Camtasia beeld probleem met GTA3 recordings

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022
Nou wil ik terwijl ik GTA3 speel, het opnemen. Na veel gezoek heb ik het programma 'Camtasia' gevonden, en hij neemt ook werkelijk het beeld op van gta3. Het probleem alleen is, is dat als hij het opneemt, zomaar hele stukken van de textures weglaat. De auto's, gebouwen en achtergronden verdwijnen allemaal spontaan, en een halve seconde later staan ze er allemaal weer. En dit gebeurt continu.
Hier een filmpje om te laten zien wat ik precies bedoel.

[url="http://members.chello.nl/~j.redczus/sds2.avi"]Het filmpje[/url] (ongeveer 3.5 mb)

Ik weet niet of het er aan kan liggen, maar ik krijg het niet voor elkaar om tijdens het gta spel, camtasia te laten opnemen, dus ik druk eerst op opnemen, dan open ik m'n gta3 venster en ga ik gamen. Je ziet het wel in het filmpje.

Heeft iemand hier misschien ervaring mee hoe het vreemde beeld op te lossen?
Alvast erg bedankt!

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022
*schop*

• VO-Zephyr
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-03-2024
kan t komen dat je pc / hd t gewoon niet meer trekt en dat overslaat ?

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-02 05:28
Sorry voor de vreselijke topic bumb maar ik heb geen zin om een heel eigen topic aan te maken, ik heb het zelfde probleem though.
Maar dit is al een paar jaar verder met camtsia 5 en met GTA SA. Weet iemand instellingen om dat rare ge''stotter'' en flitsen weg te halen? :D

alvast bedankt

( filmpje youtube http://www.youtube.com/watch?v=eXjeo7MtmQw )

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:23

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Die settings zijn heus wel te googlen. Verder is dit topic dus 5.5 jaar oud én is dit "tegenwoordig" een audio forum.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.