Ik heb sinds gisteren een nieuwe pc en monitor binnen gekregen een LG 17" CRT SW-701 monitor, naar een tijdje draaien begon het scherm aan uit aan uit en zo maar door te gaan, en als je bovenlangs door de kast keek zag ik dat hij blauwefonken maakte in die monitor, ondertussen heb ik een andere monitor op die pc en die doet het wel goed. Weet iemand wat ik het beste kan doen met die kapotte? Terug sturen zeker, maar dat kost weer verzendkosten
en daar heb ik geen zin in om weer te betalen.
Gewoon contact opnemen met de winkel, die zullen de verzendkosten om het scherm bij hun te krijgen wel vergoeden. Hangt een beetje van de winkel af, maar veel winkels zijn hier wel netjes in is mijn ervaringOp zaterdag 20 juli 2002 08:31 schreef jeroenj het volgende:
Ik heb sinds gisteren een nieuwe pc en monitor binnen gekregen een LG 17" CRT SW-701 monitor, naar een tijdje draaien begon het scherm aan uit aan uit en zo maar door te gaan, en als je bovenlangs door de kast keek zag ik dat hij blauwefonken maakte in die monitor, ondertussen heb ik een andere monitor op die pc en die doet het wel goed. Weet iemand wat ik het beste kan doen met die kapotte? Terug sturen zeker, maar dat kost weer verzendkostenen daar heb ik geen zin in om weer te betalen.
je hebt toch idd garantie ofzo...
Everybody happy??? I soon change that here we go...