Toon posts:

Beste Golf spel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heej, heb donderdag voor het eerst in het echt gegolfd! Da's echt zo ontzettend gaaf! nu ben ik op zoek naar een het mooiste en beste golf spel dat op dit moment op de markt is.

Ben al een aantal gamesites afgegaan maar die hebben geen tot weinig reviews daarover.

Dus geef aub jullie mening!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:09

Canis Lupus

Vosbot

De Links serie is altijd wel goed geweest. Zal ff een linkje zoeken...

[url="http://gamespot.com/gamespot/stories/previews/0,10869,2874737,00.html"]Een preview van Links 2003 op GameSpot[/url]

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Verwijderd

mario open ofzo die ik op de 8bit heb is wel kik :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-01 21:49
mario golf 64 :P

schijnt dat er een PGA serie is,
weet alleen niet hoe dat precies heet

zoek anders eens met google naar reviews van golfgames :)

Verwijderd

Ik heb een tijdje een EA-sports variant gespeeld. Maar het nadeel van golfspellen is dat de interface die je gebruikt ervoor zorgt dat het vaak een verkapt spelletje 'reactie-testen' is. Het komt er dán op neer om het spel te zoeken wat er grafisch het beste uit ziet. De mogelijkheden zijn voor zover ik weet qua spelsituaties bij alle golfspelen zo'n beetje gelijk. Sinds mijn oude gekopieerde CGA-golfspelletjes op oude computertjes is er niet zo veel veranderd in de gameplay.

Met tiger woods PGA-tour golf (of zoiets, in ieder geval van Electronic-Arts-Sports) kun je je wel even amuseren, en zal zeker voor een zacht prijsje te koop zijn, eventueel op e-bay of zo.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:30
Simgolf van MAXIS speelt ook wel lekker.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• darmit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-04-2024

darmit

who wants to live forever

Ik heb hier een demo van Tiger Woods Pga tour 2002.
Die is echt gaaf, doordat je hier echt met je muis de swing moet maken, door van achter naar voren te bewegen. Is dus best realistisch zo, ben nog opzoek naar de volledige versie.
Kijk voor die demo maar op de site van EA Sports.

searisk

Verwijderd

Tiger woods, hij is zelf ook de best :)
Pagina: 1