Toon posts:

WD 80GB 8MB cache doet het niet...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste... de harddisk maakt een gigantisch hoog snerpend geluid, en het komt ver boven al mijn andere harddisks en fans uit. Dit lijkt me opzich ook al niet goed? Het geluid is echt hard en irritant.. :(

Ten tweede... mn compu herkent de schijf ene keer niet en de andere keer wel. Als ik mn brander ernaast hang, wordt niks gevonden (zowel schijf als brander niet). Hang ik alleen die schijf eraan, vindt ie em ene keer wel en andere keer niet...

Primary Master: Seagate 60gb
Primary Slave: IBM 60gb

Secundary Master: WD 80gb
Secundary Slave: Plextor 40x brander

Zo wil ik het hebben..

Naja het lijkt me gewoon dat ik een kapotte schijf opgestuurd heb gekregen ofzo..?

• Ashbjorn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-04-2019

Ashbjorn

Who's your daddy! WHUZAAA

Nou Sander, mijn HD maakte 5 tikken bij het opstarten.

En 2 dagen later was die dood!

40 GB WEG!!

)(@#*)#*)(*$

Athlon 64 3500+ || MSI Neo2 Platinum || 1GB PC3200 Corsair XLPRO 2-2-2-5@1T || Hitachi SATA 250GB@7200 8MB || WD Raptor 73GB@10000 8MB || AOpen GF 6800 GT 256MB || SB Audigy2 Platinum || Logitech Laser G5 || 19" Iiyama HM903DT || 1280@100Hz

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-12-2025
Sommige master/slave combinaties werken niet met elkaar. Probeer eens andere combinatie.

Do as I say, don't do as I do.

Verwijderd

gewoon een schijf die op sterven ligt

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-03 07:48

_mARCO_

Hier staat niks

Inderdaad, nu gauw nog backuppen wat je kan.

sigloos

Verwijderd

Topicstarter
Was vergeten erbij te zeggen dat de schijf gloednieuw is, heb em pas gisteravond uit de verpakking gehaald..

• GreenGras
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-08-2022

GreenGras

Audiofiel

Die schijf is duidelijk DOA (Dead on Arrival). Ik heb precies dezelfde schijf 2 weken geleden gekocht en hij is juist fluisterstil... dus dat hoge snerpende geluid kan nooit goed zijn.
Terug naar de winkel (verzenden) dus zou ik zeggen ;-)

Vervelend, ik weet het, maar kan iedereen overkomen toch? ;)

I had to Google JFGI, the irony was overwhelming...

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-04 01:07
Dat de schijf soms wel en soms niet herkend wordt, heb ik wel vaker bij WD gezien, zelfs al zit 'ie alleen op de kabel.
Alleen het snerpende geluid is vaak een indikatie dat 'ie een tik gehad heeft en dat een van de platters niet helemaal recht meer is of er in zit.
Ik heb zo'n schijf wel eens open gemaakt (een maxtor) en d'r zat allemaal metaal poeder in de schijf, wat door de kop van de platter was afgeslepen.
Ik zou als ik jou was de leverancier ff opbellen en 'm terug sturen.
Vermoedelijk dat de PTT heeft lopen voetballen met de doos.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Men neemt een doos, men maakt een RMA, men stuurt hem op.

sim-pel.

Been there like 6 times.
Pagina: 1