Ik heb dus vanmiddag een Sony Digital Handycam gekocht, type DCR-TRV32E. Ik wilde namelijk een USB-link naar m'n computertje hebben. Met foto's op de memorystick gaat dat ook prima, maar ik krijg het dus niet voor elkaar om videobeelden op m'n pctje te krijgen (wel op de tv uiteraard, ook leuk maar ik wil er dus ook met m'n computer wat mee kunnen doen!)...
Hoe ga ik dit regelen? Op de cdrom bij de camera zat een programma om video's mee te bewerken (MGI VideoWAVE) dus het MOET volgens mij kunnen maar hoe....?
- Via de USB-link?
- Via S-video?
- Via Super Laser Link?
Er zit namelijk ook een Super Laser Link op die camera voor draadloze verbindingen, aan m'n compu hangt een losse irda-poort van Sitecom - kunnen die 2 ook met elkaar communiceren?
Tnx alvast!
Hoe ga ik dit regelen? Op de cdrom bij de camera zat een programma om video's mee te bewerken (MGI VideoWAVE) dus het MOET volgens mij kunnen maar hoe....?
- Via de USB-link?
- Via S-video?
- Via Super Laser Link?
Er zit namelijk ook een Super Laser Link op die camera voor draadloze verbindingen, aan m'n compu hangt een losse irda-poort van Sitecom - kunnen die 2 ook met elkaar communiceren?
Tnx alvast!