Toon posts:

BEN abbo en Chello email ?? Hulp nodig!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik bij het andere topic (Ericsson T68 en T68i) geen (werkend) antwoord heb gekregen probeer ik het met een nieuwe topic sinds dit niet specifiek over de ericsson T68 gaat.

Probleem is dat ik met mijn telefoon (T68i, duH) geen chello (nog geen ander prov. geprobeerd) email kan ontvangen. Blijft hangen op "finding server"
De data account die ik gebruik is BEN GPRS (ingesteld door BEN SMS).
Ink. Email server van chello: mail.chello.nl of ip 213.46.243.2 Beide pakt ie niet.
Iemand gelukt met BEN bij chello of enkel ander inet provider zijn mail kunnen halen? Weet namelijk niet waar de fout ligt (BEN of chello?)
Overigens kan ik wel gewoon wappen.

Graag hulp!

Verwijderd

Topicstarter
kick

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 18:06

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Moet je dat niet activeren bij Ben? Als eens een telefoontje gevoerd naar die aarduge chickies van Ben?

/dev/null

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
nah bij mijn met m'n Nokia 6310 en xs4all mail account werkt het gewoon zonder probleem.

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:12
Tja, als je gewoon een dataconnectie kan maken dan moet je aan de volgende instellingen genoeg hebben:

mail server: mail.chello.nl (inkomend en uitgaand)
username: je username
password: je password
SSL : Nee

simpeler kan het gewoon niet, dus mij lijkt het dat de fout bij Ben zit.

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Topicstarter
hmm BEN nog niet gebeld.. maar ik kan het bijna al horen dat ze zeggen dat ze het niet weten, maar ik geef ze ff een belletje.. thx

Heb ook een vermoeden dat het bij BEN ligt. Want ik kan wel gewoon mijn mail ophalen in outlook via de servers van chello.
Pagina: 1