Ik heb zojuist een Asus v8420 geforce 4 ti4200 aangeschaft. Het probleem is dat mijn systeem telkens "bevriest". Ik heb verschillende drivers geprobeerd, namelijk:
- Asus drivers van de cdrom die erbij geleverd was
- Asus 29.80
- Nvidia detonator driver 29.42
- Nvidia detonator driver 29.80
Als ik een benchmark start in 3d mark 2001 SE dan hangt mijn systeem meteen, als ik een spel speel (bijvoorbeeld warcraft 3 of neverwinter nights) dan hangt mijn computer bijna altijd binnen de 20 minuten.
Ben ik gewoon aan het internetten ofzo (zoals nu), dan is er niets aan de hand.
Ik heb een Asus moederbord en een AMD athlon 1800+. Ik heb de problemen zowel onder Windows XP als onder Windows 2000 (ik heb een 'clean install' gedaan en natuurlijk alle windows updates geinstalleerd)
Op de Asus site is bijna niets over deze videokaart te vinden, en van hun technical support verwacht ik ook niet veel. Help!!
- Asus drivers van de cdrom die erbij geleverd was
- Asus 29.80
- Nvidia detonator driver 29.42
- Nvidia detonator driver 29.80
Als ik een benchmark start in 3d mark 2001 SE dan hangt mijn systeem meteen, als ik een spel speel (bijvoorbeeld warcraft 3 of neverwinter nights) dan hangt mijn computer bijna altijd binnen de 20 minuten.
Ben ik gewoon aan het internetten ofzo (zoals nu), dan is er niets aan de hand.
Ik heb een Asus moederbord en een AMD athlon 1800+. Ik heb de problemen zowel onder Windows XP als onder Windows 2000 (ik heb een 'clean install' gedaan en natuurlijk alle windows updates geinstalleerd)
Op de Asus site is bijna niets over deze videokaart te vinden, en van hun technical support verwacht ik ook niet veel. Help!!
I laugh in the face of danger ... ... then I hide and wait until it goes away -