Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Verwijderd
Staat er een 2e monitor naast misschien, of een TV ?
De afbuigspoel van TV's en monitoren willen elkaar nog wel eens storen. Gewoon een beetje verder uit elkaarz etten dan.
De afbuigspoel van TV's en monitoren willen elkaar nog wel eens storen. Gewoon een beetje verder uit elkaarz etten dan.
Nee, geen sprake van. Mijn 2 monitoren staan 1m uit elkaar en de TV staat 2 verdiepingen lager
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Verwijderd
Maar misschien loopt de PC niet op de standaard FSB, of is die Radeon overgeklokt ? Of allebei..
Soms gooit dat de timing van een video kaart wat in de war.
Staat er een andere monitor of ander zwaar magnetisch ding in de buurt? Het je iets nieuws in je kamer geplaatst sinds de trillingen begonnen zijn?
maw weet je zeker dat het niet aan de omgeving ligt?
Hmmm.. ik had er ff bij kunnen zetten dat alles non-OC'ed is. Wel heb ik een 486 coolertje op de 7500 geprut, maar het lijkt me sterk dat dat de oorzaak isOp maandag 22 juli 2002 13:26 schreef Hooi het volgende:
Ligt er natuurlijk maar net aan hoe hoog die verdiepingen zijn..
Maar misschien loopt de PC niet op de standaard FSB, of is die Radeon overgeklokt ? Of allebei..
Soms gooit dat de timing van een video kaart wat in de war.
Zeker. Het enige wat de laatste tijd naast de monitor is verschenen is een [leeg] Murphy's flesjeOp maandag 22 juli 2002 13:39 schreef The Source het volgende:
Staat er een andere monitor of ander zwaar magnetisch ding in de buurt? Het je iets nieuws in je kamer geplaatst sinds de trillingen begonnen zijn?
Pagina: 1