[AV] twee keer blindelings en onterecht gesloten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-10 07:36
Ik opende hier een topic ([url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/553664/1?limit=25"]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/553664/1?limit=25[/url])

die meteen werd gesloten met de mededeling:

Er zit een handleiding bijgesloten, daarin staat precies beschreven op welke manier je apparaten op het setje kan aansluiten.

Nou ik wel hem (Lampje) die handleiding natuurlijk wel opsturen maar er staat 100% zeker niks over in. Volgens mij denkt de heer Lampje zomaar te weten wat er in elke handleiding staat. En zeg.. dan kunnen bijna alle topics met een vraag op dit forum wel dicht!

Dus ik open het topic nog een keer ([url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/553708/1?limit=25"]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/553708/1?limit=25[/url])
met de mededeling bovenaan:

Aangezien een mod nogal blind mn topic heeft gesloten (ja handleiding fijn.. staat natuurlijk alleen wat er direct op aangesloten kan worden terwijl ik ook verhalen heb gehoord van mensen die via hun dvd speler hun geluid op hun set krijgen)

Oftewel ik maak daar al duidelijk dat dit dus een probleem is die ik niet zelf kan oplossen door in de handleiding te kijken en door de search werd ik ook niets wijzer.

Maar goed hij bleef ff open en ik werd ook geholpen. Oftewel als ik het niet nog een keer geprobeert had had ik nooit geweten dat ik het kon aansluiten door middel van de koptelefoon-uitgang van mn tv.

maar nadat ik alleen nog ff zeker wou weten welk kabeltje ik daarvoor nodig had (neen dit staat ook niet in de handleiding) werd het weer door Lampje gesloten met de mededeling:

Wanneer je topic gesloten wordt, niet eigenhandig een nieuw topic over hetzelfde openen.
Wat je op je setje kan aansluiten vind je in je handleiding, zo simpel is dat.

Nou zo simpel is het dus niet. En dan ga je elders hulp vragen. Alleen wordt dat dus belemmerd door een Lampje die geeneens de eerste paar regels van mn topic leest.

En zoals ik al zei.. als ik het er bij had gelaten was ik al helemaal nergens.

Daarnaast is het met een topic ook nog eens zo dat als het een domme vraag is het meestal genegeerd wordt en dus afzakt. Blijkbaar waren er dus wel mensen die me wouden en konden helpen. Laat ze dan ipv een slotje te plaatsen.

Ik heb me hier dan wel net aangemeld om over dit probleem hier te vragen maar als het aan de mods ligt is dit blijkbaar NIET de plaats om hulp te vragen en kan iedereen beter dingen die er niet zijn zoeken in een handleiding.

gelieve het topic weer openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:09
Ik heb zelf de dtt2500 gehad en daarin staat keurig uitgelegd welke aansluitingen waarvoor dienen.
Voor de rest is er niets meer nodig dan je verstand gebruiken en evt. een gebruik te maken van de search.

De "truuk" om gebruik te maken van je koptelefoon aansluiting is al vaker aangedragen.

Je topic is dichtgedaan, omdat het probleem dat je hebt gemakkelijk door jezelf kan worden opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:26

Predator

Suffers from split brain

Op zaterdag 20 juli 2002 19:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dus ik open het topic nog een keer
:{

Als je topic gesloten is en je vindt het onterecht ICQ/mail de mod of indien dit niet mogelijk is: open een [LA] erover.

<font size=20px>MAAR OPEN DUS GEEN NIEUW TOPIC</font>

Sorry voor het geschreeuw maar nieuwe topics na slot openen blijkt een trend te worden en dat is vreselijk vervelend :{

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-10 20:12

Arno

PF5A

* Arno ruikt HTML abuse :+

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 20 juli 2002 19:45 schreef Predator het volgende:

[..]

:{

Als je topic gesloten is en je vindt het onterecht ICQ/mail de mod of indien dit niet mogelijk is: open een LA.

<font size=2px>MAAR OPEN DUS GEEN NIEUW TOPIC</font>

Sorry voor het geschreeuw maar nieuwe topics na slot openen blijkt een trend te worden :{
Schreeuwen lijkt me niet echt nodig. ;)

De manier waarop medegedeeld dat een 2e topic niet gewenst is na sluiten van het 1e topic, kwam enigszins kortaf over.

Maar goed, Lampje heeft de terechte argumentatie wel gegeven lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-10 07:36
Op zaterdag 20 juli 2002 19:30 schreef Lampje het volgende:
Ik heb zelf de dtt2500 gehad en daarin staat keurig uitgelegd welke aansluitingen waarvoor dienen.
Voor de rest is er niets meer nodig dan je verstand gebruiken en evt. een gebruik te maken van de search.

De "truuk" om gebruik te maken van je koptelefoon aansluiting is al vaker aangedragen.

Je topic is dichtgedaan, omdat het probleem dat je hebt gemakkelijk door jezelf kan worden opgelost.
Die truuk heb ik dus nog nooit van gehoord en kon ik via de search ook niet achter komen.

En ja als iedereen zo makkelijk zn eigen problemen kon oplossen dan zou de wereld een stuk makkelijker zijn.

Niet iedereen houdt zich er mee bezig..
Wist niet dat je voor je vragen mocht stellen een IQ test moest afleggen hier.

Voor GoT telt dus voor mij: eerste keer en laatste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:
sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.