Toon posts:

EPOX 4BEAR en overclocken

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een week of 3 de EPOX 4BEAR gekocht i.c.m. een PIV 2.0A maar ik wil weleens overclocken met mijn PIII ging het heel simpel gewoon fsb van 100 -> 123 zetten met een multiplier van 6,5 en ik had 800 klaar maar die PIV doet wel een beetje moeilijk, vooral hitte probs
heb al gezocht naar andere topic's over het overclocken maar ik kon niet zo gauw iets vinden over deze combinatie:(
of iets over welke koeling te gebruiken had een blue orb ofzo maar dat was niets! werd warmer dan de standaard meegeleverde koeling :?

specs:
EPOX 4BEAR
PIV 2.0A standaard koeling 35 idle 40 stressed
Geforce 3 ti500
512Mb DDR 333 (van dane met infineon chippies)
seagate barracuda IV
400 watt voeding
nog meer weten?

ik heb em al met een fsb van 440 laten draaien maar dan werdt hij iets instabiel maar toch maar 45 graden ?mijn PC333 DDR loopt dan op 280 ofzo die moet naar de 333 toe kunnen toch?

2e post :P

Verwijderd

Topicstarter
niet echt veel commentaar :(

Verwijderd

ik heb er ook 1...2.26 zonder moeite naar 2.55 zal vast aan je mem liggen

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op 20 juli 2002 @ 19:25:
niet echt veel commentaar :(
Nogal wiedes, als je hem in een verkeerd forum zet..

Die-Hard Overclocking & Cooling is dé plaats voor dit soort vragen :)

en in het vervolg niet binnen 24 uur kicken.. eerst de FAQ's lezen en dan dit soort ongein uithalen..

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Ik zou eerst eens wat overclock topics doorlezen om een idee te krijgen wat je redelijkerwijze van je cpu kunt verwachten (het blijft overclocken dus niks is gegarandeerd), hetzelde geldt voor je geheugen. Hier een topic om mee te beginnen: Het Northwood Overclock resultaten topic :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.