uberhaupt elke 2 dagen een nieuwe versie uit? hebben ze geen leven ofzo? wie word hier nou beter van? beter gewoon elke maand een nieuwe goede.

---

Heb het dus net geprobeerd maar winxp blijft volhouden dat hij geen betere driver kan vinden! terwijl ik de goede map aanwijs met browse...

Iemand oplossing? :)

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 21:25

Smarron

The bend

In plaats van de map het echte inf-bestand aanwijzen ??

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Op zaterdag 20 juli 2002 22:33 schreef Smarron het volgende:
In plaats van de map het echte inf-bestand aanwijzen ??
Jip gewoon handmatig de .inf opzoeken (have disk). Als ie je niet bevalt kun je toch gewoon een driver rollback doen ?

• Okasha
  • Niet online
hm heb het nu gewoon geforceerd.

niets zoeken, gewoon zelf doen. ging die 10x huilen over dat het niet digitaal ondertekend was. WinXP had wel een WTFIDC knop overal in kunnen lassen :)

• Okasha
  • Niet online
nou 3dmark is van 2900 naar een kleine 3300 gegaan. Vanochtend haalde ik in Win2k met 29.xx nog een kleine 3400... en dat terwijl de score daar toch altijd al lager is? of is dat een fabeltje?

Verwijderd

zeg wie ken mij helpen :?
[topic=553914/1/25]

• Okasha
  • Niet online
ga nu dan 29.42 gewoon weer even proberen :) ben toch beetje in de detonatie sfeer vanavond.

Beetje jammer alleen dat je dan steeds "ja ik wil het nieuwere bestand overschijven" moet clicken |:(

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

[b]Op zaterdag 20 juli 2002 22:56 schreef Bar-Le-Beetje jammer alleen dat je dan steeds "ja ik wil het nieuwere bestand overschijven" moet clicken |:(
Dan moet je eerst de vorige uninstallen en dan rebooten.

Niet op voorraad.

Pagina: 1