Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl
Het is net of er nu ineens een SIMlock opzit? Erg vaag.
Na een tijdje staat er namelijk inplaatst van NL Telfort
GEEN TOEGANG
Na een tijdje staat er namelijk inplaatst van NL Telfort
GEEN TOEGANG
Storing bij O2 misschien?
Misschien helpt een tijdje je batterij eraf halen. Soft-resetten van de software op de welbekende manier zal niet zo erg helpen denk ik. Hardresetten kan je zelf niet.
Misschien nieuwe SW versie laten flashen bij een servicepoint?
Misschien helpt een tijdje je batterij eraf halen. Soft-resetten van de software op de welbekende manier zal niet zo erg helpen denk ik. Hardresetten kan je zelf niet.
Misschien nieuwe SW versie laten flashen bij een servicepoint?
Nope. Geen storing bij o2.
In andere telefoon werkt kaart nog wel.
Volgens klantenservice o2 kunnen sommige telefoons simkaart switch niet aan. En lezen ze dan geen info meer van SIMkaart.
Enige oplossing dus waarschijnlijk Servicepoint?
Ik hoop dat ze het daar maandag snel kunnen oplossen. Ik ga namelijk dinsdag op vakantie naar USA. Dan is een 1900 netwerk telefoon wel handig.
In andere telefoon werkt kaart nog wel.
Volgens klantenservice o2 kunnen sommige telefoons simkaart switch niet aan. En lezen ze dan geen info meer van SIMkaart.
Enige oplossing dus waarschijnlijk Servicepoint?
Ik hoop dat ze het daar maandag snel kunnen oplossen. Ik ga namelijk dinsdag op vakantie naar USA. Dan is een 1900 netwerk telefoon wel handig.
Hmmm ja je moet toch wat bedenken om het te verklarenOp zaterdag 20 juli 2002 22:38 schreef gratiz het volgende:
Volgens klantenservice o2 kunnen sommige telefoons simkaart switch niet aan.
Volgens mij is dat crap. Maar goed... wie ben ik
Flashen kan bij een servicepoint op vertoon van je aankoopfactuur gratis binnen de garantie. Kan ter plekke bij een paar SP's en duurt 20 minuten.
Herinner ik mij goed dat je uit Groningen kwam?
Ik weet alleen SP's in midden-Nederland, maar bel maandag gewoon even met SonyEricsson (telefoonnr heb ik hier niet bij de hand) en vraag naar SP's waar ze ter plekke kunnen updaten.
Thnx.
Ik kom inderdaad uit Groningen. Ik denk dat ik wel weet waar eentje hier zit. (Oosterstraat, Groningen)
Hoop niet dat ze moeilijk gaan doen over aankoopbon, want die ligt in een map bij de accountant....
Ik kom inderdaad uit Groningen. Ik denk dat ik wel weet waar eentje hier zit. (Oosterstraat, Groningen)
Hoop niet dat ze moeilijk gaan doen over aankoopbon, want die ligt in een map bij de accountant....
Zou wel even op tijd informeren of ze ter plekke flashen! Er zijn maar heel weinig SP's die dat doen. Misschien heb je nog tijd om naar een ander te gaan als ze het niet hebben.
Suc6 iig en fijne vakantie alvast
(ow en bij het SP in Barneveld waar ik ben geweest had die jongen de factuur niet nodig want hij redeneerde een T68i kan nog niet ouder dan een jaar zijn en ik neem aan dat je m niet zelf hebt zitten openschroeven
)
Suc6 iig en fijne vakantie alvast
(ow en bij het SP in Barneveld waar ik ben geweest had die jongen de factuur niet nodig want hij redeneerde een T68i kan nog niet ouder dan een jaar zijn en ik neem aan dat je m niet zelf hebt zitten openschroeven
Waarom heb jij laten update?
Alleen upgrade naar t68i? Of was er meer mis?
Mijn T68i (heb al een i) liep af en toe (heeeel af en toeOp zaterdag 20 juli 2002 23:14 schreef gratiz het volgende:
Waarom heb jij laten update?
Moest er trouwens voor naar Utrecht want de gasten in Barneveld hadden geen verbinding met SonyEricsson en daar kreeg ik dezelfde SW versie als ik al had
Heb nu R2E006.
Is er nog iemand die het telefoonnr. van Sony/Ericsson bij de hand heeft?
Begrijp dat niet iedere Servicepoint de software direct kan updaten. Aangezien ik maandag toch echt een update nodig heb, en het in Groningen wel weer niet gaat werken....zucht.
Begrijp dat niet iedere Servicepoint de software direct kan updaten. Aangezien ik maandag toch echt een update nodig heb, en het in Groningen wel weer niet gaat werken....zucht.
NeeOp zondag 21 juli 2002 12:49 schreef woutertje11 het volgende:
Ik denk dat bij de overgang van telfort naar O2 er iets is misgegaan misschien
Ik denk dat die telefoons een beveiliging hebben
Ik denk dat als die unlocked zijn er software inzit die de lock weer opbouwd...
Hum..zou best eens kunnen. Ik heb de telefoon bij de Vodafone shop gekocht. SIMLOCK VRIJ.Op zondag 21 juli 2002 12:51 schreef djgero het volgende:
[..]
Nee
Ik denk dat die telefoons een beveiliging hebben
Ik denk dat als die unlocked zijn er software inzit die de lock weer opbouwd...
Ik heb hem alleen nog maar met o2 gebruikt. Geen enkel probleem. Tot dat ik er gisteren een Vodafone kaartje had ingestopt.
Nu het o2 kaartje er weer in zit; werkt er niks meer....
Kijk eens bij de lock-status van het toestel
> * < < * < *
> = joystick naar rechts
< = joystick naar links
je komt nu in het service menu
kies dan menu service info en dan kaartblokkering
staat hier overal (slotje-open) 5 ?
(en kijk gelijk je SW versie -> bij SW informatie de eerste code, zoiets als R2A014 bijvoorbeeld)
> * < < * < *
> = joystick naar rechts
< = joystick naar links
(en kijk gelijk je SW versie -> bij SW informatie de eerste code, zoiets als R2A014 bijvoorbeeld)
Volgens mij heb ik pcies het zelfde probleem als jouw... 
Ik heb vorige week een T68 van een vriend overgekocht, hij heeft al enkele maanden zonder probs kunnen bellen enzo. (hij had O2)
Nu heb ik mijn Ben prepaid kaart erin gestopt (die het altijd goed heeft gedaan in mn C35i) en dan krijg ik dus in de T68 eerst te zien "bellen..." en dan kapt ie er gewoon mee zonder te verbinden ofzo. Heel vaag
Heel af en toe doet ie het dan opeens weer, maar das ook vaak snel weer over.
Ik heb mijn Ben prepaid sim in andere telefoons geprobeerd en dat deed ie gewoon. En heb een KPN, een Vodafoon en een O2 sim in mn T68 geprobeerd en dat deed ie ook gewoon.
Alleen de Ben sim (abbo) van mn zus deed het ook niet.
Dus lijkt idd op 1 of andere vage simlock ofzo.
Ik heb hem btw nog niet geupdate, ga ik dinsdag ff doen denk ik. Ff kijken of dat helpt...
Ik heb vorige week een T68 van een vriend overgekocht, hij heeft al enkele maanden zonder probs kunnen bellen enzo. (hij had O2)
Nu heb ik mijn Ben prepaid kaart erin gestopt (die het altijd goed heeft gedaan in mn C35i) en dan krijg ik dus in de T68 eerst te zien "bellen..." en dan kapt ie er gewoon mee zonder te verbinden ofzo. Heel vaag
Ik heb mijn Ben prepaid sim in andere telefoons geprobeerd en dat deed ie gewoon. En heb een KPN, een Vodafoon en een O2 sim in mn T68 geprobeerd en dat deed ie ook gewoon.
Ik heb hem btw nog niet geupdate, ga ik dinsdag ff doen denk ik. Ff kijken of dat helpt...
edit:
Owja, SW-versie R2A013 en al die slotjes staan open
Al mijn slotjes staan open (5). En heb R2A013.Op zondag 21 juli 2002 14:23 schreef Korakal het volgende:
Kijk eens bij de lock-status van het toestel
> * < < * < *
> = joystick naar rechts
< = joystick naar links
Dus geen SIMlock.
Het is erg vreemd inderdaad. ik snap er niks van.Op zondag 21 juli 2002 15:25 schreef ko9 het volgende:
Volgens mij heb ik pcies het zelfde probleem als jouw...
edit:
Ik kan elk geval nog steeds niet bellen....
Geloof mij nou dat als die dingen een andere kaart zien dat ze op hol slaan...
Je koopt hem unlocked voor 1 kaart die je er zelf-wetend in mag zetten zeg maar...
Je koopt hem unlocked voor 1 kaart die je er zelf-wetend in mag zetten zeg maar...
Owja, en dan wordt mijn telefoon alleen maar tegen Ben gelockedOp zondag 21 juli 2002 23:14 schreef djgero het volgende:
Geloof mij nou dat als die dingen een andere kaart zien dat ze op hol slaan...
Want ik heb inmiddels Libertel, KPN en O2 allemaal geprobeerd en die deden het perfect...
Nee, hij bouwd het weer op..Op zondag 21 juli 2002 23:32 schreef ko9 het volgende:
[..]
Owja, en dan wordt mijn telefoon alleen maar tegen Ben gelocked
Want ik heb inmiddels Libertel, KPN en O2 allemaal geprobeerd en die deden het perfect...
het is trouwens bouwtOp zondag 21 juli 2002 23:33 schreef djgero het volgende:
[..]
Nee, hij bouwd het weer op..
Ja tuurlijk. Geheime switches en trucjes van het Grote Evil SonyEricsson
Natuurlijk is dat niet zo. Dat kan toch helemaal niet. Ja, misschien theoretisch maar denk je dat zo'n mega-bedrijf zich daaraan verlaagt?
Ik denk eerder gewoon een softwarebug. Niet voor niets zijn we inmiddels bij versie R2E. Dus: updaten die handel.
Ik heb zelf trouwens tot vorige week R2A014 gehad en ik moet voor m'n werk regelmatig van kaart wisselen. Nooit problemen mee gehad.
Gratiz, heb jij hem al geupdate? en heeft het geholpen???
Ik ga strax ff naar de Belcompany, de mijne doet namelijk nogsteeds vrij weinig
AAAGH, kbel net Belcompany in Dordt op, en die kunnen zelf dus niet upgraden, moeten ze hem opsturen en dat kan 3 weken duren
Wie weet er misschien een ander service-point in de buurt van Dordrecht/Zwijndrecht? Want dat scriptje op de sonyericsson site werkt ook niet echt lekker
AAAGH, kbel net Belcompany in Dordt op, en die kunnen zelf dus niet upgraden, moeten ze hem opsturen en dat kan 3 weken duren
Wie weet er misschien een ander service-point in de buurt van Dordrecht/Zwijndrecht? Want dat scriptje op de sonyericsson site werkt ook niet echt lekker
Even bellen met SonyEricsson: 0900-8998318Op dinsdag 23 juli 2002 09:56 schreef ko9 het volgende:
Gratiz, heb jij hem al geupdate? en heeft het geholpen???
Vragen naar service points waar men ter plekke kan updaten.
Ben net dus naar R'dam geweest en heb hem laten updaten, en het resultaat is.....
Hij doet ut nog steeds niet

Kwordt er echt een beetje strontziek van zo langzamerhand...
heb nu SW-versie R2E006
Hij doet ut nog steeds niet
Kwordt er echt een beetje strontziek van zo langzamerhand...
heb nu SW-versie R2E006
Pagina: 1