[register/wachtwoorden] msn wachtwoord in register

Pagina: 1
Acties:

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 14:19
hoi
ik zat even napster helemaal uit mijn register te verwijderen (moest ook een keer gebeuren) maar toen kwam ik wat niet zo leuke dingen tegen
mijn msn wachtwoord (en dat van mijn broertje en zus :D) staan in het register onder
localmachine-software-microsoft-data

daar staan al mijn wachtwoorden die gebruikt zijn met msn/ws_ftp

kan ik dit zomaar verwijderen of niet??

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Verwijderd

ik zie hier niets in mijn register hoor.

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:37
Ik ook niet..

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

lol, zijn ze niet eens gecodeerd?

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• pietje63
de hele map niet, of is hij gewoon leeg

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Verwijderd

die map Data heb ik niet.

• pietje63
Op zaterdag 20 juli 2002 18:05 schreef PipoDeClown het volgende:
lol, zijn ze niet eens gecodeerd?
nee, niet eens, echt vaag (vind het wel leuk nu andere paswoorden te hebben, maar wil die van mij wel graag delete)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik gebruik geen van beide progs dus kan het niet checken. Maar welk OS gebruik je? Mischien is het idd standaard in bv. w98.

Verwijderen: probeer het gewoon na een backup gemaakt te hebben.

Overigens horen dergelijke vragen over losse applicaties thuis in [forum=10] :)
([url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/471457#topics"]Welke topics kan ik hier nu plaatsen?[/url])

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• pietje63
Op zaterdag 20 juli 2002 18:10 schreef F_J_K het volgende:
Ik gebruik geen van beide progs dus kan het niet checken. Maar welk OS gebruik je? Mischien is het idd standaard in bv. w98.

Verwijderen: probeer het gewoon na een backup gemaakt te hebben.

Overigens horen dergelijke vragen over losse applicaties thuis in [forum=10] :)
([url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/471457#topics"]Welke topics kan ik hier nu plaatsen?[/url])
ik gebruik win98
en dacht omdat het specifiek met het register te maken had het hier thuis hoorde...

• pietje63
ik zie nu dat er ook iets van ABN-Amro in staat...
zal dit misschien met een sorrt virus te maken kunnen hebben? maar wel virus slaat nu lokaal iets op :S ??

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Op zaterdag 20 juli 2002 18:12 schreef pietje63 het volgende:
en dacht omdat het specifiek met het register te maken had het hier thuis hoorde...
Alle programma's slaan gegevens op in het register. En zulke sleutels zullen de stabiliteit van Windows zelf niet aantasten, maar het was een goede gok en het is ook niet erg als het een keertje verkeerd staat hoor.

En misschien heb ik het wel helemaal mis :P

Maar het zou idd wel alleen in w9x zo kunnen zijn - even afwachten of het ook bij een ander zo staat.

Een virus lijkt me stug, trojaans paard of spyware zou kunnen, maar lijkt me niet. Passwds moeten ergens worden opgeslagen, maar zo ongecodeerd is wel erg fout. Je kan met [url="http://www.sysinternals.com/ntw2k/source/regmon.shtml"]regmon[/url] zien welk programma die sleutels uitleest.

Maar de sleutels leegmaken of vervangen met onzin (ipv verwijderen) lijkt me gewoon kunnen - na een backup van de sleutels gemaakt te hebben natuurlijk.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• pietje63
Op zaterdag 20 juli 2002 18:22 schreef F_J_K het volgende:

[..]
Een virus lijkt me stug, trojaans paard of spyware zou kunnen, maar lijkt me niet. Passwds moeten ergens worden opgeslagen, maar zo ongecodeerd is wel erg fout.
trojaanse paarden vind ik ook virus (is het niet weet ik) en als spyware wachtwoorden aftapt...

maar een andere reden waar ik het op een virus vind lijken is (stukje veranderd gekopieerd)
"MSN Messenger Service aanmelden bij Passport_P_begin"=""
"MSN Messenger Service aanmelden bij Passport_P_beginvan"=""
"MSN Messenger Service aanmelden bij Passport_P_beginvanpaswoord"=""
"MSN Messenger Service aanmelden bij Passport_P_beginvanpaswoordendansteedsverdermettussenstapjes"=""
alsof hij bij bepaalde programma's het toetsenbord logt

en er staatn ook al heel oude dingen in (f2s ftp toegang) en norton ofzo kan geen virus vinden

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ben het toch met F_J_K eens, dit is niet een Windows maar een MSN Messenger vraag.
--> [forum=10]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Feyd-Rautha
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-08-2025
Ik gebruik ook Win98 en in mijn register kan ik de 'directory' DATA niet vinden (toch niet onder de plaats dat jij vernoemd).

Dit lijkt me ook heel vreemd dat zoiets zomaar ongeëncrypteerd in je register zou zitten.

'k Zou toch eens scannen moest ik van jou zijn :)

I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.

• Levi Strauss
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb dus ook een msn probleem. Maar ik kan nu nergenst vinden waar ik dat kan oplossen. Want ik heb al gezien dat je door middel van:

CofiguratieScherm » Systeembeheer » Lokaal Beveiligingsbeleid » Lokaal beleid » beveiligingsopties » Netwerktoegang : opslag van referenties of .NET Passports voor netwerkverificatie niet toestaan.

Dat je dan dat lijst je niet meer hebt. Maar ik wil dat lijst je nog wel hebben. Maar het leeg kunnen halen. Want ik wil namelijk nog wel automatisch kunnen aanmelden. Maar dat als ik in mijn Aanmeldings scherm niet zie: U heeft 1 nieuw email bericht. Terwijl dat van een msn account is dat niet van mij is. En ik wil dan dat lijst je wissen. Zodat je ook dat niet meer ziet met die 1 nieuw email bericht.

Je kan wel natuurlijk een nieuw gebruikers account aanmaken. Maar dan kan je weer helemaal op nieuw beginnen! En omdat nou elke keer te doen als een paar vrienden zich hebben aan gemeld vind ik ook nog al onnozel!

Dus weet iemand hoe je nou dat lijst je kan wissen!? En dat dat bericht weg is van
U heeft 1 nieuw email bericht.
Alvast bedankt.

Ik wil niet dat dat lijst je er niet meer is! Want dat is onhandig, dan kan ik me niet meer automatisch aanmelden op mijn eigen adres! :(
Pagina: 1