[UT] operation na pali

Pagina: 1
Acties:

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013
Ik heb deze mod nu al tig keer gedownload, steeds op andere plaatsen, maar ik kan de umod niet instaleren. Steeds krijg ik een melding dat ie corrupt is.... op de operation na pali websites heeft niemand dit probleem, wat nu?

MechWarrior || Monsters Game

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Probeer de nieuwe PC-Zone 's, daar staat 'r op één van de CD's :)

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:59

Rival24

I'll Be Back

Op zaterdag 20 juli 2002 18:21 schreef GambitRS het volgende:
Ik heb deze mod nu al tig keer gedownload, steeds op andere plaatsen, maar ik kan de umod niet instaleren. Steeds krijg ik een melding dat ie corrupt is.... op de operation na pali websites heeft niemand dit probleem, wat nu?
Gebruik géén Download accelerators om te downloaden, en probeer het nog eens.

Probeer ook om UT eens opnieuw te installen.

Zoek een progje om de files uit de umod te slopen en handmatig in de ut map te flatsen.

Verwijderd

Gebruik je een download manager? Zo niet, dan moet je er ff eentje downloaden en installeren.

Als je internet verbinding bagger is, en je download grote bestanden met windows, dan komt het regelmatig voor dat bestanden corrupt zijn.

Of misschien moet je de umod anders installeren.
Klik op Start -> run -> en vul dan dit in (uiteraard met de juiste bestandsnamen en mappen:
C:\UnrealTournament\System\Setup.exe install C:\temp\MUTATOR.umod

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-11 10:11

Bosmonster

*zucht*

Gewoon van de officiele site kan ik MET DOWNLOAD ACCELERATOR hem gewoon downloaden hoor :?

Misschien is je .umod gewoon niet goed gekoppeld aan je setup.exe van UT. Lijkt me eerder het probleem :)

Klik ff rechts en kies "openen met", en haal dan de setup.exe uit je system-dir van UT.

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:08

Gerco

Professional Newbie

Heb je 'em vanaf hier al geprobeerd? Deze heb ik zelf geinstalleerd en die werkt prima: [url="http://www.gdries.com/~unreal/onp/onpfinal.zip"]http://www.gdries.com/~unreal/onp/onpfinal.zip[/url]

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Heb je ook de Oldskool umod geinstalleerd nadat je na pali setup draait? of lees ik je probleem nu verkeert?

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-11 11:07
Ik heb hem ook net gedownload en geinstalleerd inclusief de oldskool.

Maar hoe kan ik het spelen? Ik zie het nergens terug.
Ik kan bovenaan de menubalk bij MOD oldskool instellingen veranderen maar hoe speel ik het spel zelf?

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:08

Gerco

Professional Newbie

Olkskool activeren en dan Start new Single player game in het linkermenutje.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-11 11:07
Op vrijdag 26 juli 2002 18:50 schreef Gerco het volgende:
Olkskool activeren en dan Start new Single player game in het linkermenutje.
ok tnx. ga het gelijk proberen. :)

Verwijderd

Anders ff opnieuw de fix erin gooien.

• daaf258
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-02 12:21

daaf258

For Aiur

Heb je hem al geprobeerd manueel te installeren? DWZ in dos.

met het programmaatje setup.exe in je system path van unreal tournament?

bijv. c:\unrealtournament\system\setup.exe install c:\downloads\operation_na_pali.umod

en dan wel de goede paths gebruiken.

[ Voor 0% gewijzigd door daaf258 op 05-08-2002 19:58 . Reden: \system ]

- specs - audioscrobbler -

• KoeKk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:34
Ik heb precies hetzelfde probleem, ik heb hem al 2x gedownload, en van de PCzone dvd gehaald maar hij blijft zeggen dat hij corrupt is. Ik denk dat er een fout zit in de setup o.i.d.

Zelfs als ik het in dos doe geeft hij die error... :'(

Het gekke is als ik de umod open met een prog wat umods kan lezen dat hij wel gewoon opend, het lijkt erop dat de umod zelf niet corrupt is, dus weet iemand een manier om een umod te installen / Extracten zonder de setup te gebruiken?

Verwijderd

hoe installeer ik die mod ?
ik heb hem net gedownload
het was een zipje met de volgende files:
Operation Na Pali.umod
oldskool239.umod
waar moet ik die doen in me UT map???

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

aardige mod trouwens, ik heb alleen brom geluid bij veel van de binnen omgevingen (geluid en muziek verder wel goed)

https://k1600gt.nl

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Gewoon dubbelklikken, dan start de UT setup op.
Een .UMOD bestand is eigenlijk het installatie script en de nodige bestanden, in een pakket, de UT setup leest alles in en zorgt ervoor dat je het kan installeren. Dit werkt makkelijker dan een .zip file (voor de mensne die minder handig zijn met hun PC).

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-11 09:38
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 21:09:
hoe installeer ik die mod ?
ik heb hem net gedownload
het was een zipje met de volgende files:
Operation Na Pali.umod
oldskool239.umod
waar moet ik die doen in me UT map???
Jij snapt niet veel, is het wel? Al eens geprobeerd om te openen ofzo? Hmmmz |:(
Ik download toch ook geen zip files om daarna eerst te vragen op GoT wat het voor een file is :/

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 12:51
als iemand het heel lief vraagt kan ik het wel naar je ftp, als je die hebt, uppen.

ik heb hem hier ook nog wel ergens staan :)

Verwijderd

Rafe schreef op 01 september 2002 @ 21:53:
Gewoon dubbelklikken, dan start de UT setup op.
Een .UMOD bestand is eigenlijk het installatie script en de nodige bestanden, in een pakket, de UT setup leest alles in en zorgt ervoor dat je het kan installeren. Dit werkt makkelijker dan een .zip file (voor de mensne die minder handig zijn met hun PC).
ja maar mijn windows xp snapt niet wat hij met een umod bestand moet doen
dus vraagtie met welk programma hij het moet openen! ?????

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-11 09:38
Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 11:03:
[...]

ja maar mijn windows xp snapt niet wat hij met een umod bestand moet doen
dus vraagtie met welk programma hij het moet openen! ?????
Ah, dan heb je dus Unreal Tournament niet gewoon geïnstalleerd. Waarschijnlijk op een D: partitie staan en ooit Windows opnieuw geïnstalleerd zonder UT toen daarna te installen. Dan kent Windows de .umod niet.

Ik heb 't ff voor je opgezocht hoe je het kunt fixen:
You need to set file associations for .umod files. Normally this is done during the UT install, but sometimes it just seems that this isn't done.
To fix it go to Start >> Settings >> Control Panel >> Folder options. Then click the 'File Types' tab. Choose 'New Type'. Set the description as 'Unreal Module', associated extension as '.umod', and leave the content type as it is. Now click the 'New' button at the bottom, and for action put 'extract', and appliaction used, put C:\unrealtournament\system\setup.exe install "%1" (with your correct directory of course). Now go back and double click the UMOD, and it should run fine.
Dit werkt want ik heb hetzelfde probleem gehad.

Verwijderd

benchMarc schreef op 02 september 2002 @ 11:19:
[...]

Ah, dan heb je dus Unreal Tournament niet gewoon geïnstalleerd. Waarschijnlijk op een D: partitie staan en ooit Windows opnieuw geïnstalleerd zonder UT toen daarna te installen. Dan kent Windows de .umod niet.

Ik heb 't ff voor je opgezocht hoe je het kunt fixen:

[...]

Dit werkt want ik heb hetzelfde probleem gehad.
ah bedankt _/-\o_
het werkt! :D

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-11 19:39
en wat vind je ervan? valt zwaar tegen he? :) (vond ik tenminste).

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Pagina: 1