Toon posts:

Wie spelen er Planetarion?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag dat er alweer een tijdje geleden een draadje over Planetarion was dus vandaar dit draadje.
Dus wie speelt er PA en welk ras speel je dan?

Ik speel zelf met de Xandathrii.

• digit7722
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11-2018

digit7722

Rule # 217

War is dat planetarion ??
rpg actie wat ??
urreltje ?

You can't free a fish from water.

Verwijderd

dan moet je dat oude draadje kicken, niet een nieuwe openen :)

[topic=51588/1/25]
[topic=192762/1/25]

Verwijderd

Ik heb het 1x gespeeld, dat was de laatste ronde voordat je ervoor moest betalen.
Was wel grappig en verslavend, maar ik heb er geen tijd meer voor, laat staan dat ik ervoor ga betalen. :)

Verwijderd

Op zaterdag 20 juli 2002 18:35 schreef Boba_Fett het volgende:
Ik heb het 1x gespeeld, dat was de laatste ronde voordat je ervoor moest betalen.
Was wel grappig en verslavend, maar ik heb er geen tijd meer voor, laat staan dat ik ervoor ga betalen. :)
nu was het toch weer gratis?

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-01 22:58

PromWarMachine

Forsaken Archer

'k Heb de 3e en de 4e ronde gespeeld ofzo. Was wel grappig, maar het gaat snel vervelen naar mijn mening :z

Zeker als je het vergelijkt met topgames als WarCraft III, he ReV3rEnD? ;)

Dividend for Starters

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:24
Speel op het moment Imperial Conflict. Gaat een beetje veel tijd kosten om er nog zo'n spel bij te doen :)

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Verwijderd

Op zaterdag 20 juli 2002 19:07 schreef PromWarMachine het volgende:
'k Heb de 3e en de 4e ronde gespeeld ofzo. Was wel grappig, maar het gaat snel vervelen naar mijn mening :z

Zeker als je het vergelijkt met topgames als WarCraft III, he ReV3rEnD? ;)
ja ach, altijd leuk als een tussendoortje :)

• eviltweaker
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

eviltweaker

DDPEEKIW

wew,
ja, ik speel planetarion al 7 rondes :D
ras: cathaar ;)
sta nu ergens in top50 ofzo, alleen spel begint een bietje saai te worden

DDPEEKIW

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-01 23:40
Present *D

Al 4 ronden. Vorige ronde ging het volop goed, mijn galaxy stond iets van 60ste in de universe, helaas zijn we nu iets vaker het target van grote raids, en moeten we blij zijn als we net in de T250 kunnen blijven. En toch is het zo leuker als vorige ronde ;)

Ras: Cathaar, simpelweg door de Tarantula/Megapod combinatie, gewoon volop goed *D

Verwijderd

Op zaterdag 20 juli 2002 19:03 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

nu was het toch weer gratis?
Free accounts start off with a slight setback, and will not produce resources when they pass 3 million in score, unless they are upgraded through payment.
Ja, maar dan is het niet bepaald de moeite waard. :Z

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 juli 2002 18:30 schreef ReV3rEnD het volgende:
dan moet je dat oude draadje kicken, niet een nieuwe openen :)

[topic=51588/1/25]
[topic=192762/1/25]
Die draadjes zijn best wel oud en als ze te oud zijn mocht je ze toch niet meer kicken?
Op zaterdag 20 juli 2002 19:19 schreef eviltweaker het volgende:
wew,
ja, ik speel planetarion al 7 rondes :D
ras: cathaar ;)
sta nu ergens in top50 ofzo, alleen spel begint een bietje saai te worden
Op zaterdag 20 juli 2002 20:15 schreef LordLynx het volgende:
Present *D

Al 4 ronden. Vorige ronde ging het volop goed, mijn galaxy stond iets van 60ste in de universe, helaas zijn we nu iets vaker het target van grote raids, en moeten we blij zijn als we net in de T250 kunnen blijven. En toch is het zo leuker als vorige ronde ;)

Ras: Cathaar, simpelweg door de Tarantula/Megapod combinatie, gewoon volop goed *D
Jullie spelen de betaalde versie?
Zijn er nog meer voordelen dan dat je meer dan 3 miljoen kan hebben en dat je nog steeds resources produceert?
Ik heb nu een free account, en ik heb nog lang geen 3 miljoen dus ik ga deze ronde gewoon gratis spelen, misschien volgende ronde betaald, moet ff kijken hoe het gaat deze ronde.

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:33

Gerco

Professional Newbie

Ik heb het de 2e, 3e en 4e ronde gespeeld (de 4e was toch de laatste ronde voor het betaald moest worden?).

Voor de andere oudgedienden onder ons, wie kent er XFA nog? Helaas is dat een *beetje* op de klippen gelopen :)

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

Ik speelde ronde 3 en 4...
Ronde 4 was compleet verneukt omdat ik per ongeluk de Roid farm van een zwak galaxy had aangevallen, nou ja het was nogal stom want toen ben ik samen met m'n complete galaxy gepound door die gasten...
weken lang, uiteindelijk had m'n galaxy maar 10M bij elkaar :z dat was aan het eind van de ronde.
het is vet maar het is nu minder vet want je moet er voor dokken...

• Oxin|A
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08-2005

Oxin|A

hoi

Ik speel PA, ik ben Terrans, zit in NEWX, ben zelf XeTa Royal Guard, dit zijn mn schepen:

Ships (49962 units total)

Harpy 9862 Phoenix 20000
Gryphon 2000 Centaur 1000
Chimera 5000 Drake 1000
Pegasus 10000 Uni POD 900
Hydra 300 Syren 200
Astro Pod 600

PDS (10000 units total)
======================
Mesonic Cutter 2000 Tachyon Beamer 8000

nu mag jij uitzoeken op welke plaatst ik sta >:)
snapje?

Ja er wordt voor me betaald :) :) :)
ik heb zelfs geld geboden gekregen van een bepaalde alliance om ze te joinen :Y)

STUFU hl2

• THPSrulez
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-01 16:10

THPSrulez

Kijk uit malloot een kokosnoot

Heb het ronde 3, 4, 5, 6 gespeelt en deze ronde maar ik had free account, en tegenwoordig krijg je van die vragen voordat je erin mag (tegen bots) en die had ik iets te vaak gerefreshed en nu ben ik gedelete... :(

• Oxin|A

Oxin|A

hoi

die vragen zijn idd moeilijk soms :)

STUFU hl2

Verwijderd

ik ben gestopt met PA omdat je moest betalen

1 maand ronde 3 en ronde 4 helemaal gespeeld
ik ben nu net begonnen met [url="http://www.starsphere.net"]Starsphere[/url]

is zo goed als hetzelfde als Planetarion maar gratis :D en het is ook best uitgebreid tis wel lache ben echt een n00b daar maar wel funny

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 juli 2002 14:15 schreef Oxin het volgende:
die vragen zijn idd moeilijk soms :)
Ze zijn ook heel moeilijk :P :D :+

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-01 18:00
ik vond het een irriatant spel, want ik had op een gegeven moment een heel galaxy met een hoop mensen die ik kende en na een week deed niemand het meer behalve ik en 3 anderen dus toen werden we heel hard gesmashed :(

Verwijderd

Heb het 2 rondes gespeeld, was wel grappig
Maar toen moest je ervoor betalen

Kspeel nu [url="http://wwww.mankind.net"]Mankind[/url] , way cooler ;) , en wel 't geld waard (tenzij je echt zo'n bug mierenneuker bent, want het lijkt wel een beta versie af en toe :o :D )

Bij mankind betaal je $49 oid, voor 6 maand spelen (na die moet je opnieuw betalen, of je account is shareware laten gaan)
En ze doen niet moeilijk over 2e accounts (of 3e 4e 5e etc :P )zolang ze maar geld krijgen :Y)
Zit wel 10K unit limiet op, maar voordat je daar bent, ben je al 3 maand verder :P

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 18:44 schreef Paestero het volgende:

Kspeel nu [url="http://wwww.mankind.net"]Mankind[/url] , way cooler ;) , en wel 't geld waard (tenzij je echt zo'n bug mierenneuker bent, want het lijkt wel een beta versie af en toe :o :D )

Bij mankind betaal je $49 oid, voor 6 maand spelen (na die moet je opnieuw betalen, of je account is shareware laten gaan)
En ze doen niet moeilijk over 2e accounts (of 3e 4e 5e etc :P )zolang ze maar geld krijgen :Y)
Zit wel 10K unit limiet op, maar voordat je daar bent, ben je al 3 maand verder :P
ROFL jij betaald $49 = ¤49 voor een online spelletje? En dat kun je dan ook nog is maar beperkt spelen??? :?
Djeez sommige mensen hebben echt geld teveel... :D |:(

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 20:07 schreef Boba_Fett het volgende:

[..]

ROFL jij betaald $49 = ¤49 voor een online spelletje? En dat kun je dan ook nog is maar beperkt spelen??? :?
Djeez sommige mensen hebben echt geld teveel... :D |:(
tis maar wat je leuk vindt idd :)

• Jox444
  • Laatst online: 20:47

Jox444

Honestly....

Op zondag 21 juli 2002 18:44 schreef Paestero het volgende:

Dat zou ik dus nooit doen voor een spelletje online centen dokken (ook niet bij planetarion gedaan toen ze daarmee begonnen, ben toen gekapt).
En zeker niet als er ook nog allerlei limieten zijn en het buggy is.
Verder die link van jou werkt niet....mooi lullig daar gaan je 49 euro / dollar als hun de server dichtgooien :P :+

Ze zijn nu vast van jouw geld naar de bahama's :P

Het is FRIET!

• Oxin|A

Oxin|A

hoi

Op zondag 21 juli 2002 17:12 schreef Shagura het volgende:
ik vond het een irriatant spel, want ik had op een gegeven moment een heel galaxy met een hoop mensen die ik kende en na een week deed niemand het meer behalve ik en 3 anderen dus toen werden we heel hard gesmashed :(
gesmashed??
gebashed zeker

STUFU hl2

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
laat es een paar ingame pics zien?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 juli 2002 21:21 schreef GTA3 het volgende:
laat es een paar ingame pics zien?
Het is text-based, dus niet echt bijzonder om pics te laten zien.

• The_Silencer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-07-2025
Ik speel het sinds rnd3, deze ronde met free acc en ben al groter dan 3 mil dus die limiet is gewoon gelul :P

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-01 13:11
heb et 2 ronden gespeeld, en ben er mee gestopt na round 4. Daarna empirequest gaan spelen, maar na 2 rounds had ik het daar ook wel gezien, vette bugzooi en erg vaak down, en daarbij zeer ongebalanceerd.

• Shagura
  • Laatst online: 08-01 18:00
Op zondag 21 juli 2002 20:16 schreef Jox444 het volgende:

[..]

Dat zou ik dus nooit doen voor een spelletje online centen dokken (ook niet bij planetarion gedaan toen ze daarmee begonnen, ben toen gekapt).
En zeker niet als er ook nog allerlei limieten zijn en het buggy is.
Verder die link van jou werkt niet....mooi lullig daar gaan je 49 euro / dollar als hun de server dichtgooien :P :+

Ze zijn nu vast van jouw geld naar de bahama's :P
Ik zou voor text-based spelletjes zeker nooit centen dokken, maar voor een spel als ecerquest of world of warcraft :9~ wil ik er nog wel eens over nadenken.

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:33

Gerco

Professional Newbie

Op maandag 22 juli 2002 13:23 schreef Shagura het volgende:
Ik zou voor text-based spelletjes zeker nooit centen dokken, maar voor een spel als ecerquest of world of warcraft :9~ wil ik er nog wel eens over nadenken.
Zeker met een GF2+ opgegroeid en nog nooit van gameplay of involvement gehoord?

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:39
Ik heb twee ronden meegedaan. (NEW DAWN) en nog één. Super verslavend spel. Echt goed was het toen al. HAd er graag voor betaald. Alleen met een maat dan, maarjah je kon alleen via creditcard betalen ofzo. Dat vind ik wel jammer. Ga nog wel ff kijken of ik iets kan regelen.

Was er trouwens niet zo heel erg goed in De eerste keer was zat ik in 167:25 ofzo, en ik kwam er halverwege de ronde bij. Haalde toen de 5 miljoen ofzo, (zat in een ruk-galaxy) Tweede keer haalde ik 12 miljoen. Toen was ik veruit de beste van de galaxy, en het is wel handig als zij jou ook kunnen verdedigen, we zaten in een of andere aardige alliance, maar op een gegeven moment vielen andere gasten mij aan, en konden mijn galaxy maatjes me niet echt verdedigen.. Was btw ook MOD :D
Op maandag 22 juli 2002 13:50 schreef Gerco het volgende:

[..]

Zeker met een GF2+ opgegroeid en nog nooit van gameplay of involvement gehoord?
wijze woorden. Ik ben een echte gameplayer (Opgegroeid met civilization, colonization settlers 2 en dergelijke :D

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Verwijderd

Ik speelde planetarion 1 jaar geleden maar ben gestopt omdat ik snachts werd aangevallen en nooit op tijd hulp kon vragenn... 10 spelers die 1 persoon aanvalt :(

Verwijderd

Aangezien die andere link nie werkt, dan nog een keer :)
[url="http://www.mankind.net/"]http://www.mankind.net/[/url]

Spel is buggy, maar tis gewoon _VERDOMD_ verslavend :)
Prijs valt trouwens best wel mee, tis voor 6 maand, niet ELKE maand $48 ( dus $8 euro/dollar in de maand, dus tenzij je maar 3 eurocent per uur krijgt betaald, is het wel te doen :P )

Maar zou wel fijn zijn als de makers dat geld gebruikte voor betere servers, af en toe liggen ze plat, en komen dan weer up en zijn dan terug in tijd gegaan, weg werk :'(
Maar ondanks die tegenvallers blijft het leuk (hoewel sommige mensen, die vaker last van die timewarps hadden, er echt genoeg van hadden en zijn gestopt )

edit:

Dis eerste keer dat ik betaalde voor een on-line spel, bij PA/Ferion enz heb ik het ook niet gedaan, gewoon omdat het me niet waard leek
Maar bij dit spel hebben ze duidelijk manier van betalen (vult je credit card nr etc in, en hoppa.. je bent je geld kwijt ;) :P , kan nu tegenwoordig ook met cheque )
Het is altijd al betalen geweest, dus niet zoals PA/Ferion/ander spel, dat het opeens P2p werden.. (wat heel verneukeratief is/was IMO)

Je begint met 1 schip, met 500 settlers erin
Dus die beperking van 10 000 units, daar merk je de eerst 3 maand niks van
Eerste wat je doet is een paar mijnen bouwen op een planeet in het systeem waar je begint
En de resources die je mijnt verkopen aan "Inner Empire"

Spel gaat trouwens continue door... dus niet zoals in PA dat er na een tijd een restart is.. neen
En als je later in het spel komt? maakt echt niks uit

Tis niet zoiets als "de sterkste" overleefd (zoals in PA) (tenzij je in oorlog raakt met andere clan/guild, dan geld die regel wel.. hehehe)
Maar zolang je niet iedereen pissig maakt, is het piece-of-koekie om te overleven :)
Pagina: 1