Toon posts:

Nog een RC5 vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de Dneclient opstart krijg ik dit te zien
code:
1
2
3
[Jul 20 12:20:40 UTC] Automatic processor detection found 1 processor.
[Jul 20 12:20:40 UTC] Automatic processor type detection did not
                recognize the processor (tag: "7541:0662")

Ik heb een Athlon XP 1800+
Is dit normaal?

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10-2025

Teun

Was YoMaN

download versie dnetc v2.8018-472-GTR-02050522 for Win32 (WindowsNT 5.1). Die herkent je processor waarschijnlijk wel. Maar het is een beta geloof ik dus misschien zitten er wat bugjes is. Ik heb daar nog geen last van gehad, maar het zou kunnen dat er iets fout gaat.

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Verwijderd

Als het goed is gaat ie dan op zoek naar de beste core.
Als je hem dat een paar keer hebt laten doen dan zul je zien dat ie iedere keer de zelfde pakt.

En als je die dan als standaart instelt dan zal die die meteen pakken. (in de configure is dat optie 3 en daarna 1. En met een AMD XP zul je daar 6 in moeten vullen.

Houd er dan alleen wel rekening mee dat als je de client naar een andere computer kopieerd dat de core voor die verkeert kan staan.

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10-2025

Teun

Was YoMaN

die 2.8018 gaat voor AMD processors iets sneller dan die "oude" dacht ik. En ik draai hem al een paar maanden en heb nog nergens last van gehad.

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-01 22:57

Jive

MooMooMastah

Op zaterdag 20 juli 2002 14:49 schreef YoMaN het volgende:
die 2.8018 gaat voor AMD processors iets sneller dan die "oude" dacht ik. En ik draai hem al een paar maanden en heb nog nergens last van gehad.
Ik ga em iig pas gebruiken als ie uit beta is.
Kost me nml teveel tijd om weer terug te draaien anders, en alleen een switch omdatie op athlons ietsiepietsie sneller is ....

Mijn kudde.
Grote berg P1, P2 & P3.
Dus voor de p4 optimalisaties hoef ik het ook niet te doen.

Jive's Box
Jive @ DNET