Toon posts:

Bestandsindex in HTML maken

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een programma/code die gewoon van een mapje een lijst maakt in html. Het klinkt nogal onduidelijk, maar het is denk ik eenvoudig.

Stel gewoon een mapje met allemaal verschillende files in, die staat op je webserver. Als je naar die URL gaat krijg je gewoon een index van wat er in die map zit. Nu wil ik zelf opvoorhand al een programma dat zo'n lijstje genereerd. Je kan die automatische indexen van bvb een IIS zelf wel aanpassen, maar ik heb geen physical access op onze webserver. Dus de mogelijkheden zijn bvb een javascript die automatisch kijkt wat er in een map zit, of een programma dat automatisch een html pagina genereerd die ik dan maar moet uploaden.

Het gaat om een groot aantal foto's eigenlijk, elke week komen er een 100tal bij, dus om die altijd te genereren met een mooie interface lijkt me een beetje teveel werk, een oplossing in bovenstaande aard lijkt me dus meer aangewezen.

Heeft iemand een idee hoe dit te doen?

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Dit is P&W en een scriptrequest, kijk op hotscripts of zo voor een img upload scriptje. Met iedere serverside taal kun je een dir uitlezen. Succes!!

Dit topic is gesloten.