Verwijderd
nee fsb zou standaart met 100mhz op 750 moeten lopen koop je een snellere processor veranderd alleen de mp
maar aan de andere kant, een hogere fsb is altijd beter
ja maar ik wil me proc gewoon op 750mhz hebbeOp zaterdag 20 juli 2002 14:49 schreef GambitRS het volgende:
maar aan de andere kant, een hogere fsb is altijd beter
Kan je met moederbord de multiplyer niet instellen?
ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001
nee de mulitplyer is gelocked, dus dat gaat nietOp zaterdag 20 juli 2002 23:53 schreef steven2 het volgende:
Kan je met moederbord de multiplyer niet instellen?
ben er mee naar de paradigit geweest, had namelijk nog garantie. Krijg waarschijnlijk een nieuwe proc
Verwijderd
7,5 * 100 = 750ja maar ik wil me proc gewoon op 750mhz hebbe
7 * 107 = 750
en als hij nog locked is, gewoon (laten) unlocken of omruilen voor een ongelockte...
7 * 107 is wel sneller als 7,5 * 100 !
als ik hem laat unlocken vervalt de garantie, dus kan ik hem ook niet omruilen voor een andere, dus dat ga ik niet doen.Op zondag 21 juli 2002 09:10 schreef euss het volgende:
[..]
7,5 * 100 = 750
7 * 107 = 750
en als hij nog locked is, gewoon (laten) unlocken of omruilen voor een ongelockte...
7 * 107 is wel sneller als 7,5 * 100 !
Verwijderd
Veel winkels verkopen ook Unlocked processors of willen Unlocking voor je uitvoeren voor een schappelijk bedrag - hetzelfde kan gelden voor [url="http://www.paradigit.nl\"]de winkel waar je de proc. gekocht hebt[/url] - gewoon klagen en [url="mailto://helpdesk@paradigit.nl"]vragen[/url]als ik hem laat unlocken vervalt de garantie, dus kan ik hem ook niet omruilen voor een andere, dus dat ga ik niet doen.
Ik had het niet over zelf doen of door "Jan-met de boerenkolenschoppen" (hij is nieuw + garantie). Buiten specs draaien is jouw ([url="http://gathering.tweakers.net/"]tweakers[/url])verantwoording...
Verwijderd
Ik wou eigenlijk vragen of je er 100% zeker van was dat het ook daadwerkelijk een 750Mhz cpu was maar ik las 't topic weer ff en daar staat 'opeens'. Maar aangezien een multiplier niet 'zomaar' uitzichzelf veranderd zou ik als ik jouw was een blik op de core werpen en er zeker van zijn dat je wel een 750 hebt en niet een 700.
Heb jij je cpu los gekocht en zelf ingebouwd of was het een compleet pre-build systeem wat je hebt gekocht.
In ieder geval, 700 of 750Mhz als jij nog een bon hebt waarop staat dat het een 750 moet zijn zou je em toch gewoon terug moeten kunnen brengen, aangezien de cpu dat niet op de normale (7,5 x 100) manier 750Mhz loopt.
Heb jij je cpu los gekocht en zelf ingebouwd of was het een compleet pre-build systeem wat je hebt gekocht.
In ieder geval, 700 of 750Mhz als jij nog een bon hebt waarop staat dat het een 750 moet zijn zou je em toch gewoon terug moeten kunnen brengen, aangezien de cpu dat niet op de normale (7,5 x 100) manier 750Mhz loopt.
ja ik weet zeker dat het ene 750 is, heb het op de proc zien staan en ook op de bonOp zondag 21 juli 2002 10:39 schreef Oneindig het volgende:
Ik wou eigenlijk vragen of je er 100% zeker van was dat het ook daadwerkelijk een 750Mhz cpu was maar ik las 't topic weer ff en daar staat 'opeens'. Maar aangezien een multiplier niet 'zomaar' uitzichzelf veranderd zou ik als ik jouw was een blik op de core werpen en er zeker van zijn dat je wel een 750 hebt en niet een 700.
ik heb de pc zelf samengesteld maar is in dew winkel in elkaar gezet.
ben zoals in me vorige post al stond naar de winkel geweest, en krijg een nieuwe dus het probleem is eigenlijk wel opgeslost
Pagina: 1