monitor blijft standby.

Pagina: 1
Acties:

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:06
heb een nieuwe voeding en moederbord en processor en ik alles erin gezet.
wilde ik hem opstarten blijft mijn beeld maar stanby (maar je hoort hem wel windows booten)

het ligt 100% zeker niet aan mijn gforce riva of ata kaart (heb ze allemaal geprobeerd) ook niet aan mijn monitor.

zou het aan het agp voetje van mijn mobo kunnen liggen?

is hier nog wat aan te doen of word het terrug sturen?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het zou handig zijn om de volledige systeemspecs te vermelden, je kunt er je signature voor gebruiken. Het zou bijvoorbeeld best kunnen dat je moederbord is voorzien van een onboard videochip, die dus éérst uitgeschakeld dient te zijn, enzovoorts.. :)

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:33
Ook al geprobeerd zonder enige kaarten ed erin? (alleen mobo, proc, ram en video). En het kan bijvoorbeeld ook aan de proc liggen. Gaat het mobo ook piepen?

Verwijderd

Ik had dat een tijdje geleden ook. Ik hoorde windows ook booten, mn fannen gingen draaien, enz. Probeer eens alle kaarten eruit te halen (dus ook pci), en ze er daarna weer in te zetten. Toen ik dit had gedaan deed hij het weer.

suc6

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Op zaterdag 20 juli 2002 08:51 schreef Marcj het volgende:
Ook al geprobeerd zonder enige kaarten ed erin? (alleen mobo, proc, ram en video). En het kan bijvoorbeeld ook aan de proc liggen.
Hij hoort Windows wel booten, dus alleen de beeldweergave is brak..

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:33
Ow sorry, maar de AGP-kaart kan er ook gewoon niet goed in zitten. Dit heb ik ook wel eens meegemaakt, is het achterste stuk gewoon uit het AGP-slot gekomen (vooral als je de IDE-aansluitingen erop zet gebeurt dit)

Verwijderd

Op zaterdag 20 juli 2002 08:04 schreef remcoXP het volgende:
heb een nieuwe voeding en moederbord en processor en ik alles erin gezet.
wilde ik hem opstarten blijft mijn beeld maar stanby (maar je hoort hem wel windows booten)

het ligt 100% zeker niet aan mijn gforce riva of ata kaart (heb ze allemaal geprobeerd) ook niet aan mijn monitor.

zou het aan het agp voetje van mijn mobo kunnen liggen?

is hier nog wat aan te doen of word het terrug sturen?
Systeemspecs zou idd handig zijn...

Maar mijn gok ligt bij de videokaart. Als "Riva" de kaart is, is het een Nvidia Riva 128 -> AGP 2x...
Borden met chips als KT333 en i845D/E/G kunnen hier niet goed mee opschieten |:(

Oplossingen: mobo inruilen voor eentje met oudere chipset, of een nieuwe videokaart...

Maar je kan natuurlijk of ff al je specs geven :P
Pagina: 1