Toon posts:

Hoe DD te krijgen met Audigy Platinum?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi medetweakers,

Ik heb nu een Audigy Platinum, een Dxr3, en een Creative Inspire 5300 speakerset. Ik heb de SP-DIF uitgang van de Dxr3 aan de SP-DIF van de Audigy gehangen, de Dxr3 verteld dat ie zijn geluid op PCM Digital uit moet spugen (Met AC3/DTS hoor ik helemaal niks) en nu hoor ik het in dubbel stereo in plaats van Dolby Digital ;(.
Ik heb de nieuwste drivers van de Creative site gehaald. Weet iemand van jullie hoe ik DD aan kan krijgen? De search heb ik al gebruikt maar daar zie ik alleen combinaties zoals DTT2500 + SBLive! 5.1 + Dxr3. Aangezien mijn combinatie net even anders is, vraag ik het maar in een aparte topic.

Verwijderd

gaat niet, alleen software matig decoden....

via spdif in kan de audigy het niet decoderen nl. in jou geval had je een 5700 dan moeten hebben lathans icm de DXR3

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 juli 2002 21:23 schreef neographikal het volgende:
gaat niet, alleen software matig decoden....

via spdif in kan de audigy het niet decoderen nl. in jou geval had je een 5700 dan moeten hebben lathans icm de DXR3
Inspire 5700 lag iets boven mijn budget, ben maar een eenvoudige scholier :). Maar waarom lukt het met een SB Live! 5.1 wel, maar met een Audigy niet :? :(. Ik heb topics gelezen van mensen met een SBLive! 5.1 die het wel gelukt is.

Verwijderd

Op zaterdag 20 juli 2002 21:27 schreef TeslaMaster het volgende:

[..]

Inspire 5700 lag iets boven mijn budget, ben maar een eenvoudige scholier :).
ik ook hoor :) maar je had beter ff door kunnen sparen dan :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 juli 2002 21:30 schreef neographikal het volgende:

[..]

ik ook hoor :) maar je had beter ff door kunnen sparen dan :)
Ik ga nu maar eens sparen voor een betere videokaart, check me specs maar eens :r.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
De oplossingen voor die andere combinaties gelden ook voor jouw probleem en ze kunnen je iig op het goede spoor zetten om het zelf te kunnen oplossen
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.