hoi,
ik heb net deze kaart in m`n pc geinstallerd, alleen viel me op dat die grote torens aan de zijkant (weet niet hoe je ze moet noemen), die dingen die zo uitsteken, dat een daarvan tegen een toren van m`n mobo aankomt. Is dit erg?? Want het lijkt me dat een 3dkaart het gewoon op elke pc met een agp slot hoort te doen. De mobo is een Epox 8KHA+.
Eventueel kan ik zo wel pics maken.
Ik heb m`n pc dus ook nog niet opgestart omdat ik bang ben dat er misschien kortsluiting ofzo komt. Weet iemand hoe dit zit?
--
verdere uitleg omdat ik toch maar wacht en niemand nog wat gezegt heeft:
als dit de kaart is
ik heb net deze kaart in m`n pc geinstallerd, alleen viel me op dat die grote torens aan de zijkant (weet niet hoe je ze moet noemen), die dingen die zo uitsteken, dat een daarvan tegen een toren van m`n mobo aankomt. Is dit erg?? Want het lijkt me dat een 3dkaart het gewoon op elke pc met een agp slot hoort te doen. De mobo is een Epox 8KHA+.
Eventueel kan ik zo wel pics maken.
Ik heb m`n pc dus ook nog niet opgestart omdat ik bang ben dat er misschien kortsluiting ofzo komt. Weet iemand hoe dit zit?
--
verdere uitleg omdat ik toch maar wacht en niemand nog wat gezegt heeft:
als dit de kaart is
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| |--------------------------------------------------| | O | | O O | | chips RAM------ O O O | | O | | |------------| | O O | | | | R O | | | KOELER | A O O | | | | M O | | |------------| | O! O O | | O O | |--------------------------------------------------| O = is zo`n toren die uitsteekt, waar van O! degene is die tegen een toren van m`n mobo aan komt |