Hidden partitie wil niet gezien worden

Pagina: 1
Acties:

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
theborgnl kwam ff wat pics brengen op z'n Fujitsu-hdd-tje van 2 gig (een al wat oudere dus), dus zetten we die even op de slave in de PC...

BIOS herkent hem allemaal prima, geen probleem...

Maar in Deze Computer is nergens een extra partitie te vinden Afbeeldingslocatie: http://huischkamer.tweakers.net/global/smileys/bonk.gif

Dus ff Partition Magic 7 gerunt... En ja hoor, de harde schijf was er wel...

Maarrrr :( De partitie (wel een FAT32-ding) was hidden...

theborgnl vond dat al vreemd, want dat had ie thuis toch echt niet gedaan, dat hiden enzow... Afbeeldingslocatie: http://huischkamer.tweakers.net/global/smileys/bonk.gif

Dus wij ff bij Advanced dat ding laten UnHiden...
Ff herlaarzen en daar zou ie dan moeten zijn...

Neej hoor, nog gewoon hidden :( :( :(

Iemand enig idee wtf dit is en hoe ik hem WEL kan unhiden???

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-03 16:26
door hem te unhidde :Y)

nee geintje probeer hem is in aan een andere ide slot te hange als master of in raid kijk dan eens wat ie doet

• Osiris
  • Niet online
Op zaterdag 20 juli 2002 21:11 schreef gfo het volgende:
door hem te unhidde :Y)

nee geintje probeer hem is in aan een andere ide slot te hange als master of in raid kijk dan eens wat ie doet
RAID hebbik nie :{

En in dat andere IDE-ding stoppen kan idd nog wel... Hij is nu Secundary Slave gezellig saampies op dezelfde kabel als mijn Lite-On brandertje...
Dat zou eik geen reet uit moeten maken, want andere hdd's doen het daar pri-ma op...

En wrom nou per see daar dan??? Dat was makkelijker ivm stroom etc... Anders moest ik weer zo'n tie-wrap losknippe die allerlei kabeltjes bij mekaar houd, maar waar ie nu zit, past het prima... :)

We kunnen het altijd ff proberen :)

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als die "hidden" partitie een primaire partitie is:
denk eraan dat je maar 1 actieve partitie per harddisk mag hebben.

• Osiris
  • Niet online
De andere IDE-kabel gebruiken had ook geen effect :{

'k Ga hem nu denk ik maar gewoon ff helemaal leeghalen met PM of FDisk ofzow... :( Jammer van de data, maar zo kunnen we er helemaal nix mee :(

• Osiris
  • Niet online
Nou, we hebben maar gewoon ff die partitie verwijderd enzow, en ff een nieuwe aangemaakt...

Jammer van de data die erop stond, maar 't werkt nu iig wel :)
Pagina: 1