Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.
ziet er een stuk minder uit.
maar het werkt wel
maar het werkt wel
Verwijderd
Je kan instellen dattie niet de pixels verdeeld over het scherm, maar centreerd zeg maar. Je hebt dan wel een zwarte rand rond je beeld lopen, maar het beeld dat je hebt is scherp.
Het wordt er niet gemakkelijker op. Ik weet nu eigenlijk nog steeds niet welke resolutie ik moet kiezen. Ik zit nog steeds te twijfelen tussen 1024*768 en 1400*1050.
Ik zal waarschijnlijk niet al te veel games spelen en om die dan op een resolutie te speln van 1400*1050 is ook weer zo extreem. Maar een hogere resolutie is natuurlijk wel handig onder Windows. IK denk dat ik er nog even ovcer na denk of iemand moet mij kunnen overtuigen
Ik zal waarschijnlijk niet al te veel games spelen en om die dan op een resolutie te speln van 1400*1050 is ook weer zo extreem. Maar een hogere resolutie is natuurlijk wel handig onder Windows. IK denk dat ik er nog even ovcer na denk of iemand moet mij kunnen overtuigen
Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.
waar the fuck gaat dit over????
Het ligt toch heel simpel?? Je hebt de laptop voor je neus.
JIJ kunt dus zelf bepalen wat nu voor jouw een geschikte resolutie is. Ik zou zeggen: kijk naar de beeldopbouw in bepaalde scene's van een spel. Is ie sneller dan of is de snelheid gelijk dan 1024*768?? ZO heb je dan voor jezelf toch een conclusie?
Of begrijp ik dit allemaal niet? Mocht ik dit wel begrepen hebben dan snap ik niet dat zo een topic nog verder loopt. Als ik zo een topic had geopend was ie allang gesloten
Het ligt toch heel simpel?? Je hebt de laptop voor je neus.
JIJ kunt dus zelf bepalen wat nu voor jouw een geschikte resolutie is. Ik zou zeggen: kijk naar de beeldopbouw in bepaalde scene's van een spel. Is ie sneller dan of is de snelheid gelijk dan 1024*768?? ZO heb je dan voor jezelf toch een conclusie?
Of begrijp ik dit allemaal niet? Mocht ik dit wel begrepen hebben dan snap ik niet dat zo een topic nog verder loopt. Als ik zo een topic had geopend was ie allang gesloten
Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said
Move OH -> VB
ZuzZoo, hij verteld nergens dat hij al een laptop hefet met die resolutie hoor
ZuzZoo, hij verteld nergens dat hij al een laptop hefet met die resolutie hoor
Verwijderd
Waar gaat dit over? Ga je een laptop kopen om spelletjes op te spelen?!?!?!?!
Als je de kans krijgt om een 1400*1050 laptop te kopen moet je dat zeker doen... je hebt VEEL meer desktop space.
En ja, ik heb een Asus B1000 met 1400*1050 scherm en Duke Nuke'em manhattan project werkt prima net als Total Anihilation op 1400*1050
Als je de kans krijgt om een 1400*1050 laptop te kopen moet je dat zeker doen... je hebt VEEL meer desktop space.
En ja, ik heb een Asus B1000 met 1400*1050 scherm en Duke Nuke'em manhattan project werkt prima net als Total Anihilation op 1400*1050
Pagina: 1