Wanneer megaflush ECCp-109?

Pagina: 1
Acties:

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
Uhm wilde ff weten wanneer er weer een magaflush gepland staat voor EECp-109... Ik weet dat het project over een maand of 2 ten einde is, daarom wilde ik het graag nog ff weten...
Ik weet dat er een maand of 2 geleden ofzo ook een megaflush was... maar toen deed ik nog niet mee :(

Ik weet niet of er binnenkort een megaflush kan gaan plaatsvinden... of moet er dan nog meer gespaard zijn?

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
Al zouden er al plannen zijn zullen die vast niet hier verteld worden. Dan weten andere teams ook gelijk dat er 1 komt en wanneer enzo... Je zult het vanzelf wel merken als er 1 aan zit te komen.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Verwijderd

komt er een mf aan cf :P

• ColdFusion
Op zaterdag 20 juli 2002 19:50 schreef Fritzz het volgende:
komt er een mf aan cf :P
Afbeeldingslocatie: http://www.teamcoldfusion.nl/smilies/geweldadig/twak.gif

• Thanatos
Hoe moet zoeits dan duidelijk gemaakt worden? Gewoon op een dag een post op de mainpage van T.net? Dan kun je niet sparen... :?

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04 18:17

Funcracker

The LedZ Collective

Okay..
Hier moet even iets duidelijk gemaakt worden geloof ik :)

Een megaflush kun je helemaal in je eentje organiseren. Je spaart een rottijd en je flusht jezelf een keer hoog de top30 in. Das 1 manier. En die wordt het meeste gebruikt.

We hebben ook wel eens DPC MegaFlushes. Hierbij spreken we ruim van tevoren (soms minder ruime dan handig zou zijn :P) een datum af waarop ieder team(/persoon) dat mee wil doen hun puntjes op die dag kan flushen. Dit hebben we een aantal keren reeds gedaan bij ECCp. Die data worden meestal publiekelijk bekend gemaakt, soms door gebruik van de welbekende DPC geheimtaal :+. Iig hoor je daar uiteindelijk wel van.

Op 19 juni jongstleden is hier iets nieuws bijgekomen. De GigaFlush. Deze flush werd in het geniep voorbereid door een aantal teams die hadden aangegeven aan de GF coördinator (:9) dat ze mee wilden sparen. De GF werd in het begin aangekondigd, maar een datum werd nooit vrijgegeven. Dat was niet nodig, want op het GF forum dat van de buitenwereld afgeschermd was werd daar druk over gediscussieerd. Dat hij in het begin aangekondigd werd bleek achteraf niet zo handig, net zo min als de vele vragen die erover kwamen waar de GF steeds in genoemd werd. Hierdoor wisten de andere teams al snel de bedoelingen en dat we bezig waren deze zo snel mogelijk waar te maken. Als er weer een GF mocht komen zal dit waarschijnlijk anders gaan.. maar misschien ook niet.

Als je aan zoiets wilt meedoen kun je het beste sparen en misschien kun je dan meedoen aan zoiets. Hoewel het maar de vraag is of er nog een DPC MF of GF komt.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Verwijderd

Is een one-man-show hecto-flush ook goed? :o

edit:

Ik spaar wel, maar dat is meer omdat ik van mening ben dat 5 puntjes per dag ook geen substantiele bijdrage is die ons in de dagstats boven Ars brengt :p.

Verwijderd

je zou natuurlijk ook zelf een week lang iedere dag wat meer zelf kunnen flushen :)

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-05 16:58

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Op zondag 21 juli 2002 09:10 schreef scsi-freak het volgende:
je zou natuurlijk ook zelf een week lang iedere dag wat meer zelf kunnen flushen :)
ipv 50 dp's gewoon 50.000 dp's.
Dat maakt zeker indruk !

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik spaar in ieder geval niet meer.

• Thanatos
Oh ja klein vraagje... ik ben redelijk nieuw bij DPC... maar wat ik nou nooit echt goed begrepen heb is wat er nou precies wordt bedoeld met koe en grazen?? iets van computer/aan het werk zetten ofzo?

Ik weet het, echt weer zo'n noob-vraag ;)

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04 18:17

Funcracker

The LedZ Collective

Op zondag 21 juli 2002 19:31 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
Oh ja klein vraagje... ik ben redelijk nieuw bij DPC... maar wat ik nou nooit echt goed begrepen heb is wat er nou precies wordt bedoeld met koe en grazen?? iets van computer/aan het werk zetten ofzo?

Ik weet het, echt weer zo'n noob-vraag ;)
:D

grazen = crunchen/cracken (dus dat je proggie draait)
koe = proggie

Aangezien we zijn begonnen met RC5, waarbij het programma een koetjes icoon had, is dat "koetje" erin geslopen.
Een koe kraakt geen codes, een koe graast :)
Om prcs te zijn graast onze koe puntjes en schijt hij er een aantal uit (bij ECCp dan).

De optimized ECCp client van StatsAholic heeft ook een koetje als icon :)

Vandaar ook onze naam Dutch Power Cows.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• Thanatos
okeej dan :)
Alleen eh... Wat houdt dan weer de Optimized ECCp Client van StatsAholic in? Werkt die sneller dan de normale ofzo?

• ColdFusion
Op zondag 21 juli 2002 22:07 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
okeej dan :)
Alleen eh... Wat houdt dan weer de Optimized ECCp Client van StatsAholic in? Werkt die sneller dan de normale ofzo?
Jaaah stukken sneller. Hup meteen downloaden en installen jij:

[url="http://www.statsaholic.com/eccp/index.php?page=clients"]http://www.statsaholic.com/eccp/index.php?page=clients[/url]

Verwijderd

eigenlijk is de statsaholic versie een koe met exra kiezen, dubbel uitgevoerde wangzak , 2 extra magen , rekbare uiers , in een extra grote wei met hoger en groener gras.

:+

• Thanatos
hum.. moet ik die bestanden gewoon in mn bestaande map plaatsen? Gaan er dan geen DP's verloren?

• ColdFusion
Op dinsdag 23 juli 2002 10:02 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
hum.. moet ik die bestanden gewoon in mn bestaande map plaatsen? Gaan er dan geen DP's verloren?
Alleen de exe 'vervangen' (De nieuwe exe is eccp109ws.exe en die oude is eccp109w.exe).

De rest is niet nodig.

• Thanatos
en de DLL :)

Maar moet ik in de .ini file ook de servers aanpassen zoals op [url="http://www.statsaholic.com/eccp"]www.statsaholic.com/eccp[/url] staat?

• ColdFusion
Op dinsdag 23 juli 2002 10:26 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
en de DLL :)

Maar moet ik in de .ini file ook de servers aanpassen zoals op [url="http://www.statsaholic.com/eccp"]www.statsaholic.com/eccp[/url] staat?
dll is niet nodig hoor als je die al in de eccp map had staan. En de ini file hoef je ook niet te vervangen, tenzij je die extra opties wilt gebruiken. En dan moet je de DP_SERVER_HOST/URL aanpassen ja.

Pagina: 1