Toon posts:

Computer dwingen op 85 Hz, zonder progje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Je kan toch ook een of andere inf file hiervoor aanpassen. refreshrate fixes doen het ammal nie op mijn Ti4600 :'(

Ik krijg het nie meer gevonden met de search.

Verwijderd

RegEdit ->
HKEY_LOCAL_MACHINE\
System\
CurrentControlSet\
Services\
Class\
Display
Kun je allerlei displaysized en refreshrates kwijt.

En anders de "Nvaml.inf" file editen met de benodigde settings (wel even de originele backuppen).

• bdenboer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-03-2024
Geen idee, maar waarom zou je er geen progje voor gebruiken? Het enige wat zo'n tool doet is een paar registry entries wijzigen, het is niet zo dat hij continu in het geheugen blijft draaien.
Zelf vind ik NVRefreshTool ([url="http://www.nvrt.net"]http://www.nvrt.net[/url]) wel een goeie 8-)

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:34

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Op zaterdag 20 juli 2002 19:21 schreef marcell het volgende:
Je kan toch ook een of andere inf file hiervoor aanpassen. refreshrate fixes doen het ammal nie op mijn Ti4600 :'(

Ik krijg het nie meer gevonden met de search.
Volgens mij heeft windblows een standaard monitor geïnstalleerd die maar tot bijv. 60Hz gaat.
Kies een monitor die hoger kan (al heb je zo'n monitor niet) en hij gaat wel hoger 8-)
Let wel op dat je niet hoger gaat dan de echte max refresh van je monitor, anders gaat je monitor kapot ;(
De max refreshrate kun je dus beter eerst ff opzoeken.

Je kunt het trouwens zien aan een onrustig of licht vervormd beeld als de refresh te hoog is voor je monitor.
De trucjes in het register doen zoiets als de standaard monitor andere refresh waardes geven >:)
Dan kun je net zo goed een andere monitor kiezen.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW Atlantic Ex V3 200l coil. Gasloos 8-2016, 8620Wp, Panasonic J 7kW radiatoren, 48,2kWh BE manual

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ikzelf gebruik refreshlock en ja hij locked ze ook echt.. :)

mijn monitor max 1600x1200 maarja, proggie dacht 2000x nog wat ofzow... tja, kreeg hem er met moeite weer uit

Voordat je het proggie start

KIJK eerst GOED voordat JE verder GAAT, anders krijg je de leuke melding, out of sync oid

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter