Toon posts:

Welke fabrikant? Welke monitor?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zo,

Wordt een iliyama, 17" flat

Dus

vraag = beantwoord.

tnx

• Bl4ckviper
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-08 14:32

Bl4ckviper

BlaBlaBla

erm waarom zou je een 19" verkopen voor een 17" ??

Neemt ie teveel ruitme in ofzo?
:)

Be fast .... Be furious....

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Op zaterdag 20 juli 2002 20:30 schreef Bl4ckviper het volgende:
erm waarom zou je een 19" verkopen voor een 17" ??

Neemt ie teveel ruitme in ofzo?
:)
mischien kan die dan een 17" flatscreen/trinitron kopen daarvan ipv een vissekom die die mischien nu heeft. ik zeg maar wat, kweenie of dat zo is

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Bl4ckviper
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-08 14:32

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Daar zit natuurlijk wat in maarjah.... LB eigenlijk.. vind t niet zo boeiend om een flatscreen te kopen ofzo net alsof ik der dan wat achter WIL zetten omdat ik meer ruimte heb op me pc tafel .. :)

Be fast .... Be furious....

Verwijderd

ff ontopic :D iiyama heeft zeer goede monitoren. Ze zijn alleen een beetje duur, maar dan heb je ook een goede..

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

yep, ik kan naar eigen ervaring ook alleen maar een iiama aanraden, neem er dan wel een met en vlakke beeldbuis, en ga eerst in de winkel kijken of die geen afwijkingen heeft

Dus neem een vlakke als je je niet gehindert voelt door die 2 lijntjes..(mijn VOlgende is iig ook een vlakke, is wel stoer namelijk

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 03:04
Ligt er natuurlij ook een beetje aan wat het mag kosten. Ik zou zelf gaan voor een Philips, Eizo, NEC of Sony.

Mijn fotografie en videografie

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-07 12:28
ik vind vlak zelf niet zo mooi.......maybe zou ik er aan moeten wenne, ik weet t niet
ik heb nu een iiyama 19" (s900mt1) deze ben ik heel blij mee
maar onopic
veel vrienden van me hebben een iiyama visionmaster 451 (17") en zijn hier dolblij mee. Tis idd een goeie scherpe heldere monitor, en plat
maar mijn advies, zoek een paar monitoren uit waarvan je de specificaties goed vind (en de prijs) ga daarna naar de pcshop op de hoek en kijk wat je de mooiste vind, vraag of ze ff een film ofzow er op willen laten zien

Verwijderd

Lg flatron 795FT +, het neusje van de zalm onder de 17 inch monitoren !!

Heb hem zelf ook en ik ben er dik tevreden mee !!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Of zoek een review.

Op [url="http://www.hardwareinfo.net"]www.hardwareinfo.net[/url] heb je hele goede.
[url="http://www.tomshardware.com"]www.tomshardware.com[/url] kan er ook wat van.

Verwijderd

Mooie topicstart :?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.