Toon posts:

Sierra's Swat 4 urban justice in aantocht!

Pagina: 1
Acties:
  • 408 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Velen van jullie zullen denken: "Wtf, wat is dit voor een spel :?". daar kan ik antwoord opgeven

Swat4 urbanjustice is de opvolger van swat3 (duh) het is een semi realistisch spel dat gebaseerd is op teamplay, en SWAT (Special Weapons And Tactics) dit spel is gemaakt met behulp van echte swat leden die dit als werk doen.

het is volledig gebaseerd op de werkelijkheid jezelf met je team in kleine ruimtes verplaatsen mensen arresteren boeien etc. in swat 3 waren veel missies als je de missies bekijkt hebben ze echte situaties nagespeeld die in het dagelijks leven ook langs kunnen komen. wat zo fantastisch aan het spel is, is dat de personages die erin spelen heel onvoorspelbaar zijn.

omdat de personages de ene keer dat je een level speelt zich in de keuken kan bevinen met een uzi op zak en de andere keer in de kleren kast. hoe het spel eruit ziet is voor mij nog niet echt duidelijk dit omdat ik alleen nogmaar screenshot's heb gezien maar een ding is duidelijk dit wordt weer een mooie creatie van sierra we hebben er wel 2 jaar op moeten wachten maar wat geeft het

Als het een goede creatie is toch :?
En nu de belangrijkere informatie:

Release date: 18 september 2002

Screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://swatuj.sierra.com/img/swat_gallery_popup_screen01_tt01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://swatuj.sierra.com/img/swat_gallery_popup_screen05_tt01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://swatuj.sierra.com/img/swat_gallery_popup_screen04_tt01.jpg

Swat:
Een anti terroristen organisatie die als er gijzelingen aan de gang zijn snel en effectief binnentreden. de verassing is hun grootste wapen >:)

site: [url="http://swatuj.sierra.com"]http://swatuj.sierra.com[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-10 09:46

ddZ

ziet er mooi uit. Welke engine is er gebruikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Ik wil niet veel zeggen, maar dat zijn geen screenshots. Dat zijn gewoon voorgerenderde plaatjes, hier kun je niks aan af zien hoe het in het spel is.. ;)
Wel mooi, daar niet van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 16:44
Op zaterdag 20 juli 2002 09:04 schreef Lampie het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar dat zijn geen screenshots. Dat zijn gewoon voorgerenderde plaatjes, hier kun je niks aan af zien hoe het in het spel is.. ;)
Wel mooi, daar niet van :+
Als dat gerenderd is kunnen ze toch op z'n minst even AntiAliasing aan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan niet wachten op dit spel speel swat 3 zelfs nog wel eens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 19:54
Swat 2 heb ik een tijdje gespeeld,
Swat 3 niet, draaide toen niet op mijn computer :(
Swat 4 wordt denk ik best een goede game, alleen jammer dat ze niet meer de officiele licentie hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwid
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Dwid

www.svdelden.nl

Ok, dit spel ziet er dus waarschijnlijk erg goed uit, maar het is intussen al bijna 2004 en ik heb het nog niet in de planken zien liggen....
Kijk ik er dan zo overheen of is er gewoon een mega-vertraging opgelopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:42
ik heb even gegoogled, tot mijn verbazing zag ik reviews staan :? Lijkt alsof de game dan wel heel stilletjes is uitgebracht, of die sites faken hun reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

weer van die actionman figures net als in swat 3. waarom doen ze niet gewoon de gebruikelijke standaard look

staan idd alleen gerenderde pics op de site

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
actionman figures? zijn gewoon standaard outfits hoor :P Alleen korte mouwtjes en ik mis mooie tactical vests, voor de rest merk ik weinig van action mans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PHAT! Ik heb het orgineel werkelijk grijsgespeeld... Vooral deel 3 vond ik meesterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

ja kweet ff geen ander woord ervoor. ik vind bv die typische swat helmen veel mooier dan deze eierdopjes.

of bv zon boonie hat zoals je zelf op hebt zijn ook erg mooi

als ik trouwens zo die reviews bekijk, zouden dit best ingame shots kunnen zijn.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
dit zijn ook gewone swat helmen. Alleen sommigen hebben enkel een bivakmuts op, teveel specular/glossiness in textures, waardoor bivakmutsen van plastic/rubber lijken, evenals de helmen, die eigenlijk een doffe kleur moeten hebben.
Afbeeldingslocatie: http://www.airgunstore.com/AIRSOFT/ACCESS/GEAR/PROTECTION/HELMET-GISTYLE.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwid
  • Laatst online: 03-08-2024

Dwid

www.svdelden.nl

Ok, leuk die outfit-talks, maar is het spel nou uit of niet ???
Ik neem aan van niet, maar niemand die het echt gespeeld heeft ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 07:32
Dwid schreef op 24 december 2003 @ 12:09:
Ok, leuk die outfit-talks, maar is het spel nou uit of niet ???
Ik neem aan van niet, maar niemand die het echt gespeeld heeft ????
In maart werd al bekend gemaakt dat SWAT Urban Justice is uitgesteld tot 2004, dus hij is niet uit. Een preciezere datum is niet bekend, wat ook wel zo logisch is, want hij zou eerst eind 2002 uitkomen en is nu al meer dan een jaar uitgesteld.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaRc0 schreef op 24 december 2003 @ 12:12:
[...]
In maart werd al bekend gemaakt dat SWAT Urban Justice is uitgesteld tot 2004, dus hij is niet uit. Een preciezere datum is niet bekend, wat ook wel zo logisch is, want hij zou eerst eind 2002 uitkomen en is nu al meer dan een jaar uitgesteld.
Hoe noemen ze zo-iets nu toch... Vapour Ware ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 12:14:
[...]

Hoe noemen ze zo-iets nu toch... Vapour Ware ofzo?
mooi klote lijkt me een goede beschrijving, ik twijfel nu aan het feit of de game dan nog uberhaupt gaat uitkomen als ie al zo lang is uitgesteld. en alsie uitkomt, is hij gedateerd op veel onderdelen waarschijnlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 14-10 06:14
Swat 2 vind ik zelf wel het beste. Je moest dan meer het Swat-team managen, terwijl het nu meer een soort rain-box-six spel is geworden. Ik heb 3 wel gespeeld, maar vond het zelf niet echt zo iets van nou leuke opvolger van swat 2. Volgens mij kan je niet alle spellen 3D maken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
spel is gecanceld:
http://www.10-david.com/?p=news_item&id=575
A UK gaming mag revealed Vivendi has placed SWAT 4/UJ on indefinite hold, which effectively means a cancellation of the game.

Witchkeeper posted the bad news yesterday, citing the latest issue of PC Gamer UK. The mag apparently spoke to someone at Vivendi (or Sierra?) in Seattle, who stated SWAT: Urban Justice had been cancelled and SWAT 4 had been "put on hold, indefinitely." I've put in requests for comments to a number of different channels in Sierra and Vivendi, but in the past 12 hours, I'm still waiting on a response (it is the holidays, however).

Originally announced in February 2002 as "SWAT: Urban Justice," the project was on course for a late 2002 release when it was derailed after serious issues came up regarding the game engine being used. While it's not entirely clear what went wrong, sources close to the matter pointed to a shaky AI that simply could not work within the game world due to outmoded game engine technology. Soon after, the game's primary developer left the company, the game was delayed, and the rest of the core development team began leaving Sierra's Seattle studios for other companies. Vivendi to continued to promise unofficially that the game remained on track for a release in the future and it was all but certain Sierra/Vivendi would switch to the Unreal 3D engine to power the eventual SWAT 4 game, whatever it would have been called.

Personally, yesterday's news comes as a sizeable disappointment. Vivendi representatives told me at E3 the game was being worked on, and I in turn reported back to you on the promising future of the SWAT PC franchise. Alas, it now appears the project has been scrapped, for reasons we'll be sure to bug Vivendi about until we get a clear response. In the past, it's been hinted to me that various factors could hurt SWAT 4: a competitive market in the form of dozens of other shooters, a small existing fanbase, and relatively poor sales of SWAT 3.

As we wrap the saga of SWAT: Urban Justice up, we'll also discuss with you how best to maintain 10-David.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 14-10 16:30
ik weet niet waar die site zijn info vandaan haalt ;) Swat 4 is gewoon alive and kicking.

bron: http://www.neowin.net/com...?category=gamers&id=26734
S.W.A.T 4 Beta, previously only for Fileplanet subscribers, is now open to all. As noted, they are on a first-come-first-serve basis, so be quick! Just head to the Fileplanet link below, and sign up.

Vivendi Universal Games, Irrational Games and FilePlanet bring the opportunity to participate in a open beta for the upcoming sequel to the award-winning tactical shooter, S.W.A.T. 4.

Within the city, crisis and turmoil are an everyday, every second occurrence. In S.W.A.T. 4, you are the element leader of an authentic Special Weapons and Tactics squad whose job it is to deal with the chaos. From intense hostage situations to Homeland Security threats, you and your SWAT team will devise strategies designed to defuse each and every unique situation.

Keys for this amazing program are first come, first served and will go extremely quickly.

PS. - Mirrors appreciated

This is BETA software!, please use caution when installing it on your system

View: S.W.A.T 4 Open Beta Signup!
ik weet niet of de beta nog mensen toelaat maar toch kijk hier en probeer het!

http://www.fileplanet.com/betacenter/swat4/

ik vond het er al tof uitzien, en het is iig in de map die hierin zit wel oppassen geblazen, tis niet zomaar schieten. Je moet iig de VIP begeiden en rescuen, maar deze kan ook gevangen worden :P oftewel teamplay moet vrij goed zijn wil het goed lukken.

ga trouwens niet het spel in met de gedachte ik ga schieten zoals ik in CS doe (of menig ander FPS van mij part), het zal je iig niet goed lukken dan ;)

[edit]

hier alvast een mirror waar het spel vandaan gehaald kan worden ipv in de queue bij Fileplanet te gaan staan :P

http://leenux.us/files/swat4_mpdemo.exe

LET OP! je meot echter nog wel registreren via die fileplanet site als je een key wilt hebben :) anders kun je alsnog niet spelen

[ Voor 9% gewijzigd door Jaguar645 op 19-01-2005 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Nice!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

pfft swat 3 was uberbout :(

laat ze liever een nieuwe Police Quest maken met Sonny Bonds in de hoofdrol

naja zal wel kijken wat ze er dit keer weer van gebakken hebben :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik krijg een foutmelding als ik het spel wil starten:
Access Violation caused General protection fault!

History: FD3DInternalState::Commit <- FD3DRenderInterface::DrawPrimitive <- FBspDrawList::Render <- RenderSolidScenePass <- RenderSolidScenePasses <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- PrecacheRenderData <- Precaching <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop->GenerateExtraCrashInfo [(GLevel: 'myLevel' PendingLevel: '(NULL)' NetMode: 'NM_Standalone'] <- MainLoop

specs:
-windows xp prof
-xp3200
-512 Corsair pc3200
-R9800pro
-Raptor 36gb

En dit in een shuttle sn42Gv2

Laatste ATI cat 5.1 en Nforce drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Nemen ze nog beta testers aan dan?? (Niet dat ik tijd heb, wil liever even een demo :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een MP demo :)
dus ff reggen, key ophalen, demo downen en dan online gamen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Hmmm, waar kan je je inschrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:49

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-10 18:51
Dit is wel heel stoer, ik heb swat3 altijd met veel plezier gespeeld, zeker na de multiplay-patch

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis heel de tijd maar 1 map dat je kan spelen
maar het is niet zo leuk vind ik
single zal schitterend zijn maar zulkn genre kan je niet echt MP maken vind ik
maar ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind hem beetje tegen vallen,
ten opzichte van Ravenshield , rainbow six series.

Deurtjes kunnen niet sliden, het lopen gaat onzettend harkerig.Graphics zijn ook niet optimaal (alles op highest). Maar het is nog beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:20
Zo, ik heb net de nieuwe SP demo gedaan. Ziet er allemaal netjes en leuk uit, alleen 1 ding vind ik wel irritant, ik loop zo langzaam! Rennen lijkt niet echt te werken, ik ga niet tot nauwelijks sneller en dus heb ik een flink nadeel. Het bewegen door de spelwereld gaat zo wat log. Iemand anders ook ziets of misschien zelfs hoe het verholpen kan worden?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Breepee schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 19:19:
Zo, ik heb net de nieuwe SP demo gedaan. Ziet er allemaal netjes en leuk uit, alleen 1 ding vind ik wel irritant, ik loop zo langzaam! Rennen lijkt niet echt te werken, ik ga niet tot nauwelijks sneller en dus heb ik een flink nadeel. Het bewegen door de spelwereld gaat zo wat log. Iemand anders ook ziets of misschien zelfs hoe het verholpen kan worden?
Daar is bewust voor gekozen. Om het gebruik van 'less lethal' wapens en de mogelijk om mensen ook in multiplayer te arresteren haalbaar te maken hebben ze ervoor gekozen om de loopsnelheid realistisch laag te houden. Maar, de developers zeggen wel dat het straks heel makkelijk te modden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Ik heb dus nu de kans niet om voor vijandelijk vuur weg te rennen en moet dus maar terugschieten. Ook heb ik zo geen kans iemand het wapen af te pakken oid of in de boeien te slaan. Ik moet zo juist meer schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is er toch iets mis met je tactiek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Breepee schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 20:12:
Ik heb dus nu de kans niet om voor vijandelijk vuur weg te rennen en moet dus maar terugschieten. Ook heb ik zo geen kans iemand het wapen af te pakken oid of in de boeien te slaan. Ik moet zo juist meer schieten.
Flash grenade en schreeuwen? meestal leggen ze dan wel hun geweer neer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu de MP demo aan het downen, maar kan nergens een SP mirror vinden :/

Hier iig. een snelle MP mirror: http://www.zonaoperativa.com/public/demo/swat4_mpdemo.exe

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2005 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 20:40:
Ben nu de MP demo aan het downen, maar kan nergens een SP mirror vinden :/

Hier iig. een snelle MP mirror: http://www.zonaoperativa.com/public/demo/swat4_mpdemo.exe
klik voor sp demo swat 4

alstu :P

[ Voor 3% gewijzigd door Satch op 23-02-2005 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Metal schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 20:36:
[...]

Flash grenade en schreeuwen? meestal leggen ze dan wel hun geweer neer. :)
Flash Grenade zal ik eens proberen.

Overigens blijft het looptempo onrealistisch laag. Op de renstand gaat mn oma nog harder. Wat is het nu weer voor onzin om niet voor dekking te kunnen rennen bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

serial in mp demo :?

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Best een leuke game. In de SP demo merk je ook echt verschil tussen de verschillende taktieken. Knal je bijvoorbeeld de deur op het dak open ipv dat je 'm open peutert, dan staan alle bad guys al klaar om je te beschieten. Doe je het een beetje "stealthy" dan zullen ze eerder hun wapens droppen zonder problemen te veroorzaken.

Morgen maar eens proberen het zonder geraakt te worden uit te spelen :)

• Jazzper
  • Laatst online: 14-10 16:05

Jazzper

BB4E^Guerilla

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• mjszwo
  • Niet online
Die kost 10 dollar. Was er zelf ook naar op zoek namelijk.

Verwijderd

joepi als deze maar niet in 1 dag uit te speln is >:)

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 21:00

r0b

Caponi schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 13:02:
[...]

Die kost 10 dollar. Was er zelf ook naar op zoek namelijk.
Voor een demo :? wtf?

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Voor een demo betalen :/
Het moet niet gekker worden

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 08:36
Krijgen we dan ook een demo van de demo waar je niet voor hoeft te betalen :p

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

dat is zoiets als betalen om in de snackbar naar de vitrine met uitgestalde frikandellen te gaan kijken... :-#

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Verwijderd

Als jullie het topic even doorgelezen hadden, dan had je kunnen zien dat je bij Fileplanet, ook als niet-betalend lid, een key weg kon halen.

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:50
Sterker nog, ik heb er net nog een key weggehaald. :)

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

gewoon door te reggen krijg je key :?

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:48
Hou het nuttig

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 16:48 ]

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Verwijderd

Is het ook mogelijk om van mannetje te wisselen?

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:17

Polycom

Poes van goud

Ik vind dit echt een slecht spel, heel erg traag en vooral erg statisch. Grafisch niet echt bijzonder.. niet eens waardig om te downloaden.

• Victor
  • Niet online
Net even een game gehost en een uurtje of 2 zitten spelen. Erg geslaagd al zeg ik het zelf. De verschillende taktieken en de bijbehorende wapens en tools zijn goed uitgewerkt. Vooral het martelen van de gevangenen met de tazer is erg vermakelijk. >:)

Moet eigenlijk even uit zien te vogelen hoe ik de demo als dedicated server kan laten draaien, zonder het spel te hoeven starten. Mooi voor op de colobak :)

edit:
Hmm, valt me nu pas op dat het gebaseerd is op de UT engine. Moet het zelf in elkaar klussen van een dedicated server niet moeilijk zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Victor op 24-02-2005 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pu_Dy schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 17:26:
Ik vind dit echt een slecht spel, heel erg traag en vooral erg statisch. Grafisch niet echt bijzonder.. niet eens waardig om te downloaden.
Het is ook nog een beta ;D

Voor de rest heel erg irritant dat er veel teamkillers rondlopen. Of je krijgt weer een taser in je reet geschoten door een teammate als je net spawnd.

Het martelen van de hostage is idd. heel erg vermakelijk. Gewoon even volspuiten met wat pepperspray >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pffff...... tis traag, ziet er slecht uit......
Het is een tactical shooter, wat wil je dat je rond kunt springen net als UT2004?
Graphics zijn goed, neon gloed, en impact kogels, ziet er gewoon goed uit.
Snelheid valt reuze mee. Loop je key settings is na, want je kunt ook rennen.

Ik host elke avond een eigen server voor max 10 mensen en speel het met een aantal kameraden en het is echt een geweldig spel. Je haalt de counterstrike en ut spelers er zo uit. De rennen gewoon naar binnen en schieten op alles wat beweegt. :Z

Als je als team goed speelt is het geweldig...... maar gelukkig zijn de meningen verdeelt.

@King_Louie
Je kunt de MP Demo niet als dedicated server draaien. Ik heb hem draaien van max 11 in plaats van 10 en dan zit ik zelf op suspects idle te zijn. Dit ivm vip op agents en dat is niet handig als je daarmee idle bent :+

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

hebben jullie ook dat het heeeeel verleidelijk is om de zogenaamde "take no prisoners" tactiek toe te passen? Ik kan het helaas niet laten hehe.. zal wel door mijn FPS ervaring komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 09:25:
pffff...... tis traag,
Het is een tactical shooter, wat wil je dat je rond kunt springen net als UT2004?
Ik wil wel graag kunnen rennen als dat nodig is ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het maar een slechte game. Ik vergelijk de game eigenlijk met ravenshield wat op zich veel vergelijkbare elementen heeft. In geen een opzicht vind ik swat 4 beter.
Het is grafisch idd niet bijzonder en de gameplay is totaal niet spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 09:25:
pffff...... tis traag, ziet er slecht uit......
Graphics zijn goed, neon gloed, en impact kogels, ziet er gewoon goed uit.

Ik host elke avond een eigen server voor max 10 mensen en speel het met een aantal kameraden en het is echt een geweldig spel. Je haalt de counterstrike en ut spelers er zo uit. De rennen gewoon naar binnen en schieten op alles wat beweegt. :Z

Als je als team goed speelt is het geweldig...... maar gelukkig zijn de meningen verdeelt.

@King_Louie
Je kunt de MP Demo niet als dedicated server draaien. Ik heb hem draaien van max 11 in plaats van 10 en dan zit ik zelf op suspects idle te zijn. Dit ivm vip op agents en dat is niet handig als je daarmee idle bent :+
Aangezien een RDP sessie niet de videodrivers laadt, kan ik niet op afstand een game starten. Dus dat gaat sowieso niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

SP vind ik wel grappig
mp kan ik niet spelen doordat je cd key moet kopen ;S

erg slecht voor een demo ://

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
shameblaster schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 15:25:
SP vind ik wel grappig
mp kan ik niet spelen doordat je cd key moet kopen ;S

erg slecht voor een demo ://
Of je leest de draad voordat je blaat: http://www.fileplanet.com/betacenter/swat4/

Daar registreren en je krijgt een serial, gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King_Louie schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 15:18:
[...]

Aangezien een RDP sessie niet de videodrivers laadt, kan ik niet op afstand een game starten. Dus dat gaat sowieso niet werken.
Anders gebruik je daar Remote Admin voor en anders moet je wachten tot de final die in April verwacht word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

De SP-demo die ik net gespeeld heb ziet er strak uit (heb nog nooit een game met PS2.0 / VS2.0 gespeeld, vandaar de verbazing ;) :P ) Het speelt op zich wel lekker weg, ik had weer het Swat3-gevoel terug, en trust me... dat was leuk :)

Totdat mijn ventje neergeschoten werd door zo'n lucky bastard, toen had ik ineens een dood gevoel, rara hoe kan dat :+ Ik heb nog niet helemaal door hoe het team werkt, maar dat komt nog wel... Ze roepen zelfs iets als je in de weg staat, I have never seen eeeeh heard that before! _/-\o_ Tof spel, alleen misschien had de loopsnelheid (zelfs met rennen aan) iétwat hoger mogen liggen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Ik had Friendly Fire al uitstaan op m'n server, om de TK'ers minder kans te geven. Maar de non-lethal weapons werken wel op teamgenoten. Nu zat er dus een of andere stumpert de hele tijd z'n eigen team te verblinden etc.

Goed, ik wil 'm dus kicken, maar "kick <Spelernaam>" werkt niet. :?

Iemand die weet hoe je mensen kickt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige mensen hebben aparte ASCII tekens in hun naam, waardoor hun kicken bijna onmogelijk wordt. Ik weet niet of iedere speler een soort van ID nummer krijgt waarmee je hem ook kan kicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 21:59:
Sommige mensen hebben aparte ASCII tekens in hun naam, waardoor hun kicken bijna onmogelijk wordt. Ik weet niet of iedere speler een soort van ID nummer krijgt waarmee je hem ook kan kicken.
Daar heb ik iets over gelezen ja, maar dat zou pas in de retail versie beschikbaar worden.

Voorlopig dus maar even mee leren leven dat er kinderlijke figuren rondlopen die niets liever doen dan elkaars speelplezier te vergallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almar
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-04-2024
Ik vind het echt een vet tactisch spel. En dat het geen spring-schiet spel is is juist leuk ...wat tactisher. Aleen jammer dat niet eidereen doorheeft da ze voorzichtig moeten schieten en de vip niet mogen raken iets te vaak word er oeps geroepen. Mijn server van helmondcity is vele uurtjes per dag te vinden op swat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Friendly fire moet je juist aan hebben staan, anders hebben de agents een groot voordeel van dat ze geen zorgen hoeven te maken dat ze de VIP raken.

Mensen met asci tekens in de naam en die irri zijn die kickban ik gelijk. Heb een lijst hiernaast liggen met de asci codes combinaties dan maar even 5 min werk maar die komt dan niet meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Bij SP zou het mooi zijn als je kan opgeven op wat voor manier je team te werk gaat. Moet het juist stealthy zijn (door middel van handgebaren ipv dat geschreeuw, en sloten "picken" ipv C2 er tegenaan te gooien) of gewoon full-out knallen. Ik gebruik een zelf gemaakte missie die volzit met schietgrage suspects die nauwelijks luisteren naar "Hands up" e.d. Het zou fijn zijn als m'n teammaten dan ook niet uren stonden te vragen of ze aub willen luisteren, maar gewoon direct een schot in het been van de suspect te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

almar schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 23:28:
Ik vind het echt een vet tactisch spel. En dat het geen spring-schiet spel is is juist leuk ...wat tactisher. Aleen jammer dat niet eidereen doorheeft da ze voorzichtig moeten schieten en de vip niet mogen raken iets te vaak word er oeps geroepen. Mijn server van helmondcity is vele uurtjes per dag te vinden op swat!
Zit alleen vaak vol :D Ik speel vaak onder de naam idiot, zou leuk zijn als iedereen zijn nick even post ;)

Voor de rest vreemd dat ik bij de MP demo de details niet op high kan zetten, terwijl dit wel kan bij de Sp demo.

En de tactiek van het schuilen achter de VIP is echt geniaal :D Of je zet hem voor een deur die je wedged, en vervolgens opgeblazen wordt door de tegenstander met alle gevolgen voor de officers _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2005 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Laatst online: 13-10 17:59
Vraagje over de SP DEMO

Hoe rescue ik een civilian? De objectives blijfen op "in progress" staan.
Alle hostiles zijn dood of geboeid, alle weapons secured.

Loop nu al 30 min. doelloos rond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
HTF99_PCP schreef op zondag 27 februari 2005 @ 14:36:
Vraagje over de SP DEMO

Hoe rescue ik een civilian? De objectives blijfen op "in progress" staan.
Alle hostiles zijn dood of geboeid, alle weapons secured.

Loop nu al 30 min. doelloos rond...
Civilians moet je ook in de boeien slaan. En als ze weigeren gewoon even met een beanbag of tazer op andere gedachten brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
King_Louie schreef op zondag 27 februari 2005 @ 14:47:
[...]

Civilians moet je ook in de boeien slaan. En als ze weigeren gewoon even met een beanbag of tazer op andere gedachten brengen.
Inderdaad, dat werkt. Wel een rare manier van handelen, de civilians zijn koppiger dan de bad guys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
King_Louie schreef op zondag 27 februari 2005 @ 14:47:
[...]

Beanbag / tazer ? Onder welke knop zitten die dan?
Ik moet ze elke keer in de voet schieten en dan lopen schreeuwen..dan pas kan ik ze in de boeien slaan :/

Defunctus Deo Juvente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
HappyFun schreef op zondag 27 februari 2005 @ 15:27:
[...]

Beanbag / tazer ? Onder welke knop zitten die dan?
Ik moet ze elke keer in de voet schieten en dan lopen schreeuwen..dan pas kan ik ze in de boeien slaan :/
Beanbag is de non-lethal shotgun die je kunt kiezen onder equipment. De tazer is ook te vinden onder equipment, als secondary weapon.

Ik gebruik zelf in SP altijd een combinatie van de non-lethal shotgun en een pistool. Dat aangevuld met 3 flashbangs en 2 stingers en het is heerlijk boefjes inrekenen doordat je met de shotgun gewoon op ze in kunt raggen zonder dat ze dood gaan. Mocht er iemand echt lastig zijn dan heb je altijd nog je pistool om 'm tot bedaren te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
King_Louie schreef op zondag 27 februari 2005 @ 15:41:
[...]

Beanbag is de non-lethal shotgun die je kunt kiezen onder equipment. De tazer is ook te vinden onder equipment, als secondary weapon.

Ik gebruik zelf in SP altijd een combinatie van de non-lethal shotgun en een pistool. Dat aangevuld met 3 flashbangs en 2 stingers en het is heerlijk boefjes inrekenen doordat je met de shotgun gewoon op ze in kunt raggen zonder dat ze dood gaan. Mocht er iemand echt lastig zijn dan heb je altijd nog je pistool om 'm tot bedaren te brengen.
Dit is echt een verslavend spelletje en achter de boefjes aan rennen terwijl je ze met beanbags belaagd is veel leuker dan ze gewoon neer knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik wat fatsoenlijke servers vinden? Wie heeft er een paar leuke ipadressen?

Die servers die gelist staan op de lijst van gamespy zijn bijna altijd bagger (pings van 150> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 21:54:
Waar kan ik wat fatsoenlijke servers vinden? Wie heeft er een paar leuke ipadressen?

Die servers die gelist staan op de lijst van gamespy zijn bijna altijd bagger (pings van 150> )
Ik host regelmatig een game onder de naam TotallyL33t.net. Ik probeer nog de demo als dedicated te kunnen laten draaien, maar ik verwacht niet dat het gaat werken. Mocht het lukken dan kan ik 'm op m'n colobak gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-10 13:29

Shuriken

Life is all about priorities

King_Louie schreef op zondag 27 februari 2005 @ 00:02:
Bij SP zou het mooi zijn als je kan opgeven op wat voor manier je team te werk gaat. Moet het juist stealthy zijn (door middel van handgebaren ipv dat geschreeuw, en sloten "picken" ipv C2 er tegenaan te gooien) of gewoon full-out knallen. Ik gebruik een zelf gemaakte missie die volzit met schietgrage suspects die nauwelijks luisteren naar "Hands up" e.d. Het zou fijn zijn als m'n teammaten dan ook niet uren stonden te vragen of ze aub willen luisteren, maar gewoon direct een schot in het been van de suspect te lossen.
Je kan opdracht geven om het lock te picken ipv C2 te gebruiken. Dat moet je dan echter wel specifiek aangeven.

Wat betreft je teammates ben ik het wel met je eens. Ik wilde de missie op zwaarste level spelen en dan 100 punten halen. Dus iedereen met een shotgun uitgerust. Maar je teammates lijken niet door te hebben dat ze met die shotgun wel snel mogen schieten. Dus heel vaak worden ze gewoon neergepaft.

Maar goed uiteindelijk is het me wel gelukt.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King_Louie schreef op maandag 28 februari 2005 @ 22:15:
[...]

Ik host regelmatig een game onder de naam TotallyL33t.net. Ik probeer nog de demo als dedicated te kunnen laten draaien, maar ik verwacht niet dat het gaat werken. Mocht het lukken dan kan ik 'm op m'n colobak gooien.
Zie ik niet verschijnen op de server list. Heb je een ip ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Filmpje in elkaar geklust met de single player demo, een trial versie van Fraps en Windows Movie Maker: http://www.totallyl33t.net/images/got/swat4.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn draadje leeft weer een beetje , anyway.. ik vindt het het spel fantastic misschien leuk om een [Got-AT] op te richten? :D kijken of we goed kunnen worden e.d. wat ik vooral grappig vindt zijn 2 dingen wanneer je in iemand zijn weg staat of sterker nog op zijn plaats!

zegt hij heel droog: "ehh sir you standing on my position"
en als je ze het comando geeft een bad guy te 'restainen' "CUFF THAT CLOWN"
ik ging helemaal plat van het lachen toen ik dat voor het eerst hoorde omdat ik het niet gewend was de personages hebben nu echt karakter gekregen en dat is een goede set geweest van ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
Vrijdag ligt ie in de winkels is het niet? Ik ga 'm zeker halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat dit topic al wat ouder is, is er nog niet zo lang geleden een nieuw SWAT 4 topic aangemaakt: [rml][ PC] S.W.A.T. 4[/rml]. Graag daar verder gaan :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.