Hoi,
Ik ben van plan om een nieuw systeem te gaan kopen, waarbij ik dan ook gelijk een nieuwe 'coole' kast wil.
Mijn persoonlijke favoriet (na een tijd lang zoeken en vergelijken) is op dit moment de:
Chieftec Dragon, DX-01-BD (zwarte of zilvere versie)
Echter wanneer ik hem bijv. wil bestellen bij TweakShop krijg ik allerlei opties
1. Dragon DX-01B-D, zwart met deur 6x3½" - 4x5¼" - incl.
lownoise 340Watt HPC-340-201
2. Dragon DX-01SL-D, zilver metallic met deur 6x3½" -
4x5¼" - incl. lownoise 340Watt HPC-340-201 + fan in deur
En deze extra opties zijn mogelijk:
3. Extra fanhouder + 1 Coolermaster TF8-25IM-74 case fan
80mm / 5 fans (3 front + 2 back)
4. Extra fanhouder + 1 Enermax UC-8FAB case fan 80mm / 5
fans (3 front + 2 back)
Ik weet echter niet goed hoe een fan in deur eruit ziet. En is dit beter, of kan ik beter een (of meerdere) extra fans in de zijkant bouwen ? Of zit er al een een extra fan in, zoals op vele plaatjes ?
En zo niet, is dit in te bouwen voor iemand die dit nog nooit eerder heeft gedaan, dwz geen ervaring heeft met het aanpassen van kasten.
Zou iemand mij advies kunnen geven, wat ik het beste kan aanschaffen ?
Bij voorbaat hartelijk dank,
Speedy.
Ik ben van plan om een nieuw systeem te gaan kopen, waarbij ik dan ook gelijk een nieuwe 'coole' kast wil.
Mijn persoonlijke favoriet (na een tijd lang zoeken en vergelijken) is op dit moment de:
Chieftec Dragon, DX-01-BD (zwarte of zilvere versie)
Echter wanneer ik hem bijv. wil bestellen bij TweakShop krijg ik allerlei opties
1. Dragon DX-01B-D, zwart met deur 6x3½" - 4x5¼" - incl.
lownoise 340Watt HPC-340-201
2. Dragon DX-01SL-D, zilver metallic met deur 6x3½" -
4x5¼" - incl. lownoise 340Watt HPC-340-201 + fan in deur
En deze extra opties zijn mogelijk:
3. Extra fanhouder + 1 Coolermaster TF8-25IM-74 case fan
80mm / 5 fans (3 front + 2 back)
4. Extra fanhouder + 1 Enermax UC-8FAB case fan 80mm / 5
fans (3 front + 2 back)
Ik weet echter niet goed hoe een fan in deur eruit ziet. En is dit beter, of kan ik beter een (of meerdere) extra fans in de zijkant bouwen ? Of zit er al een een extra fan in, zoals op vele plaatjes ?
En zo niet, is dit in te bouwen voor iemand die dit nog nooit eerder heeft gedaan, dwz geen ervaring heeft met het aanpassen van kasten.
Zou iemand mij advies kunnen geven, wat ik het beste kan aanschaffen ?
Bij voorbaat hartelijk dank,
Speedy.