Toon posts:

Televisie probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb echt geen idee of het hier kan, maar aangezien me dit het meest logisch leek plaats ik het topic hier...

Ik heb een probleem met mijn TV en wel het volgende.

Als ik mijn televisie aan wil zetten dan druk dus op de aanknop en word het stand by ledje rood. So far, so good. Dan is 't dus de bedoeling dat ik op de remote een knoppie indruk zodat de TV ook daadwerkelijk aanspringt. Hier ligt het probleem. Ik druk op de knop, het stanby ledje word groen (da's dus ook de bedoeling), het lampje blijft 2 seconden groen en gaat dan HELEMAAL UIT! (dus niet terug naar rood) Dan moet ik de powerknop op de TV uitzetten en minimaal 5 minuten wachten voordat ik hem weer aan (standby) dus kan zetten. De TV start slects 1 op de 20 keer ofzo echt door, heel irriterend...

Wat zou dit kunnen zijn?

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

Strikie

Athletics

mm geen idee maar je zal hem toch echt weg moeten brengen voordat ie het straks helemaal niet meer doet :)

succes

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 juli 2002 12:45 schreef Greentumb het volgende:
mm geen idee maar je zal hem toch echt weg moeten brengen voordat ie het straks helemaal niet meer doet :)

succes
Jah I know dat ik em weg moet brengen, maar als ik ongeveer weet wat er mis mee is dan zijn er ook wel mensen die ik ken die het wat meer cheap op kunnen lossen als de standaard tv reparatie zaken, en da's wel handig. Iedereen rekent tegenwoordig eerst onderzoekskosten en komt dan met een factuur, en ik heb geen zin om alleen al meer aan onderzoekskosten te dokken dan dat die TV waard is.

• Bartoz
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb hetzelfde ooit gehad. Ik heb heb naar een tv reparatiezaak gebracht. Voor 25 euro hebben ze heb toen gefixt. Het had iets te maken met de voeding voor de beeldbuis in combinatie met het degauss circuit.

Verwijderd

Dit is dus duidelijk een voedings probleem .ook in een tv zit een geschakelde voeding om in de stand by zuinig met stroom te zijn. En om een of andere reeden komt ie niet goed uit de standby mode naar full power mode
ook een lichte sluiting in het systeem kan er voor zorgen dat het ledje uitgaat . ik zou er zelf niet me knoeien om het te repareren maar breng het naar iemand die er verstand van heeft dit in verband met hoge spanningen .

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 juli 2002 12:49 schreef Bartoz het volgende:
Ik heb hetzelfde ooit gehad. Ik heb heb naar een tv reparatiezaak gebracht. Voor 25 euro hebben ze heb toen gefixt. Het had iets te maken met de voeding voor de beeldbuis in combinatie met het degauss circuit.
Very nice, thats what I wanted to hear :D :)

Misschien maandag maar ff wegbrengen dan. Ik hoop alleen dat ik em voor vanavond nog 1 keer aan de praat krijg, een kameraad zou vanavond zijn XBOX meenemen ...

• Bartoz
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 20 juli 2002 13:01 schreef Fallen Angel het volgende:

[..]

Very nice, thats what I wanted to hear :D :)

Misschien maandag maar ff wegbrengen dan. Ik hoop alleen dat ik em voor vanavond nog 1 keer aan de praat krijg, een kameraad zou vanavond zijn XBOX meenemen ...
Ok, maar je moet wel ff aan die lui vragen dat ze je bellen als de kosten bijv. boven de 100 euro uitkomen. Het kan zijn dat je dan beter een nieuwe tv kunt aanschaffen...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 juli 2002 13:04 schreef Bartoz het volgende:

[..]

Ok, maar je moet wel ff aan die lui vragen dat ze je bellen als de kosten bijv. boven de 100 euro uitkomen. Het kan zijn dat je dan beter een nieuwe tv kunt aanschaffen...
Jupz, i.d.d :)

Ga ik doen, maar als ik jou zo hoor is het dus helemaal niet zo heel erg duur om dit te laten fixen. Laten we (Voor mij) hopen dat ik hetzelfde probleem heb als jij had :)

Enneuh, ik heb voor deze (75 Cm breedbeeld tv) ¤75 betaalt, en da's ook de max die ik wil uitgeven aan repair.

WHOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Hij staat aan, vanavond XBOXEN :)
Pagina: 1