Ik heb net een week of 3 de EPOX 4BEAR gekocht i.c.m. een PIV 2.0A maar ik wil weleens overclocken met mijn PIII ging het heel simpel gewoon fsb van 100 -> 123 zetten met een multiplier van 6,5 en ik had 800 klaar maar die PIV doet wel een beetje moeilijk, vooral hitte probs
heb al gezocht naar andere topic's over het overclocken maar ik kon niet zo gauw iets vinden over deze combinatie:(
of iets over welke koeling te gebruiken had een blue orb ofzo maar dat was niets! werd warmer dan de standaard meegeleverde koeling
specs:
EPOX 4BEAR
PIV 2.0A standaard koeling 35 idle 40 stressed
Geforce 3 ti500
512Mb DDR 333 (van dane met infineon chippies)
seagate barracuda IV
400 watt voeding
nog meer weten?
ik heb em al met een fsb van 440 laten draaien maar dan werdt hij iets instabiel maar toch maar 45 graden ?mijn PC333 DDR loopt dan op 280 ofzo die moet naar de 333 toe kunnen toch?
2e post
heb al gezocht naar andere topic's over het overclocken maar ik kon niet zo gauw iets vinden over deze combinatie:(
of iets over welke koeling te gebruiken had een blue orb ofzo maar dat was niets! werd warmer dan de standaard meegeleverde koeling
specs:
EPOX 4BEAR
PIV 2.0A standaard koeling 35 idle 40 stressed
Geforce 3 ti500
512Mb DDR 333 (van dane met infineon chippies)
seagate barracuda IV
400 watt voeding
nog meer weten?
ik heb em al met een fsb van 440 laten draaien maar dan werdt hij iets instabiel maar toch maar 45 graden ?mijn PC333 DDR loopt dan op 280 ofzo die moet naar de 333 toe kunnen toch?
2e post