Ik heb net mijn logitech momo ffb stuurtje opgehaald en nu wil ik van jullie graag weten wat daar nu de beste racespellen voor zijn (ffb). Ik heb op dit moment alleen porsche challenge hier liggen. Ook lees ik dat er een hoop goede racegames op het punt staan gereleased te worden!
f1 2002 en GP 4. het is eigenlijk wachten tot racedriver uitkomt..
jep
Volgens mij bedoelt hij goede spellen met goed ffb. Dat heeft gp4 iig nietOp zaterdag 20 juli 2002 17:33 schreef GIAS het volgende:
f1 2002 en GP 4. het is eigenlijk wachten tot racedriver uitkomt..
En als het niet alleen om ffb gaat dan is GPL en Nascar2002 absoluut de beste
Colin Mcrae rally 2 vind ik nog steeds een van de beste race-spellen.
misschien niet echt 'van dit moment' maar [url="http://www.codemasters.com/insane/eng/index.html"]1nsane[/url] en [url="http://www.gamesdomain.com/demos/demo/1096.html"]Rollcage 2[/url] vond ik wel erg cool
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
Insane is zeker heel cool, maar dan vooral voor de fun en online.
Als je serieuzer wilt racen raad ik NASCAR 2002 en GP4 aan, en je kan natuurlijk ook GPLegends proberen.
Als je serieuzer wilt racen raad ik NASCAR 2002 en GP4 aan, en je kan natuurlijk ook GPLegends proberen.
Insane kost nu 10 euro @ V&D
is wel een leuk spel, zeker op lans
is wel een leuk spel, zeker op lans
Voor zover ik weet is GPL (Grandprix Legends) nog steeds 1 van het beste als het op Force Feedback aankomt.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Er staan voor de herfst dit jaar wel een aantal goede racegames gepland:
- Colin McRae 3 (Codemasters)
- DTM Race Driver (Codemasters)
- Need For Speed: Hot Pursuit 2 (NFS6, EA)
Stuk voor stuk spellen waarbij je je FFB stuur goed voor kunt gebruiken
Yep, ik speel het nog bijna elke dag.Op zaterdag 20 juli 2002 18:34 schreef Lampie het volgende:
Colin Mcrae rally 2 vind ik nog steeds een van de beste race-spellen.
Hmmm hier maar op wachten danOp zaterdag 20 juli 2002 21:34 schreef Sander Prinsen het volgende:
Er staan voor de herfst dit jaar wel een aantal goede racegames gepland:
Ben nu alweer aardig ver met porsche challenge
idd is NFS5 Porsche Unleashed, een van de geschikste racegames voor een stuurtje
Collin McRae Rally 2 uiteraard ook.
verder is er weinig keus, of je moet van simulatie houden
dan krijg je er namelijk nog GP4 en F1 2002 bij
verer zijn er niet echt veel goede racegames,
dus je kunt ook alsnog een tijdje wachten op bovenstaande releases
Collin McRae Rally 2 uiteraard ook.
verder is er weinig keus, of je moet van simulatie houden
dan krijg je er namelijk nog GP4 en F1 2002 bij
verer zijn er niet echt veel goede racegames,
dus je kunt ook alsnog een tijdje wachten op bovenstaande releases
Ik zie hier alleen racespellen met auto's. Zijn er ook nog goeie spellen met motoren (en dan doel ik op Superbikes, grandprix achtige spellen, niet op motorcross hoewel dat ook wel leuk is)
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
GP500 
is al een oudje maar nog steeds de GPL onder de motorsims
ik moet er wel bijzeggen dat ik dat met stuur nooit speel, omdat dat niet lekker rijdt.. gewoon met toetsenbord gaat het veel lekkerder/beter.
is al een oudje maar nog steeds de GPL onder de motorsims
ik moet er wel bijzeggen dat ik dat met stuur nooit speel, omdat dat niet lekker rijdt.. gewoon met toetsenbord gaat het veel lekkerder/beter.
jaaaaaaaaa, hij blijft gaaf vind ik... vooral die laatste competitie.... die duurt echt heel lang, omdat je alles in een keer moet doen, tussen wedstrijden door saven gaat nietOp zondag 21 juli 2002 10:56 schreef weareborg het volgende:
dethkarz
heel erg leuk enzo, maar dat speeld toch voor geen meter met een stuurtjeOp zondag 21 juli 2002 18:17 schreef Acid_Burn het volgende:
Ik zie hier alleen racespellen met auto's. Zijn er ook nog goeie spellen met motoren (en dan doel ik op Superbikes, grandprix achtige spellen, niet op motorcross hoewel dat ook wel leuk is)
GTAIII

Nee sorry geen idee... ik hou niet zo van Race spellen..
Nee sorry geen idee... ik hou niet zo van Race spellen..
True.. daar hebben we een pretpook voorOp zondag 21 juli 2002 18:43 schreef Thelema het volgende:
[..]
heel erg leuk enzo, maar dat speeld toch voor geen meter met een stuurtje
Ik ben alleen op zoek naar een goed motorrace spel en aangezien dit topic toch over racespellen ging dacht ik het ff hier neer te planten.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
de superbikes serie,Op zondag 21 juli 2002 21:53 schreef Acid_Burn het volgende:
[..]
True.. daar hebben we een pretpook voor
Ik ben alleen op zoek naar een goed motorrace spel en aangezien dit topic toch over racespellen ging dacht ik het ff hier neer te planten.
of de nieuwe MotoGP (maar das iets meer arcade)
verder schijnt GP500 ook goed te zijn
Om een of andere reden vind ik Midtown Madness 2 Cops 'n' Robbers variant met bussen onovertroffen in fun.
Dit dus.
Pagina: 1