Toon posts:

Gainward Ti4600 Ultra/750 XP (Gold) + mobo problee

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,
ik heb net deze kaart in m`n pc geinstallerd, alleen viel me op dat die grote torens aan de zijkant (weet niet hoe je ze moet noemen), die dingen die zo uitsteken, dat een daarvan tegen een toren van m`n mobo aankomt. Is dit erg?? Want het lijkt me dat een 3dkaart het gewoon op elke pc met een agp slot hoort te doen. De mobo is een Epox 8KHA+.
Eventueel kan ik zo wel pics maken.

Ik heb m`n pc dus ook nog niet opgestart omdat ik bang ben dat er misschien kortsluiting ofzo komt. Weet iemand hoe dit zit?

--
verdere uitleg omdat ik toch maar wacht en niemand nog wat gezegt heeft:

als dit de kaart is
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
|--------------------------------------------------|
|                               O   |
|                   O  O            |
|   chips   RAM------       O    O    O   |
|                      O            |
|        |------------|    |    O      O   |
|        |      |    R       O    |
|        |  KOELER    |    A    O      O   |
|        |      |    M   O          |
|        |------------|    |   O!   O    O   |
|                          O    O   |
|--------------------------------------------------|
O = is zo`n toren die uitsteekt, waar van O! degene is die tegen een toren van m`n mobo aan komt

Verwijderd

Als je je kaart volledig in het agp slot kan duwen zou het moeten lukken denk ik. Tenzij die condensators (torens?) zo in de weg zitten dat je de kaart gewoon niet kan plaatsen.
Er zijn moederborden waarbij dit het geval is, ik weet niet of jouw mobo dit probleem ook heeft, daarvoor zou je even op het net moeten rondkijken of de search eens gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
di vond ik op internet:
...The cooling unit vents air across the RAM heatsinks. The card fits into Epox 8KHA+ motherboards...
dus ik ga ervan uit dat het niet uitmaakt dat hij er erg dicht naast zit