Toon posts:

[RC5] Nieuwschierig, verloren blokjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon ff een vraagje. IK hoor weleens van blokjes die verloren zijn gegaan doordat pc's crashen en daardoor de buff out bijvoorbeeld weg was. Die blokjes zijn dus al verstuurd, en berekend, maar nog niet terug naar de server gestuurd. Wat nou als er in 1 van die blokjes de key zat... zijn we die dan voor altijd kwijt en is het gewoon wachten tot een ander team de key krijgt? Of word gecheked of het de goede key was voordat je de blokjes flushed (wat ik me niet kan voorstellen}

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
Tegenwoordig is de 'omlooptijd' van een wu 60 dagen (was 90 dagen). Na die 60 dagen wordt de betreffende wu gewoon weer uitgedeeld. Of iig hij wordt gemarkeerd dat hij nog een keer uitgegeven moet worden. Hoeft nog niet gelijk te gebeuren.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 juli 2002 11:32 schreef ColdFusion het volgende:
Tegenwoordig is de 'omlooptijd' van een wu 60 dagen (was 90 dagen). Na die 60 dagen wordt de betreffende wu gewoon weer uitgedeeld. Of iig hij wordt gemarkeerd dat hij nog een keer uitgegeven moet worden. Hoeft nog niet gelijk te gebeuren.
Dus langer als 59 dagen blokjes sparen heeft ook vrij weinig zin omdat je dan dubbele blokjes gaat doen.

• ColdFusion
  • Laatst online: 16-03 12:02
Op zaterdag 20 juli 2002 11:34 schreef Fallen Angel het volgende:

[..]

Dus langer als 59 dagen blokjes sparen heeft ook vrij weinig zin omdat je dan dubbele blokjes gaat doen.
Ja die kans is dan heel groot ja. Dan heb je dus kans dat iemand anders die wu's ook al heeft gedaan en dat jij ze dubbel inlevert. En dan tellen ze voor jou ook niet mee.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• stappel_
  • Laatst online: 12-05 17:45
Op zaterdag 20 juli 2002 11:28 schreef Fallen Angel het volgende:
Gewoon ff een vraagje. IK hoor weleens van blokjes die verloren zijn gegaan doordat pc's crashen en daardoor de buff out bijvoorbeeld weg was. Die blokjes zijn dus al verstuurd, en berekend, maar nog niet terug naar de server gestuurd. Wat nou als er in 1 van die blokjes de key zat... zijn we die dan voor altijd kwijt en is het gewoon wachten tot een ander team de key krijgt? Of word gecheked of het de goede key was voordat je de blokjes flushed (wat ik me niet kan voorstellen}
D.net houdt een hele database bij, met daarin alle keys. ze houden daar ook in bij welke zijn uitgegeven en welke al terug zijn.
Na 60 dagen worden ze als verloren beschouwd en staan ze weet te boek als niet uitgegeven en kunnen dus opnieuw worden uitgedeeld. Dit betekent niet dat ze meteen weer uitgedeeld worden, dat kan weer dagen/maanden later zijn.

Als je een leuke korte animatie wilt zien van hoe een personal proxy van iemand de keymap ziet moet je deze mpg eens bekijken : [url="http://www.vonholdt.net:8080/keyspace/1024_768cumulative.mpg"]http://www.vonholdt.net:8080/keyspace/1024_768cumulative.mpg[/url]

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96