hoi ik heb een probleem met mijn monitor hij gaat iedere keer kapot doro over verhitting zou een ventilator een goede oplossing zijn?
of heeft iemand ander idee?
of heeft iemand ander idee?
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Hoe bedoel je iedere keer? Is hij al eerder gemaakt en gaat weer stuk? Waarom is het overhitting denk je?Op zaterdag 20 juli 2002 10:35 schreef Speakerfreak het volgende:
hoi ik heb een probleem met mijn monitor hij gaat iedere keer kapot doro over verhitting
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Everybody happy??? I soon change that here we go...
Verwijderd
Geen enkel haalt dat want de jouwe gaat eraan kapot. 1024*780 lijkt me geschikter voor een 15 inch.Op zaterdag 20 juli 2002 12:33 schreef Speakerfreak het volgende:
BTW wijnig 15 inch monitoren halen 1600X1200.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Wil je je huis afbranden voor een monitor dan? wees verstandig en koop een nieuwe..Op zaterdag 20 juli 2002 18:21 schreef bombadil het volgende:
[..]
Hem koelen lijkt me dan ook niet verstandig want monitoren kunnen best gevaarlijk zijn. Monitotren en TVs zijn een van de grootste woningbrand veroorzakers in Nederland. A;s een van die jongens in de fik vliegt staat in notime je huis blauw (/zwart) van de rook!
Be fast .... Be furious....
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Verwijderd
Verwijderd
Straling van een 15"? Van een beetje 15" valt wel mee hoor, meeste 14" ook wel. Ik heb hier wel een oud hercules scherm staan (het bekende groen/zwart..), als dat scherm aanstaat en je bent met dat ding in 1 kamer dan wordt je niet goed, dat is straling..Op zaterdag 27 juli 2002 12:58 schreef rick_h het volgende:
je draait die monitor gewoon ontzettend ver boven de specs.. geen wonder dat ie aldoor kapot gaat....
ik zou gewoon een nieuwe 17" ofzo kopen.. al is het alleen voor de straling e.d. die zo'n oud 15" ding afgeeft..
Verstuurd vanaf mijn Computer®